.
Mitäs tuolla voi tehdä
Saako siihen viritettyä esim kotitekoista wsussia tai terminaali palveluja
.
Windows Home
2
146
Vastaukset
- 14+16
En juuri näihin osaa vastata, mutta suosittelen lämpimästi Windows Small Business Serveriä tuon sijaan. Itselläni on kotona SBS 2011 Essentials, joka vastaa lähes täydellisesti Windows Server 2008 R2:sta. Itse hankin tuon lähinnä Active Directoryn takia. Hinta on kuitenkin poljettu alas; itse sain sen muutamalla satasella USA:sta (ihan laillisesta softakaupasta siis).
- windows 2012
Kotikäyttöön 2012 Standard on paras parannellun remote fx:n ansiosta. Uusimmat ja raskaimmat dx11.1 pelit saa toimimaan ultrana Windows tableteissa ja vanhoissa läppäreissä ja all in one koneissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758