Onko totta että kankkunen saattaa aiheuttaa ripulia?? Onko yleistä että juuri kankkusaamuna ripuli lentää vaikkei normaalisti lentäisikään ??
krapula & ripuli?
7
15481
Vastaukset
- niin
No en tiedä siitä ripulista, mutta krapulapaskasta olen kuullut muidenkin puhuvan ja itsekin olen todennut että kunhan se "iso tarve" krapula-aamuna on suoritettu niin vähän helpottaa... Ehkäpä se alkoholi hieman parantaa aineenvaihduntaa, ja sitten kun sen alkoholilla saastuneen möykyn saa ulos, niin olokin helpottaa?? En tiedä onko se totta, mutta siltä se vaikuttaa...
- varmasti
pitää paikkaansa jos on sattunut juomaan kiljua tai suomalaista oluena myytävää kusivettä. Väkevämmistä ei yleensä maha heitä sekaisin.
- lefrog
kalja sen tekee..
- Blondi-82
Kalja pistää mahan niin veteläksi et kerran tuli housuun, kaverilleni on käyny ihan sama juttu!
- jepjep
Tuntuis pitävän paikkansa se että krapulapaska voi olla myös varsin vetelää. Se se vasta veemäinen kankkunen onkin kun molemmista päistä tuntuu lentävän yhtäaikaa etkä tiedä kumpaa päätä tarjoilisit pöntölle... sekin on tullut koettua, onneksi vain tunteen tasolla. Toivottavasti koskaan ei tarvi käytännössä tilannetta kokea. Ja edellisistä väitteistä poiketen, en juo olutta ollenkaan joten kyllä sen saa (ainakin minä) melkein kaikesta alkoholista jos juon liikaa.
- jepajee
Johtuu itselläni ainakin siitä että jos baarien sulkeutumisen jälkeen tulee työtyä pizza tai kebab tms, niin varmasti on maha kuralla aamulla. Eli ei suoranaisesti johdu krapulasta, yösyöminen vetää mahan kuralle muutenkin.
- Darrakaki
Aamulla heti herättyä röökille jos pystyy imaseen ja siitä nauttiin ja sen jälkeen tyhjentää suoli jopa pariin kertaa.. ai että ku tekee hyvää päästä vääntää se darra ripuli.. ja pahemmin lentää jos on kebun tai pizzan vääntäny yöllä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824