Mikä oli FÅA osoite ? Missä se Carlberg in toimisto oli?
FÅA
13
676
Vastaukset
- mbe320cdi1
Eteläranta 8 HELSINKI
- mbe320cdi1
Paitsi sinne Galbergin toimistoon mentiin Unioninkadun puolelta
- Wanha Siihvi
Oli ne aikoja kundit,Börje oli aito kentelmanni ja jos osasi käyttäytyä niin aina yritii jobin kaverille löytää.
- ------------
Oliko Carlbergin etunimi Börje? Carlberg oli mukava mies
- Wanha Siihvi
Kyllä,enkä ole edes varma onko hän edesmennyt.
- Ent.FÅAn seilori
Ikkuna oli Etelämakasiinikadun puolella.Kävin siellä monta kertaa. Viimeisellä kerralla Kalperi sanoi ,voit tulla vuoden kuluessa takaisin niin hän järkkää jobin.Ei tullut mentyä.Hän oli ainakin mua kohtaan reilu ja mukava mies.Vaikka muuten mulle jäi huono kuva effoasta.Carlberg oli poikkeus.
- ------------
Edesmennyt? Niin tosiaan , tietääkö joku ?
- Wanha Siihvi
Toivottavasti ei,voisi vielä antaa näille nykyajan räkänokka "miehittäjille"oppitunnin miten asiat hoidetaan ilman turhia katteettomia lupauksia ja kiukutteluja etc.
- --------------
Joo,kyllä.
- :-)
Olin talossa 1965....Fedu oli henkilökunta päällikkö , Oi nuoruus :-*
- viiksi-motorman
unioninkaty 9 kulmaovi-
sairastui althaimerin tautiin ja joutui hoitokotiin,, todennäköisesti nyt vainaja! - Anonyymi
toimisto oli unioninkadulla, siellä myös FÅA: toimisto
- Anonyymi
Eteläranta 10.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713899- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191102Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016