Saunan lasiseinä?

Saanaseppo

K-Rauta ja netrauta.com tarjoavat hinnat alkaen 499e jossa pala lasiseinää ja lasinen ovi. Tarjoaakohan joku valmistaja hivenen halvemmalla ko. ratkaisua, onko kellään tietoa?

3

1039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teen ite

Lasiseinä on lasiseinä ja lasitiiliseinä on eri juttu. Minä tein saunaan seinän lasitiilistä jotka maksoi 9,90 per 6kpl. Kaikki priimaa vaikka oli halpaa. Laastilla kokoon tai sikaflexillä muovilistojen kanssa. Lasitiili ja seinä vie paljon energiaa ja pieni sähkökiuas ei oikein jaksa lämmittää mutta eipä ole tuota ongelmaa puulämmitteisellä. Pääkaupunkiseudulla voi olla kalliimpaa mutta täällä normaalissa suomessa ei tuollaisen teetäminen lasiliikkeessä mittojenmukaan ole mitenkään kallista ja lasihan ei liukene. Yhteen suihkuun tein lasiseinäkkeen ikean lasisesta alumiinirunkoisesta ovesta ja maksoi 20e. Kierrätyksestäkin on saanut halvalla noita lasirakenteita mutta mitat harvoin sopii. Yhteen saunaan tein oven kerrostalon rappukäytävänovesta ja sen ympärille halpoja lasitiiliä. Tuli hieno ja ovi maksoi 50e ja tiilet laasteineen 120e.

• Titu

Olen vasta miettimässä saunan (puukiuas) lasiseinää ja kysyisin kokemuksia tai mielipiteitä: voiko tai kannattaako lasi-ikkunaa laittaa kiukaan taakse, siis kiukaan yläpuolelle? Ikkunasta toivoisin näkeväni pukuhuoneen ikuna läpi. Onko kokemuksia lasista kiukaan takana?

• Lasiovi ?

-Eikös siellä kiukaan takana ole hormi (lasin asennus?)
        -Toisena vaihtoehtona valmishormi (peittää näkyvyyden?)
        -Lämpörasitus kova (erikoislasi?)
        -Kosteus/lämpö/höyry (näkyvyys?)
        -Löylyä heitettäessä roiskuu kivistä vesi lasille (näkyvyys?)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33