Aseahdistuneille luettavaa.
7
184
Vastaukset
- tarpeeseen tuli
Niin mitä tuossa sitten on ?
Tuo lähinnä vahvistaa aselain päivityksen tulleen tarpeeseen. nykyinen aselaki on siis tuonkin mukaan onnistunut hyvin. Kun vielä saadaa asesäilytys vastaamaan tämänpäivän tarpeita, niin ollaan saatu hyvä ja toimiva aselaki aikaiseksi. - ahistaako
Ahistaako aseahdistunutta.
- päinvastoin
Niin mikä pitäisi ahistaa ?
Hyvinhän asiat on nykyään. Aselaki on päivitetty hyvin toimivaksi ja siihen saadaan vielä lisäys, koskien aseiden säilytystä.
Siis mikä pitäisi ahistaa ?
Kirjoitteluista päätellen eräitä aseenomistajia tuntuu ahistavan, koska valittavat lain olevan syvältä, ei paljoa ymmärrystä näytä nykyinen hyvä aselaki saavan tämän palstan asehörhöiltä.- Vasta päivää
Myönnät siis olevasi aseahdistunut?
- en sellaisesta puhun
Missä sellaista lukee ? Kunhan vastasin kirjoitukseen, se että kirjoittaja puhuu aseahdistuneista, on hänen oma ongelmansa, ei minun.
Minähän vain sanoin että ahdistuneita löytyy lähinnä niistä, jotka eivät ole tyytyväisiä aselakeihin.
Tuossa ylenpänäkin joku huutaa ahdistustaan asesäilytystyöryhmää vastaan. Sellainen on ahdistusta. - nökkötin
Hienoa että sellaiset ihmiset joilla ei ole aseita kahlaavat asepalstoja silmät kiiluen. Mutta se on paha että ne ahdistuu.
- Ystävä Hyvä
Tästä käytöksestä me aseharrastajat olemmekin huolissamme, koska ei tarvita enään lisää ahdistuneita Suomeen.... Aseet kiinnostavat heitä hieman sairaalla tavalla ja ajaukset tuntuvat päivittäin vievän aseisiin toisin kuin meillä jotka niiden kansa olemme konkreettisesti tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998