Juhlikaa me xbox fanit ja ps3 vihaajat!

Jtn jännää

HAHAHAAA! Sony on pörssikursseissa alhaalla ja microsoft kamppailee kärjessä! Jos ette ymmärtäneet Sony on melkein konkassa :DD sen netti saatetaan sulkea koska niitte tarvii säästää rahaa :D

53

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelaaja...

      Mistäs tämmöset "faktat" Ainaki myydyissä konsoleissa ps3 on muuten jo ohittanut xboxin! Näytäppäs se sivu jossa sanotaan sonyn olevan ongelmissa! Taidat olla vaan idiootti joka luulee olevansa hauska trollaamalla.

      • xboox

        Not true, xbox on myydympi.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Xbox_360

        http://fi.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3

        tuossa on nuo wiki tiedot katoppas oikeaa laitaa jossa lukee myydyt peliyksiköt ni ps3 on myynyt jo enemmän tuos on todiste jollet usko!

        Ja lisäystä vielä ota huomioon myos miten paljon enemmän ps3 on myynyt eriomistajille ku nois xbox luvuissa on myös ne alkuaikojen laatuongelmat ku samat henkilöt on joutunu ostaan uuden xboxin! Käytännössä se merkitsee sitä että ps3 johtas jo miljoonilla jos xbox360 konsoli olisi alusta pitäen ollut virheetön laadussa että ps3 ownaa ja rajusti ;) LOL


      • xbox 360 on paras!

    • sony psp go

      tietääkö kukaan miks psp go:n aplikaatiot ei toimi?

    • höpöttäjien kerho

      Linkkiä uutiseen muuten tuota ei usko kukaan.

      • EndlessSpace

        Ikävä kyllä, Ps3 meni Xboxin ohi myynneissä


    • sus8

      Ikävä kyllä Gaystation 69 on konkurssissa

      • Zurg

        Mistähän semmosta oot saanu päähäs :D

        Vittu mikä idiootti :D


    • Pikatsu

      Älkää välittäkö, sus8 ja muita huoria vituttaa, kun Ps3 on myynyt enemmän kuin räskpoks :D

      • Älä jaksa

        Ps3 ei ole ohittanut xboxia myydyissä yksilöissä.


    • SontaFirma

      Sony joutaakin konkkaan valmisti sitten pleikkareita tai ei.

      • XboxSanoRäx

        Sony on kaukana konkasta :DDD


      • PuolittainenRatkaisu

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        PuolittainenRatkaisu kirjoitti:

        Jep, jep.
        Hyvin menee jo peräti neljättä vuotta peräkkäin:
        http://www.kauppalehti.fi/omaraha/sony leipoo jattitappiota/201204148381

        ongelmat eivät johdu pleikkarista vaan muista viihde elektroniikasta puhelimet jne. jossa samsung porskuttaa ni sony jääny tappiolle justiin puhelimissa stereoissa ja telkkareissa esim.


    • Ps3 network suljettiin..

      Kuka helveti homo pälli uskoo wikipediaan??? Ite oin laittanu sinne jutun siitä et mailman vanhin iguaabi on 40v ja sen nimi on seppo taalasmaa, kohta sen linkki pyöriitäällä, pyörii jo herppi.net:issä. Stna kaikkea ei tarvii uskoa.
      Jaja siitä sony konkast: 1 2/4 miljoonaa(yksi ja puolimiljoonaa) meni pikkujouluihin... Jos jatkaa samaan tahtiin konkka. Ja omistan ps3 ja siin lukee ku koitan mennä nettiin pelaa: "Network is closed, we are running out of money -Sony team" en tierä onko hax taas vai suljettiinko jo.

      • ps3 owns,,,,,,,

        hahahah you mad bro because xbox360 sucks? =D lyö faktat tiskiin tai vaikene ja myönnä tappios! ps3 ownaa ja on enemmän myynyt siitäkin huolimatta että xbox omistajat ovat ostaneet samaisen konsolin 2 ellei kolmekin kertaa ja vieläpä kahden vuoden etumatka päälle! Xbox on konkurssin partaalla siitäkin huolimatta että se perii vielä törkeän hinnan internet pelaamisesta erikseen live jäsenyyden muodossa! Minä nauran täälä pleikkarini kans aivan kippurassa http://www.youtube.com/watch?v=DrASAMgrt1s

        http://www.youtube.com/watch?v=9fgsfB9HNlE


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Missä se suljettiin sun märissä iltapäivä unissa vai? Äsken lopetin 6tunnin peli session ja kyllä toimi mainiosti ei viiveen viahdustakaan.


      • dfdffddfxfx

        xbox live on homoille. työnnä vittu isääs saatanan homo


      • xboxowns
        ps3 owns,,,,,,, kirjoitti:

        hahahah you mad bro because xbox360 sucks? =D lyö faktat tiskiin tai vaikene ja myönnä tappios! ps3 ownaa ja on enemmän myynyt siitäkin huolimatta että xbox omistajat ovat ostaneet samaisen konsolin 2 ellei kolmekin kertaa ja vieläpä kahden vuoden etumatka päälle! Xbox on konkurssin partaalla siitäkin huolimatta että se perii vielä törkeän hinnan internet pelaamisesta erikseen live jäsenyyden muodossa! Minä nauran täälä pleikkarini kans aivan kippurassa http://www.youtube.com/watch?v=DrASAMgrt1s

        http://www.youtube.com/watch?v=9fgsfB9HNlE

        Ensinäki xbox on vaan vuoden vanhempi. Mutta ps3 on melkein yhtä myyty sen takia koska sillä on ollut paljon enemmän mainontaa ja on jo 3 mallia julkastu. Ja xbox livekö kallis? 3,5 € kuussa mutta teillä ps jonneilla se raha menee es:ään. Ja se nettimaksu toimii hyvin myös jonne-suodattimena ei boksilla näe läheskään yhtä paljon suomikakruja kun pleikalla ja xboxilla on paremmat pelit.


    • Jtn jännää

      1. Netti maksaa 10€ jos osaa ostaa oikeasta paikasta.
      2. Vittu microsoft ei konkurssia ole nähnytkään koska juuri julkaistiin windows8 ja halo4, ei ollut yllätys että halo4 mailman myydyimmöksi peliksi 2viikon myynnin jälkeen.

      • asiantuntija500

        täytyy kysyä ps3 faneilt mikä muka tuossa ps3 on muka hyvää uskon et tulee
        2 syytä ainoastaan:ilmainen netti JES pikkuraha on 60 vuodest maksaa livest ja blue ray itse en katso elokuvia pelikonsolilt


      • asiantuntija500
        asiantuntija500 kirjoitti:

        täytyy kysyä ps3 faneilt mikä muka tuossa ps3 on muka hyvää uskon et tulee
        2 syytä ainoastaan:ilmainen netti JES pikkuraha on 60 vuodest maksaa livest ja blue ray itse en katso elokuvia pelikonsolilt

        GT:ni GHZ Devil jos joku tarvitsee


      • leikka poi
        asiantuntija500 kirjoitti:

        täytyy kysyä ps3 faneilt mikä muka tuossa ps3 on muka hyvää uskon et tulee
        2 syytä ainoastaan:ilmainen netti JES pikkuraha on 60 vuodest maksaa livest ja blue ray itse en katso elokuvia pelikonsolilt

        Hei asiantuntia500 nuohan on aika tärkeitä seikkoja! Mutta sanopas se syy miksi xbox360 on parempi. Ps3:lla on myös paremmat pelisarjat siinä yksi syy lisää ja loppupeleissä konsoli ostetaan sen pelien takia! 60 euroa on paljon jos mietit vaikka 4vuoden jälkeen jos sulle lyötäs kouraan 4uutta peliä okei tässä esimerkki vaik tuo viimevuosi ja ois marraskuu! Sitten sulle lyötäs ilmaisena kouraan skyrim battlefield 3 batman ja vaikkapa red dead redemption. Mietipä sitä riemua uudelleen ja vielä joulun kynnyksellä. Äläkä rupea viisasteleen tähän että rdr on 2010 peli nuo nyt oli vaan esimerkkejä! Sinä et välttämättä katso blue ray elokuvia playstation 3lla mutta moni varmaan katsoo. Sitäpaitsi jos meinaat katsoa blue ray elokuvia joudut kumminkin ostaan sen soittimen erikseen joka muuten maksaa extraa. On monta syytä miksi ps3 on käytännöllisempi ja parempi ja pitkällä tähtäimellä haukkuu hintansa!


      • Playbox8769
        leikka poi kirjoitti:

        Hei asiantuntia500 nuohan on aika tärkeitä seikkoja! Mutta sanopas se syy miksi xbox360 on parempi. Ps3:lla on myös paremmat pelisarjat siinä yksi syy lisää ja loppupeleissä konsoli ostetaan sen pelien takia! 60 euroa on paljon jos mietit vaikka 4vuoden jälkeen jos sulle lyötäs kouraan 4uutta peliä okei tässä esimerkki vaik tuo viimevuosi ja ois marraskuu! Sitten sulle lyötäs ilmaisena kouraan skyrim battlefield 3 batman ja vaikkapa red dead redemption. Mietipä sitä riemua uudelleen ja vielä joulun kynnyksellä. Äläkä rupea viisasteleen tähän että rdr on 2010 peli nuo nyt oli vaan esimerkkejä! Sinä et välttämättä katso blue ray elokuvia playstation 3lla mutta moni varmaan katsoo. Sitäpaitsi jos meinaat katsoa blue ray elokuvia joudut kumminkin ostaan sen soittimen erikseen joka muuten maksaa extraa. On monta syytä miksi ps3 on käytännöllisempi ja parempi ja pitkällä tähtäimellä haukkuu hintansa!

        Ostin PS3:n hiljattain. Täytyy kyllä sanoa että se ei ole kaikille parempi. Siksi nämä konsolit tulee valita henkilökohtaisesti, ei sen perusteella mitä muut sanoo. Xbox ja PS fanit on kuin kaksi uskonlahkoa. Paasataan, mustamaalataan, haukutaan, ja yleensä ilman parempaa tietämystä ka katselmus on tehty vain omalta kantilta, ei puolueettomasti. Ihmettelen vain että mikä siinä kismittää jos se naapurin Pertti omistaa eri konsolin kuin sinä ja vielä pitää siitä? Itse pidän Xboxista enemmän ja se tarjoaa pelit minulle, mutta PS3 hinta tuli sopivan alas joten ajattelin että miksipä en koittaisi tuotakin. Kumpikaan ei kuitenkaan ole niin huono etteikö niillä voisi pelata. Hyviä molemmat, paremmuus on jokaisen henkilökohtainen valinta ja joku muu saa olla erimieltä.


      • Kummatkin omistan
        leikka poi kirjoitti:

        Hei asiantuntia500 nuohan on aika tärkeitä seikkoja! Mutta sanopas se syy miksi xbox360 on parempi. Ps3:lla on myös paremmat pelisarjat siinä yksi syy lisää ja loppupeleissä konsoli ostetaan sen pelien takia! 60 euroa on paljon jos mietit vaikka 4vuoden jälkeen jos sulle lyötäs kouraan 4uutta peliä okei tässä esimerkki vaik tuo viimevuosi ja ois marraskuu! Sitten sulle lyötäs ilmaisena kouraan skyrim battlefield 3 batman ja vaikkapa red dead redemption. Mietipä sitä riemua uudelleen ja vielä joulun kynnyksellä. Äläkä rupea viisasteleen tähän että rdr on 2010 peli nuo nyt oli vaan esimerkkejä! Sinä et välttämättä katso blue ray elokuvia playstation 3lla mutta moni varmaan katsoo. Sitäpaitsi jos meinaat katsoa blue ray elokuvia joudut kumminkin ostaan sen soittimen erikseen joka muuten maksaa extraa. On monta syytä miksi ps3 on käytännöllisempi ja parempi ja pitkällä tähtäimellä haukkuu hintansa!

        Yksi syy on että xboxiin ei tarvitse asentaa peliä pelatakseen. Cd sisään ja peli pyörii. Ps:llä ensiks ladataan ja asennellaan ? Miksi pelit ei toimi suoraan levyltä?


    • ööps

      itellä on xbox360 mut ois pitäny ostaa ps3 xbox tekee peleihin naarmuja ja on muutenkin paskempi

      • usermanual

        Ei ole itsellä tehnyt viiden vuoden aikana yhtään naarmua. Lapset ei vaan osaa käyttää. Ensi aina takasi dasboardiin, sitte vasta peli ulos.


    • Dinnnn

      Uuden Xboxin nimeksi on sanottu "Kryptos"

      Kryptos(poridioosi)

      Kryptosporidioosi on Cryptosporidium- alkueläimen aiheuttama tauti.

      "Ihminen saa Cryptosporidium-tartunnan ulosteen välityksellä joko suorassa kontaktissa alkueläimen ookystia erittävään toiseen ihmiseen tai eläimeen, tai eläinten tai ihmisten ulosteella saastuneiden elintarvikkeiden, uimaveden tai juomaveden välityksellä. Ihmisille kryptosporidioosi aiheuttaa yleensä itsestään rajoittuvan ripulitaudin."

      Kuulostaa microsoftilta.

      • optikko

        Ota nyt ne PS3 lasit pois. Helpottaa kummasti. Karvatkin vois alkaa kasvamaan ja tuntisit itses vihdoin mieheksi....


      • ps3..
        optikko kirjoitti:

        Ota nyt ne PS3 lasit pois. Helpottaa kummasti. Karvatkin vois alkaa kasvamaan ja tuntisit itses vihdoin mieheksi....

        No etkö muuta keksi ku rupeet henkilöitä dissaan? Kysehän on vaan pelikonsoleista.


      • optikko taas
        ps3.. kirjoitti:

        No etkö muuta keksi ku rupeet henkilöitä dissaan? Kysehän on vaan pelikonsoleista.

        Keksin kyllä paljonkin. Olisi vaan kiva jos täällä keskusteluissa olisi edes joskus asiaa eikä pelkkää kakaroitten uhittelua. Ei oo vissiin tulos.... Veikkaan jo seuraavan vastauksen jatkavan samaa linjaa....


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        optikko taas kirjoitti:

        Keksin kyllä paljonkin. Olisi vaan kiva jos täällä keskusteluissa olisi edes joskus asiaa eikä pelkkää kakaroitten uhittelua. Ei oo vissiin tulos.... Veikkaan jo seuraavan vastauksen jatkavan samaa linjaa....

        Mulle on aivan sama onko pelaaja 6 vai 86vuotias kaikki me olemme pelaajia eikös nämä palstat oo nimenomaan peleistä ja konsoleista puhumista? Ei mulla oo ainakaan tarve dissata ketään pelaajaa!


      • optikko jälleen
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Mulle on aivan sama onko pelaaja 6 vai 86vuotias kaikki me olemme pelaajia eikös nämä palstat oo nimenomaan peleistä ja konsoleista puhumista? Ei mulla oo ainakaan tarve dissata ketään pelaajaa!

        Juu, olet ihan oikeassa. Mutta tuntuu olevan keskustelu vähän heikolla hapella.

        -Xboxi on pearempi vi**n h*m*!

        -Pleikkari on vieläki parempi, äitis oli jonne ku sua teki!

        -Mä en oo pleikkaria nähnykää mutta pena sano että vaan h*m*t pelaa pleikkaa niin siks mä en voi ostaa sitä niin mä kirjottelen sitte kaikkea paskaa nettiin siitä!

        Kehittävää keskustelua? Johtaako joskus siihen että viimein tiedämme kumpi on parempi?









        Tuskin.

        P.S. Täällä on jonkun "dissusta" about joka toinen viesti ja sisältää erinäisiä haukkumanimiä, eikä nuori kirjoittaja ole usein edes vielä varma omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan.


      • (Y)
        optikko jälleen kirjoitti:

        Juu, olet ihan oikeassa. Mutta tuntuu olevan keskustelu vähän heikolla hapella.

        -Xboxi on pearempi vi**n h*m*!

        -Pleikkari on vieläki parempi, äitis oli jonne ku sua teki!

        -Mä en oo pleikkaria nähnykää mutta pena sano että vaan h*m*t pelaa pleikkaa niin siks mä en voi ostaa sitä niin mä kirjottelen sitte kaikkea paskaa nettiin siitä!

        Kehittävää keskustelua? Johtaako joskus siihen että viimein tiedämme kumpi on parempi?









        Tuskin.

        P.S. Täällä on jonkun "dissusta" about joka toinen viesti ja sisältää erinäisiä haukkumanimiä, eikä nuori kirjoittaja ole usein edes vielä varma omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan.

        Suksi sinä homo vittuun, sinä runkku et tiiä mitään!


      • taas optikko iskee
        (Y) kirjoitti:

        Suksi sinä homo vittuun, sinä runkku et tiiä mitään!

        Lisää todisteita! Kiitos! Voi olla että et naamatusten tuota sanoisi. Täällä on niin helppo isotella. Voi raukkaa....


    • Ainoa syy hommata uus pleikka on Kingdom Hearts :3. Muuten mennään xlootalla, sony joutunu nyt vihroin tiputtaa konsoliensa hintaa, jonkun raportin mukaan kyseessä ei ole enää mistään voittojen maksimoinnista vaan tappion minimoimisesta.

      Itselläni on ps1&2, sen jälkeen tuli xbox ja 360.. Jotenkin itse tykästyin lootaan enempi ja kuten joku tais tuossa ylempänä mainitakkin, se mikä konsoli tuntuu paremmalta onpi varmasti yksilöllistä joten joitain statseja kyttäämällä tuskin päästään mihinkään..?

      Vähän meinasi naurattaa ja pelottaa samanaikaisesti ku luki nuita kaikkein itkuisimpia viestejä molemmilta leireiltä :D.

      • Kiviäki kiinnostaa..

        Itsellä myös ollut ps1, ps2 ja sitten tuli valinnan vaikeus, mutta pääsyin Xbox360:seen. Sillä tiellä oltu nyt muutama vuosi ja boxia välillä päiitetty uudempaan ja parhaillaan kolekin ollut yhtäaikaa. Gran Turismo 5 oli minulle se ainoa syy PS3:n hankintaan ja nyt kun löysin tuon academy editionin alle 14€, tilasin sen ja aloin PS3:a metsästämään. Pääsyin uuteen PS3 konsoliin. GT oli pettymys mutta mitä voi olettaa kun peli on jo vuosia vanha. Konsolista en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata.... Ohjain ei ihan nappiin sovi mun räpylään. En kuitenkaan ole myymässä pois. Odotellaan jos sillekin vielä jotain pelattavaa löytyy ja Turismoa kyllä silti pelaan illoin tällöin.

        Xboxin kanssa ei ole ollut ongelmia. Kaikki on toiminut muuten paitsi yhden ohjaimen olen joutunut heti uutena lähettämään takuuseen. Toisessa tatissa oli jotain häikkää. En kyllä kadu Xboxin hakkimista. Ainoa huono puoli ettei yhdelläkään kaverilla ole sitä joten yksin saa pelailla, mutta PS3 on yhdellä, hän ei toki sitten pelaa autopelejä lainkaan.

        Eniten pelatut pelisarjat mulla on GTA:t, Gran turismot ja Forzat. Muita pelejä ja genrejä lähinnä tulee vain kokeiltua. Muutama muu mitä on tullut pelattua alkua pidämmälle on, Dead island, Dirt 2, Hitman absolution, Saints row 2, ja Sleeping Dogs. PS2:lla Getawayt ja Black.


      • Xpoksila

        Onhan. se paremmin kaikin puolin suunniteltu mutta ohjain ei toimi uusissa slimeissä oikein jos ei patterikotelon väliin laita paperinpalasta väätämään kontaktia paristoihon.

        Muuten ohjain voittaa tuntumallaa ps3 ohjaimen jossa ei edes tärinää ole, ainakaan omassa konsolissa joka maksoi vain 600-700€
        Nykyisissä annetaan tärinä ohjain, onneksi.


      • törinätärinä
        Xpoksila kirjoitti:

        Onhan. se paremmin kaikin puolin suunniteltu mutta ohjain ei toimi uusissa slimeissä oikein jos ei patterikotelon väliin laita paperinpalasta väätämään kontaktia paristoihon.

        Muuten ohjain voittaa tuntumallaa ps3 ohjaimen jossa ei edes tärinää ole, ainakaan omassa konsolissa joka maksoi vain 600-700€
        Nykyisissä annetaan tärinä ohjain, onneksi.

        On ps3 ohjaimessa tärinä


      • jos oli uusi nii unohda
        Xpoksila kirjoitti:

        Onhan. se paremmin kaikin puolin suunniteltu mutta ohjain ei toimi uusissa slimeissä oikein jos ei patterikotelon väliin laita paperinpalasta väätämään kontaktia paristoihon.

        Muuten ohjain voittaa tuntumallaa ps3 ohjaimen jossa ei edes tärinää ole, ainakaan omassa konsolissa joka maksoi vain 600-700€
        Nykyisissä annetaan tärinä ohjain, onneksi.

        vain 700e? Oliko ihan uusi silloin? Voit ostaa mun ps2 vain 300e!


    • puolustaja2
      • XBOX360

        gaystationia ja xboxia on vertailtu monin tavoin mutta kukaan ei ole maininnut ohjaimia?

        xboxin ohjaimien seksikäät muodot hakaa gaystationin kapulat 69-0 xD


      • pölvästit keskustelee
        XBOX360 kirjoitti:

        gaystationia ja xboxia on vertailtu monin tavoin mutta kukaan ei ole maininnut ohjaimia?

        xboxin ohjaimien seksikäät muodot hakaa gaystationin kapulat 69-0 xD

        Jaa ei vai? Lähes joka keskustelussa. Ja vastaus siihen aina tyyliin, "failbox gaysixty, tunne ne tatit hanuriin". Eli mitä hyötyä ottaa mitään asiaa esille? Kekustelun tason nyt arvaa kun suurin osa jälkeen jääneitä ja murkkuikäisiä jotka uhoaa. Kukaan ei ajattele sen suuremmin mitä lukee tai kirjoittaa. Siksi vastaus on joka asiaan aina sama.


      • pölvästit keskustelee kirjoitti:

        Jaa ei vai? Lähes joka keskustelussa. Ja vastaus siihen aina tyyliin, "failbox gaysixty, tunne ne tatit hanuriin". Eli mitä hyötyä ottaa mitään asiaa esille? Kekustelun tason nyt arvaa kun suurin osa jälkeen jääneitä ja murkkuikäisiä jotka uhoaa. Kukaan ei ajattele sen suuremmin mitä lukee tai kirjoittaa. Siksi vastaus on joka asiaan aina sama.

        Lopettakaa jo tää konsoli-rage.. Tämä on samaa sarjaa kuin metalli vs hiphop, amis vs lukio. Miksi se on teille niin tärkeää että muu maailma taipuu teidän mielipiteille ja omaksuu teidän ajatusmaailmanne?

        Se on vain v*ttu pelikonsoli, väline jolla tappaa aikaa.


    • Jahaahahahaahhhh

      Pleikkari 3 myy koska ihmiset korvaa vanhoja pleikkarei kolmosia koska ne menee ekan käytön jälkeen paskaks (oma ei enää toiminu ku pelasin farcry3:sta just ku olin ostanu ps3)

    • ööps

      mun mielestä xbox ohjain on paaaaljon parempi ps3 ohjain on pienikätisille runkuille

    • 5plus6

      Tosiasiahan on se, että sony on myynt konsoleita jo vuosia miinuksella mutta nyt on noussut myynti positiiviselle kun ps4:osta ennakko tilataan.

    • ingilrni

      Miltäs nyt ketjun aloittajalta tuntuu olla häviäjä? Aika surkealta, voisin veikata.

    • Jtn jännää

      Enpä oo jaksanu lukee... En ees huomannu et tä on vielläki tääl...
      Nomut ps4 tulee surkee koska se on kuulema lasist...
      En siis tiiä mut iha sama ja päätin et sil ei oo enää mtn välii kummal pelaa...
      Mut miks ps3 netti kaatuu koko aja?
      Ku mu o molemmat ni se ei oikee toimi ps3 mut boxil toimii?

      • täällä pelittää

        Täälläpäin ei tee sitä vikaa että yhteys pätkii. Modeemi tahtoo olla yleinen vika josta ongelat saa alkunsa. Toki palvelun tarjoajakin voi olla ihan susi, joten en tiedä siitä. Itsellä Soneran laajakaista ja Telewellin langaton modeemi (joskin ihan romu kun menee jumiin koko purkki, aiheuttaen pätkimisiä ja hidasteluja netissä).


    • xbox pelaaja

      miksi vihata sonya jos käyttää xboxia? Onko mun pakko vihata sonya? Mulla on xbox kiinni sonyn tv:ssä Pitääkö mun heittää kaatopaikalle mun tv? Apua!
      Missä myydään microsoft televisioita? Onko mun pakko ostaa xbox one, vaikka se vaikuttaa huonolta? Saanko ostaa ps4, vaikka tykkään xbox ohjaimista? Pitääkö minun xbox pelaajan ostaa uusi xbox, vaikka se olisi kuinka huono? Jos ostan ps4, niin olenko xbox vihaaja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe