Eijalle hotelleista

Eija

Hei kaima! Olen lähdössä turkkilaisen mieheni kanssa MArmarikseen ja ajattelimme mennä Metropoliin tai Anotoliaan. Mutta tuolla joku aika sitten sinä kirjoitit, että siellä on humalaisia kännikaloja jatkuvasti niin aloimme miettimään asiaa uudemman kerran. Olen kyllä samaa kuullut, mutten ole koskaan nähnyt. Mekään emme juuri käytä alkoholia. Mitä hotellia suosittelisit? Onko sinullakin turkkilainen mies, kun kirjoitit myös niin hyvin turkkia?

7

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eija

Merhaba. Vallahi, hic bir sey söylemek istemiyorum. Yine, tekrar: oteller en önemli degiller. Iyi tatiller ama!

• suomee ja savvoo

Kirjoittaisitko suomeksi tuon saman että muutki ymmärtävät kiitos. Vai etkö uskalla?

• Susa
        suomee ja savvoo kirjoitti:

Kirjoittaisitko suomeksi tuon saman että muutki ymmärtävät kiitos. Vai etkö uskalla?

mutta sen ymmärsin, ettei eijan mielestä hotellit oo tärkeintä ja siksi hän ei välittänyt mitään kirjoittaa. Toivottelihan se vielä hyvää lomaakin. Jotta ei ollut mikään pahanilkinen viesti;)

• Eija

En kyllä tullut viestistäsi paljon viisaammaksi, mutta eiköhän joku kerro vastausta kysymykseeni tai täytyy jossain välissä lukea näitä muiden kirjoittamia juttuja... En vain viitsis kaikkee alkaa lukemaan... Mukavaa loma sullekin.

• Eijalle

Mun yks naispuolinen tuttu oli elämänsä ekaa kertaa (ja vikaa, kyseessä on siis fiksu nainen) Turkissa just tuolla Anatoliassa. Kännikalat sitä ei haitannut, mutta siitä se loukkaantu kun iltaisin joka puskan takaa takaa tuntu hyppivän jotain runkkaavia äijiä, ihan teineistä vanhuksiin asti! Kai ne sit oli ylpeitä siitä että niilläkin seiso ja halus näyttää sen muillekin. :)

• Myös fiksu

No nyt kyllä meni jo vähän yli... itse oon monet kerrat käynyt marmariksessa ja sillä alueella missä Anatolia hotelli muun muassa sijaitsee.. en ole nähnyt minkään ikäistä runkkaavaa äijää hyppivän "puskista"... huonoin herja mitä oon aikoihin kuullut!Ei edes provosoi, jos se oli provoksi tarkoitettu.

• Essi
        Myös fiksu kirjoitti:

No nyt kyllä meni jo vähän yli... itse oon monet kerrat käynyt marmariksessa ja sillä alueella missä Anatolia hotelli muun muassa sijaitsee.. en ole nähnyt minkään ikäistä runkkaavaa äijää hyppivän "puskista"... huonoin herja mitä oon aikoihin kuullut!Ei edes provosoi, jos se oli provoksi tarkoitettu.

mulle kyllä kävi marmariksessa just noin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      62
      2228
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      210
      2067
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1408
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      60
      894
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe