Kokoomus & Demarit

Mites ne Jutta ja Jykä sanoikaan ?
Kreikan luotot on kannattavia ja ne ei koskaan muutu avustukseksi !
Valtakunnanoikeuteen vaan kumpikin valehtelija !

17

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh. perkule

      Äläs nyt kumpikin on linnanjuhlissa. Jyrki komeana ja Jutta ah niin kauniissa mekossa jota selostajat kehuu ja kertoo suunnittelijan nimen, ihanaa on ja kansa tykkää.

      • Loistonpäivät

        Nälkäjonoissa (ruokajonoissa) arkisin seisovien on sitten niin mukavaa katsella kimallusta Linnanjuhlista ja nauttia siitä leivänkyrsästä jonka ovat onnistuneet viikolla saamaan. On se ylellistä kun saadaan vielä nauttia noista juhlista vanhalla TV-lupamaksulla, ensi vuonna se onkin veronmaksajien oikeus ts. meidän kaikkien...


    • kahveetunnilta

      Jutta ja Jyrki popittaa minusta mukavasti hyvin asiat hoitavat.Älä sinä työnraskaanraataja1"ketjun aloittaja" hauku ketään valehtelijoiksi mallia saisi ottaa heistä.Mutta nyt on kuuluisan kahveetunnin aika on mukava hörpätä jutan kuvalla varustetusta mukista kahveeta ansaittuun hetkeen!!

      • ostovoima alas !

        Ei tietenkään ole valehtelijoita,no heillä nyt on sellainen suunnitelma että alennetaan kaikkien Suomalaisten työssäkäyvien palkkaa noin 300€ Kuukaudessa. Kyllä moni duunari saa kuukaudessa 1300€ netto,että kyllä kai tuosta voidaan 300 € lohkaista helposti.
        Pistetään porukat tiukoille ja perheet ahtaalle,,Euroalue on säilytettävä keinolla millä hyvänsä.
        Onko Itsenäisyys menetetty ??menetämme loputkin yritykset täältä.


      • kiva nähdä.
        ostovoima alas ! kirjoitti:

        Ei tietenkään ole valehtelijoita,no heillä nyt on sellainen suunnitelma että alennetaan kaikkien Suomalaisten työssäkäyvien palkkaa noin 300€ Kuukaudessa. Kyllä moni duunari saa kuukaudessa 1300€ netto,että kyllä kai tuosta voidaan 300 € lohkaista helposti.
        Pistetään porukat tiukoille ja perheet ahtaalle,,Euroalue on säilytettävä keinolla millä hyvänsä.
        Onko Itsenäisyys menetetty ??menetämme loputkin yritykset täältä.

        Onkohan molemmilla laastaria otsassa taas juhlien jälkeen.
        "no kun oli sitä jäätikköö"


    • tiesin jo silloin

      Ei tuo nyt vielä mitään, mutta kuka muistaa ne viisaat jotka sano jotta Suomeen tulee työvoimapula. Traijasivat porukkaa Suomeen tuolla verukkeella.
      Nyt kuuden uutisissa enempi tietävä ilmoitti, ettei suurten ikäluokkien poistuminen tuokkaan työvomapulaa.
      Katsokaa puol ysin uutiset , ja hämmästelkää .

      • luulotautinen.

        Suomessa on n.200000 työtöntä,kuinka monta maahanmuuttajaa (turvapaikanhakijaa) hah haa vai turva, sopii tuohon joukkioon..?? luulen että hyvin monta.

        Miksi meidän piti mennä samaa mihin Ruotsi meni,,ongelmia jatkuvasti.
        Työttömiä lisää,tottakait kun ei ole työtä.


      • kfgkkk
        luulotautinen. kirjoitti:

        Suomessa on n.200000 työtöntä,kuinka monta maahanmuuttajaa (turvapaikanhakijaa) hah haa vai turva, sopii tuohon joukkioon..?? luulen että hyvin monta.

        Miksi meidän piti mennä samaa mihin Ruotsi meni,,ongelmia jatkuvasti.
        Työttömiä lisää,tottakait kun ei ole työtä.

        Näin meitä kusetetaan.


      • Pilvi pimeä
        luulotautinen. kirjoitti:

        Suomessa on n.200000 työtöntä,kuinka monta maahanmuuttajaa (turvapaikanhakijaa) hah haa vai turva, sopii tuohon joukkioon..?? luulen että hyvin monta.

        Miksi meidän piti mennä samaa mihin Ruotsi meni,,ongelmia jatkuvasti.
        Työttömiä lisää,tottakait kun ei ole työtä.

        Eikös suomesta muuttanut Ruotsiin aikanaan varmaan tuon verran ihmisiä? Nyt ehkä kannattaisi muuttaa Norjaan, siellä on työtä, mutta Suomalaiset ei taida sielläkään olla välttämättä hyvässä huudossa.

        Paljonkohan tuosta 200000-ihmisen porukasta on työkyvyttömiä ja haluttomia? Niitä ainakin Pyhäjärvellä on pilvin pimein.


      • kritisointia.
        Pilvi pimeä kirjoitti:

        Eikös suomesta muuttanut Ruotsiin aikanaan varmaan tuon verran ihmisiä? Nyt ehkä kannattaisi muuttaa Norjaan, siellä on työtä, mutta Suomalaiset ei taida sielläkään olla välttämättä hyvässä huudossa.

        Paljonkohan tuosta 200000-ihmisen porukasta on työkyvyttömiä ja haluttomia? Niitä ainakin Pyhäjärvellä on pilvin pimein.

        näin kävi,kouluttamatonta työvoimaa liukuhihnalle,nyt on Ruotsi samassa jamassa kun me, ostovoima heikkenee koko ajan palkan alennukset tai irtisanominen on edessä.suuret työllistävät yritykset voivat huonosti kun ei tavara liiku.

        Miksi tänne työvomaa tarvitaan kun ei ole töitä,sosiaalietuisuudet on kyllä liian hyvät Suomessa,eikä yhtään maahanmuuttaja jos ei ole esittää heti työkomennusta,kassalinjalle on turha tulla niitä meillä jo on.


    • Työvoimapulaa ei ole kun ei ole töitä. Siitä on pitäneet huolta eu-kiimaset.
      Kaikki työt kiinaan, intiaan ja afrikkaan.
      Tänne jää vain hoiva-ala. Eikä sekään voi toimia kunnolla ilman tuottavantyön tuomia varantoja.
      HYVÄ SUOOOOMIII ! Mallioppilas !

      Ajatelkaapa kun ministerit vielä iloisina ja ylpeinä kehui kuinka Suomi on mallioppilas, siis kuuliainen ulkovalloille.

      • vasuri123

        Tuotannon siirtämisellä halpoihin maihin ei ole niinkään tekemistä eu:n kanssa, vaan on kyse omistajien ja osakkeen omistajien loputtomasta rahan himosta. He viis veisaavaat kotimaasta tai työntekijöistään, tämä on sitä kapitalismia ja markkkinataloutta jota niin Monet ihannoivat.


      • vasuri123 kirjoitti:

        Tuotannon siirtämisellä halpoihin maihin ei ole niinkään tekemistä eu:n kanssa, vaan on kyse omistajien ja osakkeen omistajien loputtomasta rahan himosta. He viis veisaavaat kotimaasta tai työntekijöistään, tämä on sitä kapitalismia ja markkkinataloutta jota niin Monet ihannoivat.

        On kyllä, vapaa liikuvuus ja mitättömät suojatullit. Suomessa vielä ne yritykset missä valtio on mukana näytti oikein mallia.


    • vasuri123

      Vapaa liikkuvuus tietenkin hankaloittaa suomea sillä tavalla, että työntekijöitä roudataan mm. Virosta ja Puolasta tänne. Tätä monet yrittäjät käyttää röyhkeästi hyväksi. Tähän pitää puuttua lainsäädännöllä ja tiukemmalla valvonnalla.

      Nuo mitättömät suojatullit on vähän kaksipiippuinen asia. Toisaalta noilla voidaan suojata suomalaista tuotantoa, mutta vastaavasti ne voivat vaikeuttaa suomalaista vientiä.

      • Hejaa kommarit

        Eli olet eu kannattaja ja iloinen asiasta. Vasurithan onkin aina suurten kannalla ja suomalaisia pieniä ihmisiä vastaan.


      • Turku Puolassa ha ha
        Hejaa kommarit kirjoitti:

        Eli olet eu kannattaja ja iloinen asiasta. Vasurithan onkin aina suurten kannalla ja suomalaisia pieniä ihmisiä vastaan.

        Joka päivä moni Suomalainen ostaa jotain ulkolaista (kotimaista) tuotetta,minäkin ostin Turun sinappia joka on valmistettu Puolassa.
        Voi olla että en olisi ostanut Puola sinappia joka on valmistettu Turussa.hmmm,,,,


      • Vasuri123
        Hejaa kommarit kirjoitti:

        Eli olet eu kannattaja ja iloinen asiasta. Vasurithan onkin aina suurten kannalla ja suomalaisia pieniä ihmisiä vastaan.

        Juuh, kyllä minä olen EU:n kannattaja, mutta en nykyisellä systeemillä. Eu:sta pitäisi potkaista pois semmoiset maat, jotka eivä osaa/halua pitää talouttaan kunnossa. Ei ole mitään järkeä kantaa mukanaan tuommoista määrää vapaamatkustajia. Kreikka heti ensimmäisenä ja kyselemättä pois EU:sta, sillä tämä ei ole sille ensimmäinen vastaava kriisi.

        Vasurit ei ole pientä ihmistä vastaan, ihonväristä tai kansallisuudesta välittämättä, kunhan arvot on kohdallaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe