Haluttomat, HUOM!

ei_oo_kivaa

Jos olet kärsinyt haluttomuudesta, niin miten nopeasti olet päässyt siitä yli?

Olen mies ja meidän parisuhteessa tätä ongelmaa on naisella jo kohta 2-3 vuotta. Nyt on menossa pitempi tauko (7kk) ja tuntuu ettei ratkaisua pulmaan näytä löytyvän. Voisi melkein sanoa, että ollaan tyttöystäväni kanssa hyviä kavereita/ kämppiksiä. Tottakai ollaan puhuttu asiasta ja molemmat nyt oikeesti yrittää tehdä asian eteen kaikkensa.

Onko kaikki haluttomuudesta kärsineet parisuhteet päättyneet eroon?

2

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei suinkaan

      Ei ne kaikki eroon päädy. Toinen vaihtoehto on se, että sinä halukkaana osapuolena et saa enää seksiä.

    • Kyllästynyttt

      Olen mies ja naisellani haluttomuutta alkoi ilmetä jo parin vuoden yhdessäolon jälkeen. Sitä ennen harrastimme seksiä vähintään pari kertaa viikossa. Parin vuoden jälkeen tahti pikkuhiljaa hiipui ja nykyisin (olemme olleet yhdessä 13 vuotta) meillä on seksiä noin kerran 3 kuukaudessa, tosin viimeisen 6 kuukauden aikana sitä on ollut tasan kerran. Tyhmyyksissäni kuvittelin haluttomuuden olevan vain jotain väliaikaista ja menimme naimisiin 5 vuoden yhdessäolon jälkeen. Lapsiakin on 3. Seksi meillä on todella yksipuoleista.

      Minä annan suuseksiä ja hoidan esileikin. Vaimo vain makaa selällään. Mitään uutta tai erikoista ei saa kokeilla. Vaimo ei itse ole kertaakaan parisuhteemme aikana suostunut antamaan suuseksiä.

      En enää usko vaimon halujen lisääntyvän. Pitkään rakastin vaimoani ja halusin yhteisen elämän. Odotin, että kaikki muuttuu hyväksi. En jaksa panostaa parusuhteeseen enkä yhteisiin hankkeisiin. Eläkööt vaimo omaa elämäänsä niin minä elän omaani. Kunhan lapset vähän vielä kasvavat niin hankin itselleni oman asunnon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe