Nyt on hämeenlinnalaisilla tai oikeastaan heidän valitsemillaan valtuutetuilla tilaisuus karsia tarpeettomia hallintokuluja. Jos Hellsten todella lähtee, niin on aika lakkauttaa apulaiskaupunginjohtajan virka ja siirtyä yhden johtajan malliin. Varmasti ei huononna Hämeenlinnan hallinnointia. Laskekaa montako sairaanhoitajaa tai sosiaalihoitajaa tai psykiatrista sairaanhoitajaa pystytään palkkaamaan vakituiseen virkaan Isosuon palkalla ja muilla eduilla! Taatusti parempi käyttö kuin edustusvirka johdossa ilman tulosvastuuta. Leikataan kerrankin oikeasta kohdasta eikä aina kaikista heikoimmassa asemassa olevilta, kuten Hellstenin budjettiesityksissä.
Lakkautetaan Isosuon virka ja palkataan hoitajia
vastuu1
4
101
Vastaukset
- Perus hämeenlinnalainen
Mun mielestä kanssa läskien ja tupakoitsijoiden hoitoon pitäisi satsata
- korruptiokaupunki
hameenlinnan rahat loppuu kohta ja menee kankkulan kaivoon
- Mitäs mulle sit jää?
Ei vaan taida onnistua, kun HVV ei anna siihen mahdollisuutta....menee sitten muiltakin bisnekset pieleen, jos Juha saa fudut..!?
- Perushoitsu
Kaikki johtajat erotettava ja palkattava lisää hoitajia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683129
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392057- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241600- 591556