Miksi siis? Miksi toiset käyvät, toiset eivät? Mitä haluat asiakkana baarilta, ravintolalta tai yökerholta? Mitä toivot lisää tai mitä haluaist muuttuvan?
Miksi menet baariin/ravintolaan/yökerhoon?
2
294
Vastaukset
- grapp
tykkään vaan käydä. se on harrastus. toiset ei ilmeisesti tykkää tai tykkäävät harrastaa jotain muuta mielummin.
asiakaskunta on oikeastaan se asia mikä ratkaisee missä itse tulee käytyä eikä niinkään minkälainen paikka ja henkilökunta. kieltämättä sen kyllä huomaa helposti, jos on huonot poket tai huono henkilökunta tiskin takana. en mene kuitenkaan baariin tapaamaan henkilökuntaa, joten huono baarihenkilökunta ei ole vielä saanut mua mistään karkotettua. inhoon kylläkin joitain pokeja. oma arvio on, että juuri ovimiesten valinta ratkaisee aika paljon baarin suosion, missä ihmiset tykkää käydä.
baareja tulee ja menee, valitsen sen mikä milloinkin miellyttää/huvittaa/on tarjolla. loppujen lopuksi se on omistajan asia päättää minkälaista baaria haluaa pyörittää ja asiakkaat voivat äänestää jaloillaan. tulee käytyä vähän kaikenlaisissa paikoissa ja aina ei kieltämättä oikein avaudu kaikkien paikkojen tarkoitus. moni paikka kaipais myös uutta sisustusta kipeesti ja melkein kaikki täydellistä vessaremonttia. - kiiii3
Mä meen baareihin/yökerhoihin, koska haluan juhlia kavereiden kanssa ja tavata myös uusia ihmisiä :) Asiakkaana haluan hyvää asiakaspalvelua, hymyä ja kohteliaisuutta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774