Kun ylä- tai alatunnisteelle valitsee päiväyksen, se on amerikan muotoa (KKPPVVVV). Mitenköhän voisi sen saada suomalaiseksi (PPKKVVVV)
Vastaukset 3
Enpäs saa toistettua virhettä. Tarvittavia tietoja voisivat olla:
- käytetty sovellus (Writer, Calc, ...)
- käytetty kieli ja maa-asetus (suomi vai amerikanenglanti tms.)
- ohjelmistoversio (itselläni mm. Apache OpenOffice 3.4.1 Windows Vistassa)
- miten olet toiminut (Lisää - Kentät päivämäärä vai joku muu tapa)?
Vaihtoehtojen runsaus saattaa olla ongelma monellakin tavalla.- y2tunniste
Versio on Libre 364, taistellessa huomasin, että versiossa 357 vielä toimi suomalaisittain. Tein: Muokkaa - Ylä- ja alatunnisteet - Mukautettu ylätunniste (päiväys)
Nonniisa asensin LibO-version 3.6.4 Vistaan ohjepaketteineen suomalaiselta viralliselta sivulta, eikä vikaa ole. Edelleenkin minulta puuttuu tiedot käyttäjän käyttöjärjestelmästä, sovelluksesta (Calc?) ja maa-asetuksista, joita en tosin itse tarvitse, mutta niistä voisi olla apua, jos yrittäsiin neuvoa tai testata.
Asetusten kielivalinnasta löytyi joku outo kenttä, Päivämäärän syöttömuodot, josta kopioitu merkkijono tässä:
D.M.Y;D.M.
Kaikissa kohdissa, missä oli maa tai kieli, se oli minulla suomi (paitsi CTL).
Asennussivu:
http://fi.libreoffice.org/lataa/
Ja huomauttaisin vielä, että jos kyselijä heti alkuunsa kertoo ylimäärinkin tietoja, se haittaa usein neuvojia paljon vähemmän kuin se, että joutuu vaikuttavia tietoja tipottain tivaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133721Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois190642Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23617Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars94583- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102510- 41509
En aio laittaa viestiä enkä soittaa sulle
Turvallisuussyistä jouduin poistamaan numerosi puhelimestani. Ihan kaikkien parhaaksi. Mutta kirjoitin sen lapulle ylös26502