Riihimäen yöelämästä

Bilettäjä

Onko kukaan muu käynyt riksussa siinä uudessa baarissa...Republicissa? Aikas jees paikka, rokki soi ja henkilökunta tosi mukavaa. Tuli kerralla mun suosikkimesta...

7

2119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KeppoErkki

      missä sijaitsee tämä uusi riihimäen mesta ? Onko tää joku vähän raskaamman musiikin paikka vai sitä samaa vanhaa teinipoppia mitä kuulee joka paikassa ???

      • henkilökunta

        Derz,

        Henkilökunta vastaa. Republicissa soi musiikki laidasta-laitaan, pääpiirteittäin rock-osastoa ja liveä luvassa samaan kategoriaan.
        Tässä tulevaa:
        14.8 HipHoppia esiintymässä mm. Hullu Tiedemiesh, Maximus ja heidän maksetut ystävät. Lisäksi freestyle ja rap-battle, jota tuomaroi Jone Nikula.
        20.8 Rockia ja Bluesia
        - Crossfader plays Rolling Stones
        - The Boobie Brothers soittaa Rockia ja Bluesia
        28.8 Rockia
        - Complete Overload
        - TOY
        - De Anima
        4.9 hieman rankempaa rokkia
        - Saattue
        - Väki
        10.9 Psychobillyä ja punkkia
        - Deepsix
        - Butchers
        - unborn-SF
        11.9 HipHoppia Suomen huipulta
        - Steen Christenssen
        - Notkea Rotta
        - Rautaperse
        - Pikkupiru
        - Rohtori Laine
        - Petos Kallio Underground
        17.9 Rokkia
        - The MUTANTS
        - Mood Indigo

        Tässä siis tähän mennessä buukatut

        Tervetulemas,
        hölökunta


      • hölökunta
        henkilökunta kirjoitti:

        Derz,

        Henkilökunta vastaa. Republicissa soi musiikki laidasta-laitaan, pääpiirteittäin rock-osastoa ja liveä luvassa samaan kategoriaan.
        Tässä tulevaa:
        14.8 HipHoppia esiintymässä mm. Hullu Tiedemiesh, Maximus ja heidän maksetut ystävät. Lisäksi freestyle ja rap-battle, jota tuomaroi Jone Nikula.
        20.8 Rockia ja Bluesia
        - Crossfader plays Rolling Stones
        - The Boobie Brothers soittaa Rockia ja Bluesia
        28.8 Rockia
        - Complete Overload
        - TOY
        - De Anima
        4.9 hieman rankempaa rokkia
        - Saattue
        - Väki
        10.9 Psychobillyä ja punkkia
        - Deepsix
        - Butchers
        - unborn-SF
        11.9 HipHoppia Suomen huipulta
        - Steen Christenssen
        - Notkea Rotta
        - Rautaperse
        - Pikkupiru
        - Rohtori Laine
        - Petos Kallio Underground
        17.9 Rokkia
        - The MUTANTS
        - Mood Indigo

        Tässä siis tähän mennessä buukatut

        Tervetulemas,
        hölökunta

        Damn,

        Jätin sitten vastaamatta ensimmäiseen kysymykseen. Sijainti Hämeenkatu 24-26 2 krs. Tässä oli ennen Oona ja sitä ennen Chrystal.

        Jepjep


      • jaahas
        henkilökunta kirjoitti:

        Derz,

        Henkilökunta vastaa. Republicissa soi musiikki laidasta-laitaan, pääpiirteittäin rock-osastoa ja liveä luvassa samaan kategoriaan.
        Tässä tulevaa:
        14.8 HipHoppia esiintymässä mm. Hullu Tiedemiesh, Maximus ja heidän maksetut ystävät. Lisäksi freestyle ja rap-battle, jota tuomaroi Jone Nikula.
        20.8 Rockia ja Bluesia
        - Crossfader plays Rolling Stones
        - The Boobie Brothers soittaa Rockia ja Bluesia
        28.8 Rockia
        - Complete Overload
        - TOY
        - De Anima
        4.9 hieman rankempaa rokkia
        - Saattue
        - Väki
        10.9 Psychobillyä ja punkkia
        - Deepsix
        - Butchers
        - unborn-SF
        11.9 HipHoppia Suomen huipulta
        - Steen Christenssen
        - Notkea Rotta
        - Rautaperse
        - Pikkupiru
        - Rohtori Laine
        - Petos Kallio Underground
        17.9 Rokkia
        - The MUTANTS
        - Mood Indigo

        Tässä siis tähän mennessä buukatut

        Tervetulemas,
        hölökunta

        Taitaa kyseisen baarin henkilökunta nyt hieman mainostaa itseään, sen verran haiskahtaa keksityltä tuo bilettäjän kommentti. Mutta hyvä idea.

        Täytyy tulla poikkeamaan joku päivä.


      • henkilökunta
        henkilökunta kirjoitti:

        Derz,

        Henkilökunta vastaa. Republicissa soi musiikki laidasta-laitaan, pääpiirteittäin rock-osastoa ja liveä luvassa samaan kategoriaan.
        Tässä tulevaa:
        14.8 HipHoppia esiintymässä mm. Hullu Tiedemiesh, Maximus ja heidän maksetut ystävät. Lisäksi freestyle ja rap-battle, jota tuomaroi Jone Nikula.
        20.8 Rockia ja Bluesia
        - Crossfader plays Rolling Stones
        - The Boobie Brothers soittaa Rockia ja Bluesia
        28.8 Rockia
        - Complete Overload
        - TOY
        - De Anima
        4.9 hieman rankempaa rokkia
        - Saattue
        - Väki
        10.9 Psychobillyä ja punkkia
        - Deepsix
        - Butchers
        - unborn-SF
        11.9 HipHoppia Suomen huipulta
        - Steen Christenssen
        - Notkea Rotta
        - Rautaperse
        - Pikkupiru
        - Rohtori Laine
        - Petos Kallio Underground
        17.9 Rokkia
        - The MUTANTS
        - Mood Indigo

        Tässä siis tähän mennessä buukatut

        Tervetulemas,
        hölökunta

        Niin unohtui se että 18.9 meille on tulossa "klubikeikalle" YUP. Kannattaa tulla paikanpäälle, on meinaa sen verran harvinainen setti tulossa.

        -hölökunta


      • oikea henkilökunta
        henkilökunta kirjoitti:

        Niin unohtui se että 18.9 meille on tulossa "klubikeikalle" YUP. Kannattaa tulla paikanpäälle, on meinaa sen verran harvinainen setti tulossa.

        -hölökunta

        Jaa, kiva kuulla että YUP on tulossa keikalle. Oletko mahdollisesti kyseisessä orkesterissa, vai ravintolamme uusi johtaja, sillä me emme ainakaan kyseisetä esiintyjästä tiedä ainakaan sen vertaa että olisi mainittuna päivänä keikalle tulossa. Jos on niin, tervetuloa.


    • Jani

      Mutants Riihimäellä! Tämäpä positiivinen ylläri. Pääasia että on taas rokkikeikkamesta meidänkin kylässä. Ja henkilökunta oli todellakin ystävällistä kun tuolla eräänä Perjantaina kävin. Saattue ja Mutants pitää ainakin käydä kattelemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe