Keskiyö

hämmästynyt elli

Ovelleni ilmestyi pitkä komea mies, jota en edes kunnolla tunne. Mitä näet hänestä, ehdotteli kaikenlaista. Kannaattaako häneen luottaa. Olisihan se tietenkin pientä piristystä häntä tapailla vaikkei siitä syvempää suhdetta koskaan tulisikaan.

5

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

tuosta en saa kiinni, että ovelle ilmestyi mies ja että kuka hän olisi. on liian vaikea kysymys.

mutta näen naisen, joka selvittelee tai sotkee asioitaan. hän puhuu toiselle tätä ja toiselle sitä. tunnetko hänet?

t. Keskiyö

• hämmästynyt elli

jos se en ole minä itse niin voiko olla, että tässä juuri olen miettinyt erästä naista kauempana niin voisiko se olla hän... Itse kyllä selvittelen asioitani mutta kyllä kaikille ihan rehellisesti olen kertonut etten tiedä mitä haluan. Lähinnä miehille, kun tuntuu että monet haluavat jos jonkinlaista suhdetta. Tämä mies oven takana mukaan lukien. Mutta pitäisikö pysyä sitten erossa kaikista miehistä... Eipä ainakaan tarvitsisi selitellä asioitani

• hämmästynyt elli

jos se en ole minä itse niin voiko olla, että tässä juuri olen miettinyt erästä naista kauempana niin voisiko se olla hän... Itse kyllä selvittelen asioitani mutta kyllä kaikille ihan rehellisesti olen kertonut etten tiedä mitä haluan. Lähinnä miehille, kun tuntuu että monet haluavat jos jonkinlaista suhdetta. Tämä mies oven takana mukaan lukien. Mutta pitäisikö pysyä sitten erossa kaikista miehistä... Eipä ainakaan tarvitsisi selitellä asioitani

• hämmästynyt elli
        hämmästynyt elli kirjoitti:

tästä ajattelemastani naisesta vielä. On minua vanhempi ja asuu kauempana. Ja tunnen hänet exäni kautta. Taitaa olla minulle vihanen tai katkera. En tiedä miksi suhteemme on aina ollut jotenkin hankala. Puhuu asioistani ja exän asioista selän takana muttei meille kummallekaan suoraa... Hänen käytöksensä/puheet hämmästyttää, koska en ole hänelle koskaan ilkeä ollut tai sanonut pahasti. Vaikka olisi ollut aihetta. Hänen puheet ovat ihan ristiriidassa hänen tekojensa kanssa.

• Hei

en minä sinua tarkoittanutkaan, muuten olisin sanonut niin. en ole kiltti näkijä, joka mielistelisi. olen aika inhottavan suora usein :-)

tuolla naisella on kaksikin miestä hakusessaan ja hän on myös kiinnostunut sinun exästäsi. mutta sinun omat odotuksesi menevät vika suuntaan. onnesi näkyy minulle selkäsi takana, eli se on jotakin, minkä olet heittänyt pois mielestäsi.

tunnetko ketään miestä, joka on kiinnostunut vanhoista huonekaluista? enkä hän myy tai entisöi niitä, jotakin siihen suuntaan. tämä on ihme kierre, mutta sinä voit tavata oikein mukavan miehen tämän miehen kautta.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      302
      3908
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2495
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      277
      2404
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2200
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      77
      1834
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      400
      1566
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      32
      1351
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1218
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1162
    Aihe