Sopivatko yhteen?Olen kuullut monesti että oikein hyvä pari:)mitä mieltä?
Vesimies mies+Leijona nainen?
1
2790
Vastaukset
- leijonaleijonavesimi
Leijona ja vesimies ovat vastamerkkejä toisilleen, eli joko natsaa täysillä tai ei sitten yhtään:) Välimuotoja ei ole. Itse olen ollut nyt jo 16 vuotta avoliitossa aivan ihanan vesimiehen kanssa. Itse olen siis leijona nainen (aurinko ja nousu). Vesimies on hyvin älykäs ja universaali luonne. Hyvin avarakatseinen, ja pitää lupauksensa, aina. Ei petä, ei sitten millään:) Johtunee ehkä siitä, että vesimies ei ole kovin seksuaalinen ihminen, joten siinä on se hyvä puoli ettei juokse muiden naisten perään, mutta toisaalta, jos haluaa harrastaa enemmänkin seksiä, niin se vain ei vesimiestä innosta ihan hirveästi. Vesimies ei ole kovin seksuaalinen:(
Vesimiehet ovat hyvin lojaaleja läheisilleen, ja voi sanoa että kaikille tutuille ja tuntemattomillekin, kissoille ja koirille ja jopa raajarikkoiselle lokillekin. Veskarit ovat myös työnarkomaaneja ja hyvin hyvin älykkäitä. Voin sanoa, että mieheni on älykkäin mies, jota olen koskaan tavannut (isäni lisäksi). Myös isäni ja siskoni ovat vesimiehiä:) Mieheni ja isäni ovat kuin samasta puusta veistettyjä ja myös sisko on niin tyypillinen vesimies kuin olla ja voi. Tietysti naisena hiukan erilainen. Myös entinen työparini eräässä projektissa oli vesimies nainen, ja meillä kyllä meni niin yks yhteen kuin olla ja voi.
Vesimies on hyvin helppo kumppani. Vesimieheni, myös isäni ja siskoni ovat hyvin matemaattisesti lahjakkaita, joten persaukisia heistä ei tule koskaan. Ja siihen, kun lisätään vielä työnarkomania, niin heidän pankkitilinsä ei ammota tyhjyyttään. Ehkä ovat vähän saitoja, mutta kyllä he kumppaniaan hemottelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu564406Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182901- 1402633
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152093- 151553
- 1151467
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601106- 951087
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038