Jorvin sairaala on täällä tosi huonossa maineessa...

...ja...

sinne kuitenkin on taas aika, pitäisikö peruuttaa?

Tuolla sairaalaketjun loppupuolella haukkuvat Jorvin

pataluhaksi. Potilaat eivät ole ''mitään'' siellä, sanovat.

Mut eiks sairaala ole juuri potilaita varten?

---------------------------------------------------------------

22

2000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pahaa.

Kaksi kuukautta olen ollut Jorvissa.
      Kokemukseni on lähes päinvastainen.
      Siellä on henkilökunnassa paljon maa-
      hanmuuttaneita, ja nimenomaan he
      ovat iloisia, reippaita ja potilasmyöntei-
      siä.
      Suurin ero on lääkäreissä. Tulokkaat
      ovat empatiakykyisiä, ja potilaita kuu-
      levia.

• aleksandrovits

Virolaisten kanssa on kiva flirttailla.

• ilokkaita olivat.
        aleksandrovits kirjoitti:

Virolaisten kanssa on kiva flirttailla.

Kyllä, kyllä.
        Opettivat töittensä ohella
        viron kieltä.
        -Sormi- sanaa en oppinut
        lausumaan. tuli jotenkin
        -sörm-

• Anonyymi

Jännä tuo. Potilaalle jää aina mieleen päällimmäisenä se onko henkilökunta iloista tai palvelualtista tai potilasmyönteistä, sillä paikkaa monta puutetta ammattitaidossa🤣.

• Kiitos vielä kerran

Polvi tuli huippukuntoon. Hyvä, ystävällinen palvelu.

• Muutama vuosi sitten

Naisortopedi suoritti polven tähystysleikkauksen.
      Kyseli vointia muutama päivä leikkauksen jälkeen,puhui ystävällisesti ja kertoi
      kuntoutumisohjeet perusteellisesti, kiirehtimättä.

• Minä pääsin pitkän

odotusajan jäljeen Jorvin pkl.lle polveni takia.

Lääkäri sanoi vain, että meiltä on polvet siirretty Peijakseen.

Voi peijakas että potutti pitkä, turha matka

ja vielä auton pitkä parkkimaksukin.

• Perikymmentä vuotta sitten leikattiin polvi Jorvissa.
      Vieläpä kahteen kertaan kun ei meinannut ekalla kertaa lähteä luutumaan.
      Ei pahaa sanaa miistään siellä.
      Hyvän palvelun sai, vaikka silloinkin oli haukuttu paikka.
      En aina tiedä mistä nuo haukkumiset saa alkunsa.
      Ehkä ne kuin juorut yleensä, nehän on aina nagatiivisia ja niitä paremmin kerrotaan kuin kehuja.
      Menisin sinne ihan huoletta tänäkin päivänä, ei vaan enää kuulu mun alueeseen.
      Nyt olen toisten haukuttavien sairaalojen alueella, joissa kuitenkin olen itse saanut erittäin hyvää palvelua.

• NYT ON NYT

Hei 20 vuotta sitten sanonta oli 20 vuotta sitten. Eri vuosisadaltakin.
        Nyt eletään nykyaikaa, hektistä tulosjohteista kiireistä aikaa. Tänään sinulta ambutoisivat jalan ja sanoisivat oho, polviko se olikin.

• NYT ON NYT kirjoitti:

Nyt eletään nykyaikaa, hektistä tulosjohteista kiireistä aikaa. Tänään sinulta ambutoisivat jalan ja sanoisivat oho, polviko se olikin.

Voihan se noinkin olla tai sitten ei.
        Ihmisiä siellä oli töissä silloin ja ihmisiä kait ne on nytkin.
        Silloinkin sitä mollattiin ja sanottiin henkilökunnasta vaikka mitä.
        Nyt on nyt ja täällä olen ollut sairaalassa jota kovasti on haukuttu ja olen saanut hyvää palvelua. Vaikka hektistä ja tulosjohteista ja kiireistä aikaa on täällä meidänkin suunnalla ja paljon ulkolaisia on niin lääkäreissä kun muussakin henkilökunnassa.
        Viimeksi päiväkirurgiassa ja hyvin hoidettiin sitä ennen olin osastolla ja hyvin hoidettiin.
        Jos tulee aika lähdön niin jossain se sitten tulee.
        Enkä kiellä sitä etteikö noita pahojakin juttuja ole sairaaloissa.
        Ja kaikki mitä väärää tapaahtuu on väärin oli se sitten missä sairaalassa tai muualla tahansa. Mutta minä en ainakaan elä peläten muiden kertomusten takia.

• Hämeenkyröläinen
        tulisilla kirjoitti:

Voihan se noinkin olla tai sitten ei.
        Ihmisiä siellä oli töissä silloin ja ihmisiä kait ne on nytkin.
        Silloinkin sitä mollattiin ja sanottiin henkilökunnasta vaikka mitä.
        Nyt on nyt ja täällä olen ollut sairaalassa jota kovasti on haukuttu ja olen saanut hyvää palvelua. Vaikka hektistä ja tulosjohteista ja kiireistä aikaa on täällä meidänkin suunnalla ja paljon ulkolaisia on niin lääkäreissä kun muussakin henkilökunnassa.
        Viimeksi päiväkirurgiassa ja hyvin hoidettiin sitä ennen olin osastolla ja hyvin hoidettiin.
        Jos tulee aika lähdön niin jossain se sitten tulee.
        Enkä kiellä sitä etteikö noita pahojakin juttuja ole sairaaloissa.
        Ja kaikki mitä väärää tapaahtuu on väärin oli se sitten missä sairaalassa tai muualla tahansa. Mutta minä en ainakaan elä peläten muiden kertomusten takia.

Eikö teillä ollut joku tv-juttukin . Muistelisin.

• ))))))))))
        NYT ON NYT kirjoitti:

)))))))))))))))))))))))))

• Sanon espoolaisena:

Jorvi on kuin ilman valmentajaa oleva maakuntasarjan joukkue. Siellä ei ole kuin irtolaisia, siis henkilökunta. Ja kiire ja ylimalkaisuus on paremminkin vakio kuin poikkeus. Eihän siellä ole vakituista henkilökuntaakaan kuin vaihtuvat siivoojat ja muutama hoitaja.
      Lukuisista hoitovirheistä ja kuolemantuottamuksista johtuen Jorvi on pyrkinyt parantamaan imagoaan sanotaan viimeisen viiden vuoden aikana. Edelleen arpapeliä käykö hyvä tsäkä ja hoito, leikkaus jne onnistuu.
      Jorvi on aloittelevien lääkäreiden harjoitus katakombi ja potilaat eläviä malleja. Ja odotusajat pitempiä kuin nälkävuodet.

• tuttu paikka.

Mistähän osastosta nyt puhut?
        Oudoilta nuo havaintosi tuntuvat.
        Oletko ollut jossain muuallakin?

• ei turhia puheita

http://suomisanakirja.fi/jorvin sairaala

Jorvin Sairaala rakennettiin 1970-luvulla ja sitä on aika ajoin modernisoitu ja parhaillaan alueella ja rakennuksissa tehdään kunnostustöitä ja parannetaan
      eri osastojen kuntoa sekä toimivuutta.

Minä vanhana espoolaisena olen useaan otteeseen asioinut niin potilaana kuin potilaan vieraana Jorvin Sairaalassa.

Olen vieraillut eri osastoilla, kun lähimmäiseni ja tuttavani ovat olleet potilaina ja ei voi moittia siltä osin - henkilökunta on ystävällistä ja huomioi 'asiakkaansa ja heidän vieraansa'.

Ainoa miinus on ollut päivystyspolin ahtaus verrattuna potilasmäärään - tungos saattaa olla epämiellyttävää, kun kuulee verhon takana toisen potilaan vaivoista ym ja joutuu odottamaan kauan omaa vuoroaan.

Minun kohtaamani ulkomaalaisesta sairaalan henkilökunnasta useat ovat osanneet aivan ymmärrettävästi suomen kieltä ja he ovat kohteliaita ja asiallisia - ei mitään moittimista. Samaa mieltä ovat olleet myös läheiseni ja tuttavani. Ei kukaan ole valittanut hoidostaan Jorvissa, ei oloista eikä myöskään kohtelusta. Jälkihoitokin on toiminut asiantuntevasti.

ps. Jorvin sairaalassahan on mahdollista antaa lomakkeella palautusta
      ja kommentoida sairaalaa ja saamaansa hoitoa aika seikkaperäisesti.
      Kannattaa heti paikan päällä esittää asiansa, jotta epäkohtia voidaan parantaa!

• Tuntematon potilas

Minä pääsin pitkän odotusajan jälkeen Jorvin pkl.lle polveni takia.

Lääkäri sanoi vain, että meiltä on polvet siirretty Peijakseen.

Voi peijakas että potutti pitkä, turha matka

ja vielä auton pitkä parkkimaksukin.

• Tästä on jotain

pari-kolme vuotta aikaa, ja pkl-maksun silti jouduin maksamaan.
        Yksityiselle sitten menin, sinne menivät mummelin säästöt.

• Anonyymi

Olisko Peijas vielä huononpi. Siellä hoitajat haistattelee potilaille ja lääkärit jopa potkii. Mua potkas lääkäri Vilho Ahola kun olin mahallani rintarangan pullituman vuoksi. Se jätkä on nykyisin Sexpon lääkäri. Eli siellä varmasti saa hakata potilaita. Eiks ne poikkeavat haluakin semmosta. Se kaiketi kiihottaa niitä poikkeavia...

• Anonyymi

Peijaksessa oli sellainen häirikkö kuin Sauli Winter. Katsoin Terhikistä niin on nyttemmin ortopedian ja traumatologian erik.lääkäri. Varmasti potilaat saavat traumoja mikäli sen puoskarin hoidettavaksi joutuu. Kyllä pitäis kansalaisia varoittaa siitä puoskarista. Se käyttää myös nimeä Markus, koska on niin kirottu lääkäri (lue: puoskari).

• Anonyymi

Menin näyttämään murtunutta jalkaani Peijaksen päivystykseen. Tunnin odottelun jälkeen ensihoitaja Veikko Westersund nosti lahjettani ja sanoi, ettei jalassa ole mitään vikaa. Jalka oli sinertävä ja jo turvonnut. Kun särkylääkkeet ei enään auttaneet niin menin terveyskeskuspäivystykseen 10 päivän kuluttua. Ainoa aika oli ja siellä lääkäri sanoi, että heti kuvaukseen. No röntgenissä sanottiin, että jalka on murtunut. Seuraavana päivänä jalka leikattiin, koska enään ei voinut kipsata.... Oli mennnyt niin pahaksi. Olin sairaalassa neljä yötä (5 päivää)...

Että näin Peijaksessa...

• Anonyymi

Kammottavin oli kokemus malilaisesta kallonkutistajasta. Eli menin päivystykseen koska lentokoneessa oli iso ilmakuoppa ja viereiset ihmiset paikautui päälleni ja kylki painui kaidetta vasti. Arvelin, että murtui. No tämä pikimusta tri Diarra oli vastassa. Sitä kauheutta ei voi kertoa.
      Mainitsen, että sen tytär on Helsingin kaupunginvaltuuston pj. Tämä tätihän sai kuuluisuutta kun muutamia vuosia sitten laukoi, että maalla (siis maalla asuvat) harjoitetaan vain insestiä...

• Anonyymi

Eli kallonkutistaja ei ole voinut auttaa sinua. Ehkä kukaan ei voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5388
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2484
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1269
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1105
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      979
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      934
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      812
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      58
      791
    9. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      784
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    Aihe