Olen ihmetellyt miksi suuntavilkkua ei osaa käyttää autoilijat.
Ei liikenteessä, ei parkkipaikoillakaan edes kävelynopeudella.
Kunnes eräs kaveri kertoi syyn, " Ne vilkuttomat autot on ostettu osamaksulla ja vilkut asennetaan ihan viimeisinä osina kun viimeinen erä on suoritettu ". Niin sitä taas oppi uuden asian hullukin.
Vilkun käyttö
18
351
Vastaukset
- 24/7 duunissa
Eikö parempaa tekemistä turkishaalahemmolla ole,kuin suoltaa paskaa täällä 24/7!Siperian suolatehtailla olisi vapaana työpaikkoja sinne vaan olisi haalareillekkin käyttöä kerrankin!
Suolatehdas ?
Miten sitä suolaa tehdään ?
Olen luullut jotta sitä louhitaan tai haihdutetaan ?- nimetönnä helppo
Et uskalla omalla nimellä herjata ihmistä joka niin uskaltaa tehdä ja puhuu aina ihan asiaakin?! Surkea raukka olet.
- kahveetunnilta
Mene käymään onhan nuita luppopäiviä varmaan!
Olen nähnyt kummankin konstin. Tuo louhinta kuolleestamerestä ja myös haihdutus.
Oiskohan sulla enemmän niitä luppopäiviäs ?- kahveetunnilta
2 päivää viikosta on luppopäiviä,mites sulla riittääkö edes 7 päivää?
- en osta.
Varo näitä automerkkejä Volvo ja Mersedes Benz, vika alttiita vilkut ei toimi monessakaan autossa ,,seassa myös ammattiautoilijoita.
Seuraavassa osiossa valokuvat - UKKO KYLILTÄ!
Kyllä ne Artoo taas yrittää vitutaa. Taitaa olla messut käymätä. Nåillå Pankin velka orjilla . Tympis minuakin muutama sata ekua? Heh Heh !
- ukko kyliltä
Menisitkö kouluun uudestaan oppisit edes kirjoittamaan oikein!
- ukko kylliltä
unohit pilikun välistä juntti!!!!!!!!
- tekulehtori
Artosta sen näkee hyvin jo tuon älyn päällepäin. Harvasta ukosta sitä nyt kumminkaan noin selvään näkee ulkonäön perusteella miten järki luistaa tai on luistamatta....
- oikeaa puolta
Hyvä on vilkkua käyttää. Enempi kuitenkin auttaisi kun ajaisi liikenteenjakajien oikealta puolen esim. Ollintiellä.
- japanialainen auto
Omassa autossa ei vilkku mene aina päälle ympyrässä ajettaessa. Jokin haitta siellä menee sillai että vipu ei vaan liiku kun ratti tietyssä asennossa.
- yleistä ?
Sama Hakkaraisella. Löytyy sellainen kohta että tuntuu kuin vipu katkeis kun väkisten runnoo.
- takakumisuti
yleistä ? kirjoitti:
Sama Hakkaraisella. Löytyy sellainen kohta että tuntuu kuin vipu katkeis kun väkisten runnoo.
No se on hyvä että "yritystä" on,jotku ei yritäkkään puhuvat vain kännykkään.
- :)))
Yön ainoa valopilkku
- ympyrässä
tytöt sätkä pois suusta ja vilkkua !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947756- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482155
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251903- 481902
- 601778
- 191773