Onko kellään kokemusta Patentex Ovalista raskauden aikana. Onko vaikuttanut raskauteen/lapseen? Olemme käyttäneet Patentex Ovalia ehkäisynä mieheni kanssa. Nyt luulen että olen raskaana ja kuitenkin sinä aikana kun olisin ollut jo raskaan olen käyttänyt tätä ehkäisyä. ohjeessa lukee ettei sitä tulee käyttää raskauden aikana koska tarvittavia tutkimuksia ei ole tehty sen vaikutuksesta raskauteen/sikiöön.
Patentex Oval
1
368
Vastaukset
- emma
enpä usko, että vaikuttaa raskauteen. kaikissa lääkkeissä lukee, ettei saa käyttää raskauden aikana . usein se on varotoimenpide. varsinkin jos lääkettä ei ole tutkittu tarpeeksi. en usko, että ainetta liukenee elimistöön merkittäviä määriä emättimen limakalvon läpi. toiseksi pantex ovalissa ei pahoja myrkkyjä tietääkseni ole. harvat lääkkeet ovat vaarallisia sikiölle. ensimmäisinä kahtena viikkona alkio ei ole yhteydessä äidin verenkiertoon. kysy vielä neuvolan terveydenhoitajalta asiasta. itsekkin pelkäsin kaikkien asioiden vaikuttavan vauvaani, mutta terve poika tuli. yritin kyllä välttää lääkkeitä ja kiellettyjä ruokia
yms. mutta jouduin välillä syömään joitain lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2775803Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373376Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432617"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741624- 641047
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123843Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9835Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10788