Mikä oli FÅA osoite ? Missä se Carlberg in toimisto oli?
FÅA
13
625
Vastaukset
- mbe320cdi1
Eteläranta 8 HELSINKI
- mbe320cdi1
Paitsi sinne Galbergin toimistoon mentiin Unioninkadun puolelta
- Wanha Siihvi
Oli ne aikoja kundit,Börje oli aito kentelmanni ja jos osasi käyttäytyä niin aina yritii jobin kaverille löytää.
- ------------
Oliko Carlbergin etunimi Börje? Carlberg oli mukava mies
- Wanha Siihvi
Kyllä,enkä ole edes varma onko hän edesmennyt.
- Ent.FÅAn seilori
Ikkuna oli Etelämakasiinikadun puolella.Kävin siellä monta kertaa. Viimeisellä kerralla Kalperi sanoi ,voit tulla vuoden kuluessa takaisin niin hän järkkää jobin.Ei tullut mentyä.Hän oli ainakin mua kohtaan reilu ja mukava mies.Vaikka muuten mulle jäi huono kuva effoasta.Carlberg oli poikkeus.
- ------------
Edesmennyt? Niin tosiaan , tietääkö joku ?
- Wanha Siihvi
Toivottavasti ei,voisi vielä antaa näille nykyajan räkänokka "miehittäjille"oppitunnin miten asiat hoidetaan ilman turhia katteettomia lupauksia ja kiukutteluja etc.
- --------------
Joo,kyllä.
- :-)
Olin talossa 1965....Fedu oli henkilökunta päällikkö , Oi nuoruus :-*
- viiksi-motorman
unioninkaty 9 kulmaovi-
sairastui althaimerin tautiin ja joutui hoitokotiin,, todennäköisesti nyt vainaja! - Anonyymi
toimisto oli unioninkadulla, siellä myös FÅA: toimisto
- Anonyymi
Eteläranta 10.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742