Mun rinnakkaisluokalla on yks poika joka on aika uus meiän koulussa ja aina kun oon esim. käytävällä seisomassa sen lähettyvillä tai jutustelen kaverin kanssa jossais siinä niin se kattoo aina mua tosi paljon, myös jos kävelen sen ohi se kattoo tosi pitkään mua silmiin ja joskus se vähän hymyileekin mulle. Mietin vaan, että voisko tää olla vähän ihastunu muhun? Minä itte oon ainaki iha kúsessa siihen : D
Oon myös huomannu, että aina kun se huomaa mut niin se alkaa haroa sen hiuksia.
Eilenkin se katto mua tosi paljon ennen tuntien alkua ja kun mä katoin sitä se kääsi äkkiä katseensa pois.
Onks kellään muulla vastaavanlaisia tilanteita?
Ihastunut(ko)? (:
essi(:
1
93
Vastaukset
Itse olen aikanaan elätellyt toiveita moisesta =)
Onhan mahdollista, että hän on sinuun ihastunut. Itse en tiedä, mitään ihanampaa, kun se, että tunteet kohtaa. Tiettyä turvallisuuden tunnetta luo myös se, että hän on samalla luokka-asteella kuin sinä.
Nettisaapas: Johan, Snellusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241813- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112968- 83964
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 21622
- 48617