Tietääkö kukaan, mikä mekanismi löytyy siitä faktasta, että jokainen kevytkin imurointi ja lumitöiden tekeminen aikaansaa migreenin?
Lumityöt ja imurointi
6
242
Vastaukset
- ,.,.,-,.
Korvien välistä johtuu, eli ikävät hommat saa päänsäryn aikaiseksi.
- Mrs Murdle
Hehhee, varmaan on näinkin. Vakavasti ottaen kuitenkin, epäilen vahvasti, että jokin huono "fysiatrinen" systeemi tapahtuu yhdistelmässä, jossa niska on tietyssä asennossa ja kädet tekevät tiettyä liikettä. Olenko ainoa vai onko kukaan huomannut vastaavaa? Ja ennenkaikkea, onko asiaan ratkaisua?
(Poislukien sen, että teettää muilla...hihii) - ei naurata
Mrs Murdle kirjoitti:
Hehhee, varmaan on näinkin. Vakavasti ottaen kuitenkin, epäilen vahvasti, että jokin huono "fysiatrinen" systeemi tapahtuu yhdistelmässä, jossa niska on tietyssä asennossa ja kädet tekevät tiettyä liikettä. Olenko ainoa vai onko kukaan huomannut vastaavaa? Ja ennenkaikkea, onko asiaan ratkaisua?
(Poislukien sen, että teettää muilla...hihii)Miksi jotkut liittävät migreenin luulosairauteen ja töiden kiertämiseen , ilmeisesti ovat ihmisiä joilla ei migreeniä ole koskaan ollut . Migreeni on niin hankala sairaus (siis sairaus ) ettei paljon naurata nuo kirjoitukset . Itse kärsin tosi paljon migreenistä , useita kohtauksia viikossa . Tekisin mitä vain että pääsisin kohtauksista eroon ......
- oksettava migreeni
Fyysinen rasitus saattaa laukaista migreenin, mikä ainakin minun kohdallani on enemmän sääntö kuin poikkeus. Voi olla, että jos on ammatiltaan siivooja tai talonmies, ja on jo tottunut em. töihin, niin ehkä silloin ei mainittua reaktiota tulisi. Mutta esim. lumen kolaaminen on fyysisesti niin raskasta, että vaikka sen kokisi hauskaksikin, se silti saattaa aiheuttaa migreenikohtauksen.
Itse huomaan fyysisen rasituksen ainakin pahentavan migreeniä, jos se jo on muutenkin "päällä" tai tulossa.- Mrs Murdle
Joo, ei pidä ryhtyä ollenkaan, jos on kohtaus tulollaan. Tossa on perää, kannattais varmaan lämmittää lihakset enen homaaan ryhtymistä. Muutenkin esim kuntoilun kanssa olen tottunut jyvittämään liikunnat suht pieniin osiin kerrallaan. Toimii, paitsi noiden kahden edellä mainitun suhteen. Siinä on jotain merkillistä.
- Mrs Murdle
Mrs Murdle kirjoitti:
Joo, ei pidä ryhtyä ollenkaan, jos on kohtaus tulollaan. Tossa on perää, kannattais varmaan lämmittää lihakset enen homaaan ryhtymistä. Muutenkin esim kuntoilun kanssa olen tottunut jyvittämään liikunnat suht pieniin osiin kerrallaan. Toimii, paitsi noiden kahden edellä mainitun suhteen. Siinä on jotain merkillistä.
Ja nythän tätä riemua piisaa ihan joka päivälle!!!!! IHANAAAAaaaaa...:=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693195
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541839Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591654- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401478Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095