Miksi tumma ihoisilla on iso penis?

ice_t21

Niin. Kyselen taas Miksi tumma ihoisilla on iso penis?Mä ite oo tummaihoinen.Oon 19v ja mulla on 30C. Mistä se johtuu sanokaa vinkkejä!
Mulla on 3kymppinen tyttöystävä.

12

18605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heko

Jos lukema on plussaa olet mies jos
      miinusta olet nainen tai mulukkusi on jäässä

• että

ettei vaan paskapötkö roikkuisi siellä, jota mittailet.....

• alma

Ei pidä paikkansa, kyllä sitä löytyy pohjoisen miehiltäkin isokokoisia. Itellä paikat kipeet viime kerrasta. Oli tosi ihana mies.

• mies

Tais mennä ikä kalun mitta väärinpäin. 19cm on kyllä sekin mahtikyrpä.

• jeppe

eiks normaali kehon lämpötila ole n.36c?
      Sinä olet,musta mies,kuollut.Lämpötilastasi päätellen n.3 tuntia sitten.Osaanottoni muijallesi.

• Alpo

taitaa olla maailman löysin "pesä" jos sinne tommonen lenkki edes mahtuu sisälle.
      oletko varma ettei hänellä ole neljä koipea ja tottele nimeä Ruusu?Olisiko hän sittenkin lehmä eikä nainen?

Itse en noin löysää naista kyllä haluaisi.

• Ewa

...joo, kyllä miehelläkin on oikeus vaatia naista pitämään lihaksistonsa kunnossa ja osta käyttää niitä. Kun nainen osaa Sen käytön niin hän nauttii siitä moninkertaisesti ja siinä samalla mieskin saa oikein tiukkaa. Siskot; ei se lihasharjoittelu ole vaikeaa eikä työlästä mutta rikastuttaa sexielämää myös "sen pienimunaisen" kanssa. Itselleni koko ei merkitse sen enempää kuin mielellään "neljä tuumaa" ja osaava, raitis kaveri.

• Core

Koska mustaihoiset ovat täysiä kyrpiä. En tarkoita tätä keljuillakseni vaan perustelen asiaani miksi näin väitän (omien kokemusteni perusteella): mustaihoiset mittailevat kyrpänsä kokoa, ajatus pysyy kyrvässä koko ajan ja nainti on aina mielessä. Mitä enemmän naisia kellistää, sitä kovempi jätkä ja mies. Eli tällä vahvistatte itsetuntoanne. On hienoa omistaa jotain mitä valtaväestöllä ei ole, iso musta kyrpä.

Tosiasiassa valkoisella miehellä on suurin penis maailmassa. Tästä oli TV:ssä ohjelma. Mies asustelee Englannissa.

• -ko?

Ei vissiin oo mitattu kaikkien maailman mustien ja valkoisten miesten (ja tietty muidenkin väristen) peniksiä, jotta saataisiin jotain tilastollisesti järkevää sanottavaa siitä.
      Oli miten oli. Mitä useammalla mustaihoisella todellisuudessa on suureksi luokiteltava penis ja mitä todempana tätä uskomusta pidetään, sitä masentuneempia ne pienipeniksiset mustaihoiset ovat.

• Anonyymi

minullakin on iso pippeli namskis

• Mieheni sanoo että tumma ihoiset on luotu lisääntymään.
      Valkoihoiset ajattelemaan.
      Siksi mustilla on iso penis ja valkoisilla isot aivot.
      -
      Mutta hei, älä yleistä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3504
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      437
      2944
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      22
      2801
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1867
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1497
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1370
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      92
      1145
    8. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      101
      1117
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1113
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      31
      930
    Aihe