löytyykö ketään t-solulymfoomaa sairastavaa? paraniko tai kuoliko kukaan? tänään sain tietää, että äidilläni on t-solulymfooma. minua pelottaa ja koitin googlettaa, mutta en vaan saanut 100% selville.
t-solulymfooma
10
4291
Vastaukset
- nikittäää
nostan sillä minäkin haluan tietää. sain tietää joulukuussa tai tammikuussa että äitilläni on t-solulymfoomaa.
- s.p.t-solulymfooma
Mulla on ollut yli 4-vuotta t-solulymfooma. Sytostaatit menee vielä ja luulen, että menee vielä pitkään. Aloitettiin viime marraskuussa. Sitä ennen hoidettiin kortisonilla. Mulla hitaasti etenevä, mutta tiedän, että t-solulymfoomia on monenlaisia. Joten varmaa ennustetta en voi tietää. Toivottavasti äidilläsi on sellainen syöpä, josta hän paranee pian. Yleensä lymfoomat ovat helposti voitettavia syöpiä. Voimia!.
- stink1
Moikka! Minä sairastuin vuonna 2009 t-solulymfoomaan. Nyt olen neljä vuotta ollut terve, kaikki kontrollit puhtaat. Mulla oli aggressiivinen lymfooma, olin 29- vuotias kun sairastuin. Hoidot ovat todella rankat. Jos haluat tietää lisää niin kysy ihmeessä.Toivotaan että hoidot puree sun äitiin.
- Fox70
stink1 kirjoitti:
Moikka! Minä sairastuin vuonna 2009 t-solulymfoomaan. Nyt olen neljä vuotta ollut terve, kaikki kontrollit puhtaat. Mulla oli aggressiivinen lymfooma, olin 29- vuotias kun sairastuin. Hoidot ovat todella rankat. Jos haluat tietää lisää niin kysy ihmeessä.Toivotaan että hoidot puree sun äitiin.
Missä sinua hoidettiin? Tyttärellämme on ko tauti, ja ollut HYKS:n hoidossa 2002 lähtien! T-soluksi diagnosoitiin vasta 2012, sitä ennen oli iho-sargoidosi!
- Letshope
stink1 kirjoitti:
Minulla todettiin juuri t-solulymfooma ja hoidot aloitetaan syöpäklinikalla 21.9.17.Mahtaako tässä olla mitään toivoa paranemisesta vai koituuko tämä kuolemaksi. Tauti on lähinnä todettu olevan ohutsuolessa eikä niinkään imusolmukkeissa.Diagnoosi oli kuitenkin imusolmukesyöpä.Voisiko joku antaa hoitokokemuksia kyseisestä t-solulymfoomasta.
- Letshope
Olen muuten 61-vuotias mies.
- t-soluinen
Lapsellani oli t-solulymfooma ja hänen hoidot kestivät reilu kaksi vuotta. Hän voi nyt hyvin, käymme kontrolleissa säännöllisesti. T-solulymfooma on usein aggressiivinen, ainakin lapsilla.
- T-soluONpahin
Isälläni oli T-solulymfooma, n. kaksivuotta meni hoidoissa kunnes todettiin ettei mitään ollut tehtävissä..
- kartsu56
itselläni todettiin t-solun lymfooma agressiivinen
olen 56v mies
hoitoja takana 4 kertaa - Anonyymi
Mieheni kuoli lokakuussa ihon t-solulymfoomaan. Tutkittiin vuosia noin lähemmäs neljäkymmentä vuotta eikä saatu iho oireista selvyyttä. Eläkkeelle jäätyään tauti yltyi imusoluihin ja iho lähti jaloista ranteet mätäni. Sai kaikki hoidot ilmeisesti liian myöhään. Puolitoista vuotta eläkkeellä oli tuskallista. Menehtyi 65 vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768