Onko kukaan muu käynyt riksussa siinä uudessa baarissa...Republicissa? Aikas jees paikka, rokki soi ja henkilökunta tosi mukavaa. Tuli kerralla mun suosikkimesta...
Riihimäen yöelämästä
7
2119
Vastaukset
- KeppoErkki
missä sijaitsee tämä uusi riihimäen mesta ? Onko tää joku vähän raskaamman musiikin paikka vai sitä samaa vanhaa teinipoppia mitä kuulee joka paikassa ???
- henkilökunta
Derz,
Henkilökunta vastaa. Republicissa soi musiikki laidasta-laitaan, pääpiirteittäin rock-osastoa ja liveä luvassa samaan kategoriaan.
Tässä tulevaa:
14.8 HipHoppia esiintymässä mm. Hullu Tiedemiesh, Maximus ja heidän maksetut ystävät. Lisäksi freestyle ja rap-battle, jota tuomaroi Jone Nikula.
20.8 Rockia ja Bluesia
- Crossfader plays Rolling Stones
- The Boobie Brothers soittaa Rockia ja Bluesia
28.8 Rockia
- Complete Overload
- TOY
- De Anima
4.9 hieman rankempaa rokkia
- Saattue
- Väki
10.9 Psychobillyä ja punkkia
- Deepsix
- Butchers
- unborn-SF
11.9 HipHoppia Suomen huipulta
- Steen Christenssen
- Notkea Rotta
- Rautaperse
- Pikkupiru
- Rohtori Laine
- Petos Kallio Underground
17.9 Rokkia
- The MUTANTS
- Mood Indigo
Tässä siis tähän mennessä buukatut
Tervetulemas,
hölökunta - hölökunta
henkilökunta kirjoitti:
Derz,
Henkilökunta vastaa. Republicissa soi musiikki laidasta-laitaan, pääpiirteittäin rock-osastoa ja liveä luvassa samaan kategoriaan.
Tässä tulevaa:
14.8 HipHoppia esiintymässä mm. Hullu Tiedemiesh, Maximus ja heidän maksetut ystävät. Lisäksi freestyle ja rap-battle, jota tuomaroi Jone Nikula.
20.8 Rockia ja Bluesia
- Crossfader plays Rolling Stones
- The Boobie Brothers soittaa Rockia ja Bluesia
28.8 Rockia
- Complete Overload
- TOY
- De Anima
4.9 hieman rankempaa rokkia
- Saattue
- Väki
10.9 Psychobillyä ja punkkia
- Deepsix
- Butchers
- unborn-SF
11.9 HipHoppia Suomen huipulta
- Steen Christenssen
- Notkea Rotta
- Rautaperse
- Pikkupiru
- Rohtori Laine
- Petos Kallio Underground
17.9 Rokkia
- The MUTANTS
- Mood Indigo
Tässä siis tähän mennessä buukatut
Tervetulemas,
hölökuntaDamn,
Jätin sitten vastaamatta ensimmäiseen kysymykseen. Sijainti Hämeenkatu 24-26 2 krs. Tässä oli ennen Oona ja sitä ennen Chrystal.
Jepjep - jaahas
henkilökunta kirjoitti:
Derz,
Henkilökunta vastaa. Republicissa soi musiikki laidasta-laitaan, pääpiirteittäin rock-osastoa ja liveä luvassa samaan kategoriaan.
Tässä tulevaa:
14.8 HipHoppia esiintymässä mm. Hullu Tiedemiesh, Maximus ja heidän maksetut ystävät. Lisäksi freestyle ja rap-battle, jota tuomaroi Jone Nikula.
20.8 Rockia ja Bluesia
- Crossfader plays Rolling Stones
- The Boobie Brothers soittaa Rockia ja Bluesia
28.8 Rockia
- Complete Overload
- TOY
- De Anima
4.9 hieman rankempaa rokkia
- Saattue
- Väki
10.9 Psychobillyä ja punkkia
- Deepsix
- Butchers
- unborn-SF
11.9 HipHoppia Suomen huipulta
- Steen Christenssen
- Notkea Rotta
- Rautaperse
- Pikkupiru
- Rohtori Laine
- Petos Kallio Underground
17.9 Rokkia
- The MUTANTS
- Mood Indigo
Tässä siis tähän mennessä buukatut
Tervetulemas,
hölökuntaTaitaa kyseisen baarin henkilökunta nyt hieman mainostaa itseään, sen verran haiskahtaa keksityltä tuo bilettäjän kommentti. Mutta hyvä idea.
Täytyy tulla poikkeamaan joku päivä. - henkilökunta
henkilökunta kirjoitti:
Derz,
Henkilökunta vastaa. Republicissa soi musiikki laidasta-laitaan, pääpiirteittäin rock-osastoa ja liveä luvassa samaan kategoriaan.
Tässä tulevaa:
14.8 HipHoppia esiintymässä mm. Hullu Tiedemiesh, Maximus ja heidän maksetut ystävät. Lisäksi freestyle ja rap-battle, jota tuomaroi Jone Nikula.
20.8 Rockia ja Bluesia
- Crossfader plays Rolling Stones
- The Boobie Brothers soittaa Rockia ja Bluesia
28.8 Rockia
- Complete Overload
- TOY
- De Anima
4.9 hieman rankempaa rokkia
- Saattue
- Väki
10.9 Psychobillyä ja punkkia
- Deepsix
- Butchers
- unborn-SF
11.9 HipHoppia Suomen huipulta
- Steen Christenssen
- Notkea Rotta
- Rautaperse
- Pikkupiru
- Rohtori Laine
- Petos Kallio Underground
17.9 Rokkia
- The MUTANTS
- Mood Indigo
Tässä siis tähän mennessä buukatut
Tervetulemas,
hölökuntaNiin unohtui se että 18.9 meille on tulossa "klubikeikalle" YUP. Kannattaa tulla paikanpäälle, on meinaa sen verran harvinainen setti tulossa.
-hölökunta - oikea henkilökunta
henkilökunta kirjoitti:
Niin unohtui se että 18.9 meille on tulossa "klubikeikalle" YUP. Kannattaa tulla paikanpäälle, on meinaa sen verran harvinainen setti tulossa.
-hölökuntaJaa, kiva kuulla että YUP on tulossa keikalle. Oletko mahdollisesti kyseisessä orkesterissa, vai ravintolamme uusi johtaja, sillä me emme ainakaan kyseisetä esiintyjästä tiedä ainakaan sen vertaa että olisi mainittuna päivänä keikalle tulossa. Jos on niin, tervetuloa.
- Jani
Mutants Riihimäellä! Tämäpä positiivinen ylläri. Pääasia että on taas rokkikeikkamesta meidänkin kylässä. Ja henkilökunta oli todellakin ystävällistä kun tuolla eräänä Perjantaina kävin. Saattue ja Mutants pitää ainakin käydä kattelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483