Vilkun käyttö

Olen ihmetellyt miksi suuntavilkkua ei osaa käyttää autoilijat.
Ei liikenteessä, ei parkkipaikoillakaan edes kävelynopeudella.

Kunnes eräs kaveri kertoi syyn, " Ne vilkuttomat autot on ostettu osamaksulla ja vilkut asennetaan ihan viimeisinä osina kun viimeinen erä on suoritettu ". Niin sitä taas oppi uuden asian hullukin.

18

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24/7 duunissa

      Eikö parempaa tekemistä turkishaalahemmolla ole,kuin suoltaa paskaa täällä 24/7!Siperian suolatehtailla olisi vapaana työpaikkoja sinne vaan olisi haalareillekkin käyttöä kerrankin!

      • Suolatehdas ?
        Miten sitä suolaa tehdään ?
        Olen luullut jotta sitä louhitaan tai haihdutetaan ?


      • nimetönnä helppo

        Et uskalla omalla nimellä herjata ihmistä joka niin uskaltaa tehdä ja puhuu aina ihan asiaakin?! Surkea raukka olet.


    • kahveetunnilta

      Mene käymään onhan nuita luppopäiviä varmaan!

    • Olen nähnyt kummankin konstin. Tuo louhinta kuolleestamerestä ja myös haihdutus.
      Oiskohan sulla enemmän niitä luppopäiviäs ?

    • kahveetunnilta

      2 päivää viikosta on luppopäiviä,mites sulla riittääkö edes 7 päivää?

      • en osta.

        Varo näitä automerkkejä Volvo ja Mersedes Benz, vika alttiita vilkut ei toimi monessakaan autossa ,,seassa myös ammattiautoilijoita.
        Seuraavassa osiossa valokuvat


      • UKKO KYLILTÄ!

        Kyllä ne Artoo taas yrittää vitutaa. Taitaa olla messut käymätä. Nåillå Pankin velka orjilla . Tympis minuakin muutama sata ekua? Heh Heh !


    • ukko kyliltä

      Menisitkö kouluun uudestaan oppisit edes kirjoittamaan oikein!

      • ukko kylliltä

        unohit pilikun välistä juntti!!!!!!!!


    • tekulehtori

      Artosta sen näkee hyvin jo tuon älyn päällepäin. Harvasta ukosta sitä nyt kumminkaan noin selvään näkee ulkonäön perusteella miten järki luistaa tai on luistamatta....

      • Harvinaisen hyvin sanottu. ; )


    • oikeaa puolta

      Hyvä on vilkkua käyttää. Enempi kuitenkin auttaisi kun ajaisi liikenteenjakajien oikealta puolen esim. Ollintiellä.

    • japanialainen auto

      Omassa autossa ei vilkku mene aina päälle ympyrässä ajettaessa. Jokin haitta siellä menee sillai että vipu ei vaan liiku kun ratti tietyssä asennossa.

      • yleistä ?

        Sama Hakkaraisella. Löytyy sellainen kohta että tuntuu kuin vipu katkeis kun väkisten runnoo.


      • takakumisuti
        yleistä ? kirjoitti:

        Sama Hakkaraisella. Löytyy sellainen kohta että tuntuu kuin vipu katkeis kun väkisten runnoo.

        No se on hyvä että "yritystä" on,jotku ei yritäkkään puhuvat vain kännykkään.


    • :)))

      Yön ainoa valopilkku

      • ympyrässä

        tytöt sätkä pois suusta ja vilkkua !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2070
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      626
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe