Onnistuin tekemään aloitteen

hölmö tyyppi

Kävin sanomassa eräälle ihastuttavalle myyjättärelle, että haluaisin nähdä hänet. Vastaukseksi tuli, että hän seurustelee. Lisäsi kuitenkin, että hienoa kun uskalsin tehdä noin. Tuosta en tajunnut kiittää. Pyysin anteeksi ja kumarsin vähän, toivottelin työn iloa ja lähdin kaupan kautta kotiin pillittämään.

Tuo oli ensimmäinen yritykseni ikinä ja olen 31-vuotias. Jännityksen purkautuminen, itseni ylittäminen ja tietysti pieni pettymys aiheutti tuollaisen reaktion sitten kotona. Nyt on hyvä olo, ehkä tämä kokemus auttaa viimein pääsemään eteen päin näissä asioissa.

14

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirkka88

      Hyvä! Hienoa että uskalsit! Olet rohkea. Jos yhtään lohduttaa, niin myyjälle tuo oli luultavasti imartelevin ja iloisuutta tuottavin kommentti kuukauteen! Tiedän miltä tuo jännityksen purkautuminen tuntuu, mutta se vain tarkoittaa että korkein kynnys on murrettu ja tästä eteenpäin esim.seuraavalla kerralla se ei ole enää koskaan olemaan yhtä vaikeaa. Ei se helppoa tule olemaan, mutta helpompaan päin kuitenkin... Eikö tulekin hieno olo kun ylittää itsensä?:) Pää pystyyn ja kohti uusia haasteita, elämäähän tämä vain on...

      • ap.

        Jälkeen päin ajattelin, että olisinpa kehdannut jäädä juttelemaan hänen kanssaan siitä, miten elintärkeää tuossa minulle oli se, että hän käytti noita sanoja ja miten merkittävä tilanne oli minulle yleensäkin. Oli vaan niin kuumottava tuntuma, etten pystynyt olemaan siinä sekuntiakaan kauempaa. Jotenkin vaikea ajatella, että tuo olisi voinut olla imartelevaa hänelle, koska se oli minulle niin ahdistavaa ja jähmeää.


    • 20+19

      Et ole hölmö tyyppi ainakaan, aika tyylikkäästihän tuon homman hoidit :) eikä siinä muista aina kaikkea sanoa, todella vaikea paikka! Hienoa että uskalsit, kannattaa olla ylpeä ja jatkaa samaan malliin. Tuollaiset pettymykset on väistämättömiä, ennen kuin löytää sen oikean :) Tsemppiä jatkoon!

      • ap.

        Kiitos.


    • sdg36

      Hienoa!

    • 24hrs

      Kassaneidit ovat minunkin heikkouteni. Kauppiailla on tunnetusti hyva maku hedelmien suhteen.

      • ap.

        Tämä tapaus on erikoisliikkeessä myyjänä ja ilmeisesti tekee takahuoneessakin jotain hommia. Ei siis kassaneiti sanan perinteisessä merkityksessä. Olin ennen tuota tuhoon tuomittua yritystäni vaihtanut muutaman virkkeen hänen kanssaan aiemmilla käyntikerroillani, se loiventi aika paljon mäkeä tuohon.

        Käyn jonkin verran kirjastossa ja näin siellä kerran yhden ruokakaupan kassan. En tiedä pitäisikö kokeilla laittaa sähköpostiosoite liukuhihnalle valumaan tms. :D Minulla on vähän huono tilanne, kun en harrasta mitään, missä tapaisi naisia luonnollisesti. Kaveripiirinikin on niin pieni eikä siinä ole yhtään naista, jolla olisi joitain kavereita, joihin voisi tutustua. Olen myös pitkäaikaistyötön. Vaatii ihan älyttömästi itsesuggestiota, että näin pohjalta uskaltaa tehdä jotain.


      • ap. kirjoitti:

        Tämä tapaus on erikoisliikkeessä myyjänä ja ilmeisesti tekee takahuoneessakin jotain hommia. Ei siis kassaneiti sanan perinteisessä merkityksessä. Olin ennen tuota tuhoon tuomittua yritystäni vaihtanut muutaman virkkeen hänen kanssaan aiemmilla käyntikerroillani, se loiventi aika paljon mäkeä tuohon.

        Käyn jonkin verran kirjastossa ja näin siellä kerran yhden ruokakaupan kassan. En tiedä pitäisikö kokeilla laittaa sähköpostiosoite liukuhihnalle valumaan tms. :D Minulla on vähän huono tilanne, kun en harrasta mitään, missä tapaisi naisia luonnollisesti. Kaveripiirinikin on niin pieni eikä siinä ole yhtään naista, jolla olisi joitain kavereita, joihin voisi tutustua. Olen myös pitkäaikaistyötön. Vaatii ihan älyttömästi itsesuggestiota, että näin pohjalta uskaltaa tehdä jotain.

        Toi kuulosti aika kivalta tavalta tehdä alote että menee juttelee ystävällisesti ja pyytää treffeille :), mutta musta se olisi kuitenkin vähän hämmentävää jos jonkun s-postiosote tulisi liukuhihnalle (vaikken kyllä ookkaan kaupassa töissä ) Nainen voi ottaa sen huumorilla muttei välttämättä ymmärrä että tosissaan haluat häneen tutustua. Tai sitten ihmettelee ja sä saat selitellä ja siitä voi tulla ihan hauskakin tilanne ja ehkä saat sen ihastumaan suhun. Muista olla oma ittes ja ole rohkea.


    • hömm

      tosi.. söpöö.

    • **^^123

      Mä tein kesällä ekat aloitteeni 23-vuotiaana. Menin puhumaan 6 naiselle/tytölle ihan tavallisissa paikoissa (kadulla, kaupassa etc). Vaihdoin kolmen kanssa numeroita ja lähetin viestiä kahdelle.

      Toinen vastasi ja kävin hänen kanssaan viidesti treffeillä. Halasin tyttöä aina tavatessamme ja hyvästellessämme, mutta mitää muuta ei tapahtunut. Pystyin juttelemaan tytön kanssa selvästi odotuksia paremmin ja ihan sujuvasti. Vaikeaa oli yrittää koskea tyttöön. Ihastuin tyttöön aika voimakkaasti ja neljänsien treffien jälkeen sanoin hänelle, että haluan suudella häntä (koska oikeasti halusin, vaikka en tiennyt miten suudellaan). Tyttö sanoi, että "on liian aikaista".

      En saanut asiasta mitään henkistä kolausta. Oikeastaan tavallaan jopa tiesin, etten suudelmaa tule saamaan, mutta halusin todistaa itselleni että uskallan ehdottaa sellaista. Tyttö lähti ulkomaille ja olemme pitäneet jonkin verran yhteyttä tekstiviesten ja netissä jutellen. Olen ajatellut häntä melkein joka päivä, mutta tilanne vaikuttaa kannaltani aika huonolta. Luulen, että heikko itsetuntoni on vielä toistaiseksi paistanut liikaa läpi, miksi tyttö ei ole järin ihastunut minuun. Suhteesta ei tulisi pitkässä juoksussa muutenkaan mitään, koska ujouden takia minulla ei ole minkäänlaista sosiaalista elämää. Tyttö varmasti jättäisi minut heti, kun hänelle selviäisi ettei minulla ole juurikaan kavereita...

      Kokemuksena juttu on ollut kuitenkin mahtava. En olisi vielä 6kk sitten uskonut, että MINÄ voisin sopia treffit mielestäni kauniin naisen kanssa kadulla keskellä kirkasta päivää. Minua ei ole oikein huvittanut mennä juttelemaan naisille tuon tapauksen jälkeen, mutta keväällä ja kesällä aion tehdä lisää aloitteita.

    • Dudhred

      Awesome! Jatkakaa tolla meiningillä!

    • tsemppiä.

      Aloittaja, et ole hölmö tyyppi. Sait hyvän kokemuksen. Ehkä seuraavalla kerralla onnistaa ja löydät sinkun :) Ainakin toimit asiallisesti.

      Mua on kerran tultu iskemään kun olin lenkillä, yöllä. Se oli nuori tumma mies, puhuttiin aika kauan, mut sitten meno muuttui vähän epäasialliseksi ja säikähdin. Ei olla sen jälkeen nähty, mutta sain kuitenkin jonkinlaista kokemusta miltä tuntuu kun mies ''iskee'' ja on lähellä.

      • zöhö

        'Meno muuttui vähän epäasialliseksi'. Ihme että 'tummamies' ei raiskannut sinua, sehän on niillä uskonnon suoma vapaus.


    • Lumivaeltaja

      Aloittaja teki juuri kuten pitääkin...ja selvisi rohkeana mutta asiallisena täysin pistein kotiin:) Tästä on enemmän kuin hyvä jatkaa seuraaviin kohtaamisiin.

      Maksimaalisesti onnea suloisen elämänkumppanin löytämiseen!

      Jouluisin halauksin, M.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe