t-solulymfooma

2+7

löytyykö ketään t-solulymfoomaa sairastavaa? paraniko tai kuoliko kukaan? tänään sain tietää, että äidilläni on t-solulymfooma. minua pelottaa ja koitin googlettaa, mutta en vaan saanut 100% selville.

10

5355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikittäää

nostan sillä minäkin haluan tietää. sain tietää joulukuussa tai tammikuussa että äitilläni on t-solulymfoomaa.

• s.p.t-solulymfooma

Mulla on ollut yli 4-vuotta t-solulymfooma. Sytostaatit menee vielä ja luulen, että menee vielä pitkään. Aloitettiin viime marraskuussa. Sitä ennen hoidettiin kortisonilla. Mulla hitaasti etenevä, mutta tiedän, että t-solulymfoomia on monenlaisia. Joten varmaa ennustetta en voi tietää. Toivottavasti äidilläsi on sellainen syöpä, josta hän paranee pian. Yleensä lymfoomat ovat helposti voitettavia syöpiä. Voimia!.

• stink1

Moikka! Minä sairastuin vuonna 2009 t-solulymfoomaan. Nyt olen neljä vuotta ollut terve, kaikki kontrollit puhtaat. Mulla oli aggressiivinen lymfooma, olin 29- vuotias kun sairastuin. Hoidot ovat todella rankat. Jos haluat tietää lisää niin kysy ihmeessä.Toivotaan että hoidot puree sun äitiin.

• Fox70
        stink1 kirjoitti:

Moikka! Minä sairastuin vuonna 2009 t-solulymfoomaan. Nyt olen neljä vuotta ollut terve, kaikki kontrollit puhtaat. Mulla oli aggressiivinen lymfooma, olin 29- vuotias kun sairastuin. Hoidot ovat todella rankat. Jos haluat tietää lisää niin kysy ihmeessä.Toivotaan että hoidot puree sun äitiin.

Missä sinua hoidettiin? Tyttärellämme on ko tauti, ja ollut HYKS:n hoidossa 2002 lähtien! T-soluksi diagnosoitiin vasta 2012, sitä ennen oli iho-sargoidosi!

• Letshope
        stink1 kirjoitti:

Minulla todettiin juuri t-solulymfooma ja hoidot aloitetaan syöpäklinikalla 21.9.17.Mahtaako tässä olla mitään toivoa paranemisesta vai koituuko tämä kuolemaksi. Tauti on lähinnä todettu olevan ohutsuolessa eikä niinkään imusolmukkeissa.Diagnoosi oli kuitenkin imusolmukesyöpä.Voisiko joku antaa hoitokokemuksia kyseisestä t-solulymfoomasta.

• Letshope

Olen muuten 61-vuotias mies.

• t-soluinen

Lapsellani oli t-solulymfooma ja hänen hoidot kestivät reilu kaksi vuotta. Hän voi nyt hyvin, käymme kontrolleissa säännöllisesti. T-solulymfooma on usein aggressiivinen, ainakin lapsilla.

• T-soluONpahin

Isälläni oli T-solulymfooma, n. kaksivuotta meni hoidoissa kunnes todettiin ettei mitään ollut tehtävissä..

• kartsu56

itselläni todettiin t-solun lymfooma agressiivinen
      olen 56v mies
      hoitoja takana 4 kertaa

• Anonyymi

Mieheni kuoli lokakuussa ihon t-solulymfoomaan. Tutkittiin vuosia noin lähemmäs neljäkymmentä vuotta eikä saatu iho oireista selvyyttä. Eläkkeelle jäätyään tauti yltyi imusoluihin ja iho lähti jaloista ranteet mätäni. Sai kaikki hoidot ilmeisesti liian myöhään. Puolitoista vuotta eläkkeellä oli tuskallista. Menehtyi 65 vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      41
      5299
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      400
      4554
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3839
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      158
      3108
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2526
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2292
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2088
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      2012
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      124
      1921
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1469
    Aihe