Kannattas asentaa suihkuihin tälläiset painonapit, jotka esim. yhdellä painalluksella antaisivat 20 sek. vettä. Monet vanhemmat dementikot jättävät vesihanat vuotamaan, samoin kuin nykyajan vapaan kasvatuksen saaneet vanhemmat. He eivät osaa opettaa lapsiaan, että suihkun jälkeen vesihana kiinni ja että veden kanssa ei turhaan leikitellä, vaan sitä käytetään vain pesuun. Myös seiniin vois asentaa käskytystohjeet, että MUISTA SULKEA SUIHKU.
Luulen, että lämpimän veden kulutus putoisi ainakin 60% ja näin syntyisi vuodessa suuria säästöjä. Voisi olla , että lipunhintaa ei tarviis nostaakaan.
Uimahalliin!
20
707
Vastaukset
- joomies2
Erittäin hyvä ehdotus, mm. Rauhalahden kylpylässä vettä tulee 5-10 sekuntia
yhdellä painalluksella, silloin ei läträtä turhaan kallista vettä viemäriin, eikä
tarvittaisi noitakaan "sulkemiskäskyjä". - Pesukarhu IV
Eiköhän 1-2 sekuntia vettä riitä, ja vessat vois poistaa sillä voihan altaaseenkin kusta ja siinä säästyy vaan veronmaksajien rahat.
- Kaivosinsinööri
Mulla olis suhteitakin jotta saatas halpaa vettä, eräästä kainuulaisesta joesta ja järvestä talvivaaran tuntumassa ja aivan hyvä on uida! Ely keskuksen mittaamaa vettä
- Kenelle kuuluu?
Kyllä, nuo painonappihanat on ehdottomasti paras ratkaisu säästöihin. Turun seudulla on jokapaikassa ko. systeemi. Eikun toimeksi vain! Hanat tienaavat 3kk itsensä.
- Katsokaa mallia.
Kiuruveden uimahallissa on nämä painonappi vehkeet, jotka säännöstelevät vettä. Hyvin pelaavat!
- Että näenikkääsä.
Aivan, ykspäivä katselin kellosta, kun eräs hanakka, tanakka ja punakka ylipainoinen, astronauttia muistuttava mieshenkilö, istui suihkun alla 22 min. Tuskin sen puhtaampi tuli, jos olis istunut 1-2 min. Tällä miehellä ei näyttänyt olevan ainakaan vesikauhua. Jos olis nää ajastin hanat, vettä olis ilmeisesti säästynyt ainakin 700 litraa, koska hän ei varmaankaan olisi kehdannut nousta sitä nappia painamaan 100 kertaa. Ulkoinen olemus ei myöskään muistuttanut, veronmaksajaa.
- wrwwerwr
>Ulkoinen olemus ei myöskään muistuttanut, veronmaksajaa
Pitäisi riittää, että muistuttaa sisäänpääsymaksun maksajaa - Pysy kotonas
Mitä sinä teit sen 22 minuuttia kun aikaa olit ottamassa!?!? Eikö se ole häirintää jos uimahalliin menee vaan toisten peseytymistä tarkkailemaan?
- no morjens
lol tyyppi itse vahdannut jotain spugea 22 minsaa tatti ojossa millon se lähtee. hanki elämä luuseri.
- krister
Uimahalleissa yleisesti tulisi olla lähtökohtaisesti erilaiset kulttuurit ja etniset ryhmät erottelevet suihkuasetukset: mitä tummempi habitus, sitä kuumempi vesi. Poikkeuksena romanit, niille suoraan kaasua.
- kuntoa kohtuuhintaan
Iisalmen Uimahallin kuntosalikäynti 5:50/kerta ensi vuonna .Posketon hinta ellei käy uimassa.
Käyt Pelixirissä treenaamasa vaikka 20 kertaa hintaa 55 euroa/kk-kertahinnaksi jää alle 3 euroa ja tillaa ja happea piisaa.
Uimahallissa 20 kertaa maksaa nyt 99 euroa. Ensi vuonna yli 100 euroa.
Kaupunki hinnoittelee itsensä konkurssiin.
Vaihdan Pelixiriin. kuten moni muu ellei salihinta /kerta tipu vähintäin 4 euroon tai 20 sarjan lippu vaikka noin 70 euroon.- reenooja
mutta työttömille uimahalli kuntosali on 3,3€.
voikos pelixirissä käydä tutustumassa ilman 14€ kertamaksua?
ja eivät osanneet sivuilleen laittaa oleellista tietoa kuntosalilla olevista vehkeistä. - kysympä vuan
reenooja kirjoitti:
mutta työttömille uimahalli kuntosali on 3,3€.
voikos pelixirissä käydä tutustumassa ilman 14€ kertamaksua?
ja eivät osanneet sivuilleen laittaa oleellista tietoa kuntosalilla olevista vehkeistä.Millä todistaa olevansa työtön....?
- 69 mouth
kysympä vuan kirjoitti:
Millä todistaa olevansa työtön....?
Poskeenotolla, elleivät usko Työvoimatoimiston seurantalappua jossa näkyy treffaus merkinnät Työkkärin hapannaamojen kanssa! Sanon, että työttömänä on pakko tehä jottain elantonsa etteen, koska ei työttömyysturva riitä!
- No huh huh
No, ei todellakaan ole halpaa!
Täällä saa treenata 57€ kuukaudessa punttisalilla viikossa niin paljon kuin haluaa. Lisäksi tuohon sisältyy kaikki mahdolliset Les Millsin jumppatunnit esim. Bodycombat, Bodybalance, Bodypump, CXWORX, Sh'bam, Kahvakuula, Pilates, Powerpilates, 2Tuff, Venyttely, Muokkaus, Vatsa-Peppu, Astangajooga ja Tabata-Kahvis.
Mikäli ostaa 2 kuukauden kuukausikortin kerralla, niin sen saa hintaan 78€.
- Hiki
Halpaa on jos siihen tosiaan sisältyy VXWORX. Superhalpaa jos saisi samaan hintaa BDSM:n ja ASSTOMOUTH:n.
- No huh huh
Iisalmessa on todelliset kiskurihinnat! Luulisi, että pienemmällä paikkakunnalla olisi paljon edullisempaa verrattuna muualle, mutta ei näköjään. Takuulla olisi varaa tuoda molemmissa paikoissa hintoja alaspäin. Ei voi sanoa, että iisalmelaisia kannustettaisiin pitämään huolta omasta kunnosta ja hyvinvoinnistaan. Täällä ei tarvitse maksaa edes jäsenmaksua vaan se kuuluu tuohon hintaan, toisin kuin Pelixirissä, näin olen saanut ymmärtää Pelixirin käytännön. Lisäksi laitevalikoima on paljon parempi sekä kattavampi. Harjoittelutilat ovat 1800 neliötä. Saunomassa voi käydä treenien päälle ja varata halutessaan edullisen solarium ajan. Myös Fitfarm palvelut ovat edullisia.
Mistä tulee lyhenteet BDSM ja ASSTOMOUTH, ei ymmärrä?
- savon ukkeli
No ne olis vähän semmosia juttuja, ettei vielä tähän aikaan voi sanoa ääneen :)
- kokemuspelottaa
samaa mieltä. Olen monesti joutunut sammuttamaan suihkuja. Ja jotkut vanhat homomiehet häiritsevät minua joskus. Yksi tyyppi katsoi minua kerran kun olin paskalla. Potkaisin sitä aika kovaa silmään. Olen suvaitsevainen kaveri mutta tulee katsottuna eritavalla homokeskusteluja. Näitä on tapahtunut minulle monta kertaa ja ei pelkästään uimahalisa.
- persiin suti
Iisalamen uimahallin kertamaksu voes olla ihan hyvin vaekka 10 €. Siinä kassalla suap aena niin makkeen hymyn kassaneetiltä että melekeen hyppee teltta pystyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317