kahdelle pienelle lapselle.sopii nuorelle hyvin,ei tarvita aikaisempaa kokemusta.hoitoajat ja päivät joustavasti ja satunnaisesti kummallekkin :)
[email protected]
Tilapäistä lastenhoitajaa Itä-vantaalle
reija3
2
145
Vastaukset
- JuhaE./1981/
Olen 31-vuotias mies, minulla ei ole aikaisempaa työkokemusta lasten hoidosta, asun itä-espoossa, tulevaisuudessa haluan jotain opiskelemaan AMK:hon jotta voisin kehittää itseäni ihmisenä. Teen vähintään 8 tunnin päiviä. Palkkaesitys: 12 e/h bruttona.
- hoitajaa
hei hieman alempanaa kenttä " etsitkö kokemusta omaavaa hoitajaa" löytyy tietoa itsestäni ja minkälaista työaikaa etsin. asun itse vantaalla. ota yhteyttä jostarvitsette hoitajaa iltaisin ja vkoloppuisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233