krapula & ripuli?

^^^^

Onko totta että kankkunen saattaa aiheuttaa ripulia?? Onko yleistä että juuri kankkusaamuna ripuli lentää vaikkei normaalisti lentäisikään ??

7

13563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin

      No en tiedä siitä ripulista, mutta krapulapaskasta olen kuullut muidenkin puhuvan ja itsekin olen todennut että kunhan se "iso tarve" krapula-aamuna on suoritettu niin vähän helpottaa... Ehkäpä se alkoholi hieman parantaa aineenvaihduntaa, ja sitten kun sen alkoholilla saastuneen möykyn saa ulos, niin olokin helpottaa?? En tiedä onko se totta, mutta siltä se vaikuttaa...

    • varmasti

      pitää paikkaansa jos on sattunut juomaan kiljua tai suomalaista oluena myytävää kusivettä. Väkevämmistä ei yleensä maha heitä sekaisin.

      • lefrog

        kalja sen tekee..


    • Blondi-82

      Kalja pistää mahan niin veteläksi et kerran tuli housuun, kaverilleni on käyny ihan sama juttu!

    • jepjep

      Tuntuis pitävän paikkansa se että krapulapaska voi olla myös varsin vetelää. Se se vasta veemäinen kankkunen onkin kun molemmista päistä tuntuu lentävän yhtäaikaa etkä tiedä kumpaa päätä tarjoilisit pöntölle... sekin on tullut koettua, onneksi vain tunteen tasolla. Toivottavasti koskaan ei tarvi käytännössä tilannetta kokea. Ja edellisistä väitteistä poiketen, en juo olutta ollenkaan joten kyllä sen saa (ainakin minä) melkein kaikesta alkoholista jos juon liikaa.

    • jepajee

      Johtuu itselläni ainakin siitä että jos baarien sulkeutumisen jälkeen tulee työtyä pizza tai kebab tms, niin varmasti on maha kuralla aamulla. Eli ei suoranaisesti johdu krapulasta, yösyöminen vetää mahan kuralle muutenkin.

    • Darrakaki

      Aamulla heti herättyä röökille jos pystyy imaseen ja siitä nauttiin ja sen jälkeen tyhjentää suoli jopa pariin kertaa.. ai että ku tekee hyvää päästä vääntää se darra ripuli.. ja pahemmin lentää jos on kebun tai pizzan vääntäny yöllä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe