Mikä oli FÅA osoite ? Missä se Carlberg in toimisto oli?
Vastaukset 13
- mbe320cdi1
Eteläranta 8 HELSINKI
- mbe320cdi1
Paitsi sinne Galbergin toimistoon mentiin Unioninkadun puolelta
- Wanha Siihvi
Oli ne aikoja kundit,Börje oli aito kentelmanni ja jos osasi käyttäytyä niin aina yritii jobin kaverille löytää.
- ------------
Oliko Carlbergin etunimi Börje? Carlberg oli mukava mies
- Wanha Siihvi
Kyllä,enkä ole edes varma onko hän edesmennyt.
- Ent.FÅAn seilori
Ikkuna oli Etelämakasiinikadun puolella.Kävin siellä monta kertaa. Viimeisellä kerralla Kalperi sanoi ,voit tulla vuoden kuluessa takaisin niin hän järkkää jobin.Ei tullut mentyä.Hän oli ainakin mua kohtaan reilu ja mukava mies.Vaikka muuten mulle jäi huono kuva effoasta.Carlberg oli poikkeus.
- ------------
Edesmennyt? Niin tosiaan , tietääkö joku ?
- Wanha Siihvi
Toivottavasti ei,voisi vielä antaa näille nykyajan räkänokka "miehittäjille"oppitunnin miten asiat hoidetaan ilman turhia katteettomia lupauksia ja kiukutteluja etc.
- --------------
Joo,kyllä.
- :-)
Olin talossa 1965....Fedu oli henkilökunta päällikkö , Oi nuoruus :-*
- viiksi-motorman
unioninkaty 9 kulmaovi-
sairastui althaimerin tautiin ja joutui hoitokotiin,, todennäköisesti nyt vainaja! - Anonyymi
toimisto oli unioninkadulla, siellä myös FÅA: toimisto
- Anonyymi
Eteläranta 10.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS571870Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13840Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.41698Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke41666- 43631
- 47604
- 80596
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29536- 47514