Kuka tunnistaa Tunisia- Soussen...

Matkaaja

Tänne matkaamme syyskuussa mieheni kanssa häämatkalle. Minkälainen ruoka siellä on ym. kulttuuri? Tarvitaanko rokotuksia matkalle? Kiitos tiedoista etukäteen!

15

3181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosissasi ???

      Onko tämä jotain pilaa ???
      Häämatkalle Sousseen ???
      Miksei Keravan kaatopaikalle ?
      Aggressivvisia hihassaroikkujia,
      huutelijoita, huijareita.

      Ruoka on siinä mielessä suomalaiselle
      sopivaa että se on täysin mautonta.

      • Mosku

        Et kai ole tosissasi ???????????


    • yamas

      olisitte mielummin mennyt esim. kreikkaan ja santorinille kun on kuitenkin häämatkasta kyse.Tunisian reissaajat tarvii pitkää pinnaa ja avointa mieltä,sekä ymmärrystä arabikulttuuria kohtaan.no,ruoka siellä on hyvää .kokemusta on paikasta

      • Vaihtakaa kohdetta

        Jos olette aikeissa mennä matkalle, josta haluatte positiivisessa mielessä ikuisen muiston, vaihtakaa kohdetta!Ehditte sitä kurjuutta katselemaan sitten myöhemminkin jos haluatte. Jos lentonne vielä on Novelairilla, niin huhhuh. Vanhat MD:t harvemmin lienevät ajoissa ja matkustusmukavuudesta ei voi puhua.Eräs nimimerkki suositteli mm. Santorinia. Olen samaa mieltä hänen kanssaan. Onnea avioliitolle ja mukavaa häämatkaa jossakin muualla.


      • Matkaaja
        Vaihtakaa kohdetta kirjoitti:

        Jos olette aikeissa mennä matkalle, josta haluatte positiivisessa mielessä ikuisen muiston, vaihtakaa kohdetta!Ehditte sitä kurjuutta katselemaan sitten myöhemminkin jos haluatte. Jos lentonne vielä on Novelairilla, niin huhhuh. Vanhat MD:t harvemmin lienevät ajoissa ja matkustusmukavuudesta ei voi puhua.Eräs nimimerkki suositteli mm. Santorinia. Olen samaa mieltä hänen kanssaan. Onnea avioliitolle ja mukavaa häämatkaa jossakin muualla.

        Taidatte olla vähän törkeitä... Arvatkaa tuleeko hyvä mieli lähteä kun laitatte kaiken pessimistinne likoon. Kyse on kuitenkin MEIDÄN romanttisesta häämatkastamme.

        Jokatapauksessa lähdemme sinne iloisin, avoimin ja odottavin mielin! Meillä on finskin lennot ja asumme viiden tähden hotellissa, joten ei ole valittamista. Muilta sivuilta olen kuullut paikasta pelkkää hyvää palautetta...


      • yamas
        Matkaaja kirjoitti:

        Taidatte olla vähän törkeitä... Arvatkaa tuleeko hyvä mieli lähteä kun laitatte kaiken pessimistinne likoon. Kyse on kuitenkin MEIDÄN romanttisesta häämatkastamme.

        Jokatapauksessa lähdemme sinne iloisin, avoimin ja odottavin mielin! Meillä on finskin lennot ja asumme viiden tähden hotellissa, joten ei ole valittamista. Muilta sivuilta olen kuullut paikasta pelkkää hyvää palautetta...

        ei ollut tarkoitus pilata mitään.nämä edelliset asiat on vain hyvä tietää etukäteen,jotta osaa varautua.kyllä siellä muuten pärjää.eivätpähän tule yllätyksenä kuten itselle taannoin.teille tulee varmasti ihan hyvä reissu,ja niin ,onnea tuoreelle hääparille


      • Tytteli
        yamas kirjoitti:

        ei ollut tarkoitus pilata mitään.nämä edelliset asiat on vain hyvä tietää etukäteen,jotta osaa varautua.kyllä siellä muuten pärjää.eivätpähän tule yllätyksenä kuten itselle taannoin.teille tulee varmasti ihan hyvä reissu,ja niin ,onnea tuoreelle hääparille

        Joo, eli itse tykkäsin paikasta..rannat ja ilmat oli aivan mahtavat..Hotelli aivan rannalla ja ruoka ainakin meidän hotellissa oli maittavaa, ja viinit olivat hyviä.. Toki tarkkana kannattaa olla rahojensa kanssa, eli ettei vain kuseteta..ja tinkiä pitää muistaa!!! Paitsi niissa kiinteä hintaisissa ostareissa, mutta myös siellä kyllä jossain onnistui.. Joten oikein ihanaa matkaa teille ja onnea!!! Itse lähden kyllä uudelleen, ja olemme jo porukalla suunnitelleetkin lähtöä ens kuulle, eli jos saadaan äkkilähtö..


      • Katja
        Matkaaja kirjoitti:

        Taidatte olla vähän törkeitä... Arvatkaa tuleeko hyvä mieli lähteä kun laitatte kaiken pessimistinne likoon. Kyse on kuitenkin MEIDÄN romanttisesta häämatkastamme.

        Jokatapauksessa lähdemme sinne iloisin, avoimin ja odottavin mielin! Meillä on finskin lennot ja asumme viiden tähden hotellissa, joten ei ole valittamista. Muilta sivuilta olen kuullut paikasta pelkkää hyvää palautetta...

        Santorini kuulostaa tosi tylsältä paikalta. Miksei samantien menis vaikka Oulun edeniin....

        Avoimin mielin matkaan vaan, kiva nähdä erilainen kulttuuri ja paikka. Vaikka ei olisi edes luxusta, niin mitä väliä?

        Oikein ihanaa matkaa teille!

        P.S Jos minä menisin naimisiin, niin saattaisinpa lähteä Moskovaan tai junalla halki Siperian - meitä on niin moneksi.


      • just joo
        Matkaaja kirjoitti:

        Taidatte olla vähän törkeitä... Arvatkaa tuleeko hyvä mieli lähteä kun laitatte kaiken pessimistinne likoon. Kyse on kuitenkin MEIDÄN romanttisesta häämatkastamme.

        Jokatapauksessa lähdemme sinne iloisin, avoimin ja odottavin mielin! Meillä on finskin lennot ja asumme viiden tähden hotellissa, joten ei ole valittamista. Muilta sivuilta olen kuullut paikasta pelkkää hyvää palautetta...

        miksi pitää kannustaa jos tietää että paikka on ihan hanurista! itseppä aloitit tämänkin keskustelun ja pyysit vastauksia,niin ja niitähän olet saanut!!!!!!!!

        olisiko meidän kaikkien pitänyt puhua paskaa,
        jotta sinun häämatka suunnitelmasi olisi mennyt loistavasti?
        kohdekkin aika erikoinen häämatkaa varten!
        onnea kuitenkin teille molemmille!


    • Suhina

      Olen käynyt Tunisiassa usein, ja olen aivan ihastunut maahan ja upeisiin rantoihin. Kaupustelijoita tietenkin on, mutta niitä on joka puolella muuallakin. Nähtävää ja koettavaa riittää ja ruokakin on hyvää...etenkin cous-cous ja kalaruuat.

      Kulttuuri on lähellä Välimeren kulttuuria ja Soussessa on niin totuttu turisteihin, että siellä voi liikkua kuten missä tahansa muualla. Moskeijoihin tms. ei tietenkään sovi mennä napapaidassa ja minihameessa, mutta terve maalaisjärki riittää. Rokotuksista sen verran, että hepatiitti A-rokotuksen voi toki ottaa, sitä alueella esiintyy, muutoin tavalliset rokotukset riittävät (jos ne ovat teillä voimassa)

      Upeaa häämatkaa teille, itse menen Tunisiaan neljäksi viikoksi perheen kanssa syyskuun alussa!

      • Matkaaja

        Joo, meitähän on moneksi..
        Minulla ja miehelläni on myös kokemuksia jos minkäkinlaisista kaupistelijoista ja röyhkimyksistä mutta eiköhän kaikki ole kiinni omista asenteista miten asiat kokee. Kiva kuulla siis positiivisiakin kokemuksia.
        Nautimme varmasti matkastamme. Kävitkö silloin Saharan retkellä? Meitä kiinnostaisi päästä potkimaan saharan hiekkaa...


      • Ile de Djerba

        Oletko ottanut elätiksesi tunisialaisen miehen ?


      • Suhina
        Matkaaja kirjoitti:

        Joo, meitähän on moneksi..
        Minulla ja miehelläni on myös kokemuksia jos minkäkinlaisista kaupistelijoista ja röyhkimyksistä mutta eiköhän kaikki ole kiinni omista asenteista miten asiat kokee. Kiva kuulla siis positiivisiakin kokemuksia.
        Nautimme varmasti matkastamme. Kävitkö silloin Saharan retkellä? Meitä kiinnostaisi päästä potkimaan saharan hiekkaa...

        Tunisian puolelta en ole käynyt Saharassa, mutta ollessani Marokossa siellä kävin ja ehdottomasti kannattaa...se on aika vaikuttava elämys!


    • Sahara

      Tunisia on ;historiaa,eksotiikkaa,maukkaita makuelämykisä sekä Afrikan lämpöä ja ystävällisiä ihmisiä.Kannattaa nähdä;Sahara(ehdottomasti) lumoavine maisemineen ja alkuasukkaineen sekä historiallisine nähtävyyksineen.Näkemisen arvoista on myöskin Karthago sekä maan pääkaupunki Tunis basaareineen.Suosittelen Tunisiaa ja Soussea lämpimästi.Edullinen ja antoisa matkakohde.Omatoimisesti junalla matkustelemalla saa lomasta irti vielä enemmän.

    • Wiiwi77

      Monta kertaa olen Soussessa käynyt kuukaudesta kahden viikon reissuhin. Kaupunki on aivan ihana, ruoka hyvää ja nähtävää piisaa. Siskollani on omakotitalo siellä joten olen viettänyt siellä pelkästään paikallisten elämää, en turistielämää. mutta silmät ja mieli vain rohkeasti avoinna, tutustukaa paikallisiin ja otatte kaiken irti häämatkasta!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe