MIEHENI ASENSI KEYLOGGERIN TIETÄMÄTTÄNI!

Epäilin mieheni asentaneen Keyloggerin yhteiselle koneellemme. Mies kielsi kaiken, tietty. Kaivelin konetta ja löysin kuin löysinkin ko.ohjelman pikakuvakkeen -varsinaista tiedostoa en löytänyt, mutta jäljet johtivat 7-zip -kansioon, joka oli suojattu salasanalla.

Mieheni väitti, että on (ystävällisesti?) jo kuukausi sitten poistanut ko.ohjelman koneelta, että pikakuvake vaan näköjään jäi "roikkumaan" koneelle.

Epäilin mieheni tarinaa, ja kävin koneen läpi "Spyspot"-vakoiluohjelmien etsintä-ohjelmalla. Siellähän tuo Keylogger (sekä myös 7-zip -kansio) näkyivät.

Kysymykseni kuuluu; JOS mieheni oli Keyloggerin jo poistanut koneelta, niinkuin väitti, niin onko mahd. että se silti näkyi tuolla haittaohjelmien listalla? Vai onko tod.näköisempää, että rakas mieheni valehteli väittäessään poistaneensa ohjelman?

Toivoisin myös mielipidettä siitä, veisinkö asian eteenpäin; mieheni seurasi henk.koht.elämääni LÄHES 2 VUOTTA KEYLOGGERIN AVULLA. Hänellä oli pääsy kaikkialle, myös työsähköpostiini ja facebookkiini....

Täytyy sanoa, että toi vetää mut ainakin aika hiljaiseksi...

5

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ho ho ho!

      Olet provoilija, joka haluaa saada aloituksensa S24:n etusivulle. Tälle on kolme (3) perustelua.

      1. Nimimerkkisi on Tiina20. Se viittaa 20-vuotiaaseen Tiinaan. Nyt on kuitenkin niin, että Tiina on keski-ikäisten naisten nimi. 20-vuotiaat naiset ovat Lauroja ja Kaisoja jne. mutta eivät Tiinoja.

      2. Profiilissasi ilmoitat olevasi 45-vuotias mies.

      3. Kirjoitit aloituksen kapitaaleilla eli HUUTAMALLA.

      Provo mikä provo.

      • Tiina42,nainen

        En ole Suomi24:n aktiivinen käyttäjä; halusin vaan esittää kysymykseni, saadakseni "asiantuntija"-apua. Perustin nimimerkin vain tätä ainoaa kysymystä varten. "Tiina"-nimimerkki oli varattu, joten otin käyttööni ensimmäisen vaihtoehdon mitä ohjelma mulle ehdotti, eli Tiina20:n. En tiennytkään, että olen profiilissa mies! Mutta onko nimimerkillä, tai sukupuolella jotain väliä, en ole täältä mitään seuraa hakemassa:) Aloitus oli isoilla kirjaimilla saadakseni huomiota kysymykselleni -täällä lienee valtavasti eri keskusteluaiheita. Pyydän anteeksi tietämättömyyttäni tämän saitin käytöstapojen tms. suhteen.
        Voisiko joku kuitenkin yst. vastata kysymykseeni, jonka ed.viestissäni esitin? Vastaus olisi minulle tosi tärkeä tulevaisuutta ajatellen...


      • Just, joo
        Tiina42,nainen kirjoitti:

        En ole Suomi24:n aktiivinen käyttäjä; halusin vaan esittää kysymykseni, saadakseni "asiantuntija"-apua. Perustin nimimerkin vain tätä ainoaa kysymystä varten. "Tiina"-nimimerkki oli varattu, joten otin käyttööni ensimmäisen vaihtoehdon mitä ohjelma mulle ehdotti, eli Tiina20:n. En tiennytkään, että olen profiilissa mies! Mutta onko nimimerkillä, tai sukupuolella jotain väliä, en ole täältä mitään seuraa hakemassa:) Aloitus oli isoilla kirjaimilla saadakseni huomiota kysymykselleni -täällä lienee valtavasti eri keskusteluaiheita. Pyydän anteeksi tietämättömyyttäni tämän saitin käytöstapojen tms. suhteen.
        Voisiko joku kuitenkin yst. vastata kysymykseeni, jonka ed.viestissäni esitin? Vastaus olisi minulle tosi tärkeä tulevaisuutta ajatellen...

        Kysymyksen voi esittää tekemättä profiilia.

        " tiina20
        Mies, 42, Uusimaa "


      • Tiina42,nainen
        Just, joo kirjoitti:

        Kysymyksen voi esittää tekemättä profiilia.

        " tiina20
        Mies, 42, Uusimaa "

        No niinpä voikin. Okei, mutta saako täältä muuta kuin palstan käyttöopastusta?

        Osaatko sanoa näkyykö Keylogger Spyspotin ajamassa vakoiluohjelmalistassa vaikka se on jo poistettu koneelta. Elikkä jättääkö Keylogger poiston jälkeen jonkin rekisterimerkinnän jälkeensä?


      • PPAP2
        Tiina42,nainen kirjoitti:

        No niinpä voikin. Okei, mutta saako täältä muuta kuin palstan käyttöopastusta?

        Osaatko sanoa näkyykö Keylogger Spyspotin ajamassa vakoiluohjelmalistassa vaikka se on jo poistettu koneelta. Elikkä jättääkö Keylogger poiston jälkeen jonkin rekisterimerkinnän jälkeensä?

        Kyllä jättää mikäli konetta ei ole siivottu esim. ccleaner tyyppisellä ohjelmalla tai poistettu merkintää suoraan regeditin kautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe