mtv3 45 minuuttia

hevosmies....

Kattoko kukaan? Siinä ol jotai A.Baltzar juttua hevosista. KERTOKAA

18

1349

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevosten puolesta

      Törkeetä toimintaa Balzarilta.
      Tommoselle ei pitäis antaa yhtään elukkaa.

      • Minun mielipide

        No mutta se että tuo rouva piti hevosia ulkona, on minun mielestä törkeää eläinrääkkäystä. Eihän se ollut hevosijen syy ettää omistaja ei maksannut hoitomaksuja. Niillä oli varmaan kylymä. Kumma vaan että "45-minuttia" ei sitä huomioinnut.


      • Lisäys
        Minun mielipide kirjoitti:

        No mutta se että tuo rouva piti hevosia ulkona, on minun mielestä törkeää eläinrääkkäystä. Eihän se ollut hevosijen syy ettää omistaja ei maksannut hoitomaksuja. Niillä oli varmaan kylymä. Kumma vaan että "45-minuttia" ei sitä huomioinnut.

        ei antanut hevosille tallisuojaa, koska niistä ei maksettu. Hyvällä omallatunolla piti hevosia taivasalla,monet kuukaudet. tuo on eläinrääkkäystä.


      • 13r323r2
        Lisäys kirjoitti:

        ei antanut hevosille tallisuojaa, koska niistä ei maksettu. Hyvällä omallatunolla piti hevosia taivasalla,monet kuukaudet. tuo on eläinrääkkäystä.

        monet kuukaudet? eikö hevosten omistajallakaan soinu häly kellot jos ei ole vara pitää hevosia nii myy ne pois vaikka huhhuh sekopäistä porukkaa liikenteessä tai ahneitahan nämä on.


      • Balsarii hevoset
        Minun mielipide kirjoitti:

        No mutta se että tuo rouva piti hevosia ulkona, on minun mielestä törkeää eläinrääkkäystä. Eihän se ollut hevosijen syy ettää omistaja ei maksannut hoitomaksuja. Niillä oli varmaan kylymä. Kumma vaan että "45-minuttia" ei sitä huomioinnut.

        Olen samaa mieltä koska ei kukaan katso hevosia ilmateeksi ja mun mielestä oli aika hyvä maksu 600euroa ja jos oli monta hevosta tallis niin kyl se ruoka ja talli paikka olis riitänyt kahdelle hevoselle.Tuo vaan näytti sitä kuinka todelinen rahan ahne tuo rouva oli vaikka mukamas yritti tehdä itsensä märtyyrin ja eikä ollut mikään eläin rakas.Kyllä kun ihminen on eläin rakas se päästää hevosen vaikka taloonsa jos muus ei ole tilaa eikä ajatele rahaa vaan hevosen parasta.Huonosti tekee nuokin joka juoksi hevos talille tekeen ohjelmaa kun rouva ei ole saanut rhoja,olisivat tehnyt rouvasta filmin kunka teeskenteliä se oli ja kuinka se on jättänyt hevoset ulos kun ei ole saanut rahaa.Uskon et se olis itse halunut nuo hevoset ja pyöri dollarin kuvat silmis ja sitä se itki kun ei saanut niitä.se on väärin jos ei maksa ja hoida asiaansa kyl jokainen tarvii rahansa eikä kukaan tee ilmateeksi koska jokainen työn tekiä on palkansa ansainut


    • mikkelistä on

      tunnen paikan se on mikkelistä suonsaaresta

    • kaarlo part...

      tallityttö, miksi yleistät kyllä niitä huijareita löytyy ennemmän valtaväestön hevosmiesten joukosta. pannaan syyni päälle monenko tallin kirjanpito kestää päivänvalon 60vuotta raviurheilussa mukana olleena olen nähnyt koko hevostalouden kirjon. ei suomessa ole kuin alta kaksikymmentä rehtiä raviammattilaista heistä suurinosa naisia, eivät myöskään omistajat saa puhtaita papereita valmennusmaksuissa vitkastellaan ja tarjotaan maksua ilman kuittia alv alennuksella, olenkin sitä mieltäettä koko ala joutaisi tarkkaan syyniin niin omistajien kuin niinkutsuttujen ravimiestan ohella koko ala on koijareiden hallussa se on niinkuin ennenaikaan jos omistit vasaran olit timpuri ei kun töihin.

      • 2euron hoitajatyttö

        totta haastat työaikalakeja rikotaan räikeästi alaikäisillä lapsilla teetetään aikuisten työt 2euron tuntipalkalla.


    • itseolluttttt

      Ehei kaikki saa edes palkkaa. Käytetään hyväksi hevosrakkaita nuoria sillä,että saavat ratsastaa/ajaa hevosia palkaksi.

    • Konin
    • V........ut

      Kuules 454343y asia numero 1 hevoset eivät olleet huonokuntoisia ei heitteille jätettyjä olivat vain ulkona koska omistaja ei maksanut tallimaksuja,saivat ruokaa ja juotavaa.tiedä koska olen itse käynyt katsomassa.tiedän toisen tapauksen jossa kyseinen a.baltzar on jättänyt yli vuoden tallimaksut maksamatta ja sen seurauksena on teurastettu 3v tamma hevonen kun ei ollut hevosella papereita ja varsamaksu maksamatta.niin kuinka kehtaatte puolustaa tällaista miestä joka huijaa ihmisiä kysyn vain

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe