Miten lähestyä...?

Jake

Miten voisin lähestyä erästä tyttöä johon olen ihastunut?
Tyttö on -88, minä olen -87. Olemme eri kouluissa (tiedä vaikka hän tulee samaan kouluun kunhan loma loppuu :-)), mutta kuljemme samalla bussilla. Tunnen hänet ainoastaan ulkonäöltä, tiedän missä hän asuu ja mitä hän harrastaa.

Tyttö luultavasti tietää minut ulkonäöltä, sillä hän ainakin huomasi minun katseluni bussipysäkillä (ennen kesäloman alkua). Hän saattaa myös tietää missä asun.

Näen häntä enimmäkseen silloin kun hän pyöräilee kotini ohitse ja kunhan lumi sataa maahan niin näemme luultavasti taas bussipysäkillä.

Joten miten voisin lähestyä häntä? Ajaisin vain pyörällä vierelle ja kysyisin harrastuksesta...?
Antakaa vinkkejä ja kiitos etukäteen :-)

6

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylitsevuotavan armoitettu a...

Et siis tunne häntä ollenkaan. Silloin ei ehkä ole viisainta mennä kyselemään harrastuksista (tyyppi voi vaivaantua, kun ventovieras tietää hänen tekemisistään), vaan voisit aloittaa jollain neutraalilla, yleisellä aiheella. Toisaalta jos itse harrastat samaa, on tilanne hieman erilainen. Silloin tietosi hänen harrastuksestaan ja se keskustelunaiheena kuulostaa luonnollisemmalta.

• HuppuLuuranko

Mietittyäni hetken tulin johtopäätökseen että yhdyn aiempaan puhujaan siinä että harrastuksesta ei ole hyvä aloittaa...Ajat vierelle ja tervehdit...kysyt kuulumisia...hän todennäköisesti vastaa lyhyesti tai ei ollenkaan...sen jälkeen voit kysyä mitä hän tekee koulun jälkeen...jos hänellä olisi aikaa lähteä kahville koska haluaisit tutustua häneen paremmin...

• joku (n)

Hymyilet kauniisti ja kysyt, voisiko tyttö lähteä elokuviin kanssasi. Sinua jännittää tietysti, mutta luuletko, että se tyttö asiaa huomaa? Ei varmasti.

Voi olla, että se alkaa änkyttämään ja sanoo ekaksi "en tiedä" tms. Siksi, että säikähtää ehdotustasi. Mutta toimintatapana on suora lähestyminen kumminkin sellainen, josta suurin osa naisista pitää. Kirjoituksestasi päätellen olet fiksu nuori mies, joten etköhän löydä oikeat sanat...

Muista hymyillä! Ihastumisenhan hän kyllä huomaa jo silmistäsi

• Linda

..mä en ole koskaan kysyny ketään treffeille, mua on aina pyydetty. Jos olen kiinnostunut jostakin odotan aina että hän tulee pyytää mua ulos. Jos ei niin sitten ei,vaikka harmittais. Mä en vaan jotenki osaa :/
        ---ärsyttää---

• joanna

mene ihmeessä juttelemaan hänelle... kehaise vaikka että onpa hieno pusero/takki etc. onko uusi tms.? toimii varmasti ja saat ehdottomasti hänen huomionsa ja mielenkiintonsa heräämään..
      mielikuvituksesi on vain rajana..

mutta älä tuhlaa liikaa aikaa miettimiseen ja pohdiskeluun... pyydä tyttö vaikka leffaan.. hän varmasti suostuu, jos häntä kiinnostaa.. ja muista olla omaitsesi, vaikka se kuulostaisi kuinka kliseeltä tahansa... onnea... ja muista että kaloja meressä riittää, vaikka tämä ei nappaisikaan.. :D

• ann

että kaunis kohteliaisuus ja hymy lämmittää aina mieltä! päästä hänet ensin linkkiin niinkuin herras miehet tekevät.. tai jotain vastaavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6126
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3616
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      147
      2799
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1192
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe