Tapsa nähty

Upss

Näin Tapsan kirkkonummelalaisen kundikaverinsa kanssa viime viikolla. Kovasti olivat taas rakastuneen oloisia, vaikka suhteen kauriutumisesta on ollut huhuja.
Monet tunnistivat Tapsan ja olivat aika ihmeissään. Tapsa ei salannut tunteitaan.

7

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lorujaje

      Minä en ainakaan ole tietoinen tälläisestä suhteesta. Epäilen jutun todenperäisyyttä ja JOS joku tuollainen suhde olisikin niin tuskin sitä julkisesti esiin toisi.

    • hoopa joo...

      Jos juttu olis totta niin Seiskassa olis jo ollut kuva ky.pariskunnasta.

    • Kirkkonummelta

      Just. Jari Sillanpäästä tiedettiin kauan, mutta ei kirjoiteltu mitään. Ennenkuin itse myönsi suuntautuneisuutensa. Tapsa ei ole myöntänyt vielä...

    • ja taas

      Onko aloittajalla tylsää kun provoa pukkaa?

    • Kaapin avain

      Tapsukkahan lauleskelee aina hiprakassa ääneen, että "Jartsuliini tuli kaapista ulos, minä lukitsen itseni sen sisään...." Ja nauraa hohottaa päälle!!!

      • *******************

        Sllanpäästä nyt huomasi heti, että hä on hin...ri. Olemuksensa oli alusta alkaen jotenkin niin neitimäinen. Ketään ei varmasti yllättänyt se kun hän kaapista tuli jaasian tunnusti. Tapani Kansa taas on verrattain miehekäs. JOS paljastuisi että hän olisi homppeli niin olisihan se melkoinen jymypaukka ja yllätys. Kaikenlaisia juoruja ja vihjailujahan on ollut koko Kansan julkisuudessa olon ajan, mutta itse en niitä kyllä jaksa todeksi uskoa.


    • tuppitapsukka.

      Tapsukka on tyypillinen taiteilija.
      Haluaa mielellään katsella, kun
      joku toinen puuhailee.
      Kyllä se tiedettiin kaveripiirissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe