Onko täällä kuulolla ketään, joka olisi tilannut vaunut Saksasta? Kävin keväällä joillain saksalaisilla sivuilla, mutta olen sen onnekkaasti hukannut. Silloin kaikkien laskujen jälkeen olisin säästänyt yli 300e, Suomen hintoihin verrattuna. Elikkä osaisiko joku kertoa saksalaisen lastenvaunu/tarvike-sivun, josta pääsisi asiassa eteenpäin!!?
Vaunut Saksasta!
5
2289
Vastaukset
- iskä
Kun selaat näitä keskusteluja alaspäin löydät kyllä täsmälleen samoja keskusteluja joista löytyy linkkejä lisää, mutta tässä nyt muutama:
http://www.baby-insel.de
http://www.elas-kinderstube.de
http://www.kidsroom.de
http://www.pingpong-online.de
Meillä loppujen lopuksi ostettiin rattaat suomesta. Hintaero oli (Hartaneilla) vain 100 euroa. Saksan mallit ovat perusvarusteisia, täällä hintaan kuului hurja määrä varusteita. Saksasta tilattaessa kannattaa muistaa, että sivuilla olevissa hinnoissa on vain 16 % alv, eli hinta nousee jonkin verran suomeen tuotaessa.
Toimitusajat näillä venyivät jopa 10 viikkoon! Jos on kiirus, niin kannattaa lähettää suoraan meiliä ja kysyä varastomalleja. - unikko
tilattiin siis hartan skater x:t saksasta, netin kautta www.pingpong-online.com. alkuun olin epäileväinen, miten homma toimii, mutta nyt en vois olla tyytyväisempi!
tilattiin ajoissa, ja 7 viikkoa siinä menikin, kun lopulta vaunut tuotiin ihan kotiin saakka (ups toimitti).
rahaa säästyi n. 300 euroa, ja saatiin sellanen väri, ettei löydy mistään alesta, esim. vauvatalo johanna myy jotain alennusvärejä nyt 700 euroon, mut siitä huolimatta saatiin n. 200 halvemmalla..
enkä sit tiiä mitä noihin vauvatalo johannan vaunuihin kuuluu, siis kantokoppa jne..- iskä
Varusteita kuului näihin vaikka kuinka. Pehmeä kantokoppa, irtojatkopala(pehmeän kopan kanssa ehdoton) hoitolaukku, ekstra sadesuoja, hyönteissuoja, rengassuojat sekä lelu.
Sitäpaitsi kun samalla hankki kaikkea muutakin vauvantarviketta, saatiin niistä varsin hyvät alennukset.
Näin se suomen hinta ei olekaan yllättäen niin kova. Sitäpaitsi värit eivät olleet mitään "alennusvärejä", vaan meille löytyi ainakin upea ja mieleinen '04 kuosi.
- riitu
Tilattiin Gessleinin vaunut osoitteesta www.pingpong-online.com. Tilauspäivä tais olla 12.7 ja vaunut tuli 10.8. Säästöä tuli railut 200 euroa. Soitin yhteen helsinkiläiseen liikkeeseen kysyäkseni hintaa täällä Suomessa. Jos aikoo tilata suosittelen että maksaa pankkikortilla. Numeron uskaltaa kyllä antaa tilauksen yhteydessä. UPs toimittaa vaunut kotiovelle asti. Tyytyväisempi en voisi olla
- Pappa
Me tilasimme Teutonia Mistral 2006 vaunut Saksasta www.pingpong-online.com nettikaupasta (->product overview->special offer). Siellä yhdistelmärattaat kantokoppa ilmarenkaat tuulisuoja maksoivat 499 eur. Kantokopan voi valita kovan tai pehmeän. Hoitolaukku maksoi 50 eur ja hyttyssuoja 6 eur. Koko paketin hinnaksi tuli 555 eur. Suomessa vastaava kokoonpano olisi maksanut esim. AT-Lastenturvassa yli 800 eur.
Soitin tilauksen jälkeen Saksaan englanninkieliseen asiakaspalveluun ja kyselin mitä värejä olisi saatavana nopeimmin. Mitään meidän ennakkoon katsomasta 5 väristä ei ollut varastossa joten en muuttanut väriä. Pyysin lähettämään maksulomakkeen sähköpostiin ja maksoin tilauksen tilisiirrolla.
Tilauksen tein 13.03.2006 ja 24.03.2006 tuli UPS:ilta ilmoitus sähköpostiin, että he ovat saaneet 18kg painoisen paketin meille toimitettavaksi. Sen jälkeen tilausta(pakettia) oli mahdollista seurata netistä. 28.03.2006 aamulla UPS:in kuljettaja soitti ja kysyi sopiiko toimitus klo 12-15. Sanoin, että olen silloin töissä ja he lupasivat toimittaa paketin työpaikalle. Toimitus tuli klo 13 ja kaikki tilatut tavarat olivat mukana ja ehjiä. Olen todella tyytyväinen - säästin lähes 300 eur verrattuna Suomen hintoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511