En nyt tiiä kuuloko tää tänne, mut kysyn silti.
Eli kumpaan kannattaa rekisteröityä: ii2 vai irc-galleria? Ja mitä eroo niillä on? Perustelkaa mielellään!!
ii2 ja irc-galleria
10
1378
Vastaukset
- lumipallo
Itse pidän enemmän irc-galleriasta, vaikka siellä on viime aikoina ollutkin jonkin verran käyttökatkoja. ii2:sta en ole koskaan jostain syystä oikein pitänyt... Jos et osaa päättää ni rekisteröidy vaikka molempiin :)
- Shadow
Kannatan minäkin ircciä, koska ii2 on aina niin hidas ja jotain ongelmia aina, mutta irc on nopee ja hyvä. Pidän enemmin ircistä.
- osmo
Shadow kirjoitti:
Kannatan minäkin ircciä, koska ii2 on aina niin hidas ja jotain ongelmia aina, mutta irc on nopee ja hyvä. Pidän enemmin ircistä.
Irc-galleria ei todellakaan ole sama asia kuin Irc. Ja ii2 ja irc-galleria on tarkoitettu irkkaajille mutta ehkä 10% näiden käyttäjistä irkkaa oikeasti.
- ...
Itse käytän ii2:sta.
Laittaisin kuviani myös ircciin, mutta sopivan sähkäriossan löytäminen on hankalaa, ja kuulemma 1€ maksunkin joutuu maksamaan?!?
ircin sivut ovat mielestäni hienommin toteutetut, ja muutenkin nopeampi/toimintavarmempi.
Mutta päätös on tietenkin sinun, mutta suosittelen ii2:ta.- Ei näin
Älkää laittako kuvia yhtään minnekään mikäli ette käytä Internet Relay Chatia. ii2 ja IRC-galleria ovat tarkoitettu irkkaajille.
http://irc-galleria.net/irc-opas.html - Minä vain
Ei näin kirjoitti:
Älkää laittako kuvia yhtään minnekään mikäli ette käytä Internet Relay Chatia. ii2 ja IRC-galleria ovat tarkoitettu irkkaajille.
http://irc-galleria.net/irc-opas.htmlokei..kiitti kaikille avusta..yritän päättää kumpaan laitan :)
- jorma
Ei näin kirjoitti:
http://irc-galleria.net/irc-opas.htmlMeinasin samaa kirjoittaa... Herutusgalleriat ovat olemassa ihan erikseen.
- molemmat
no mulla on molemmissa ja kyllä se ii2 on parempi... mutta irc-galleriassa ei ole niin paljon ktkoksia ja se on nopeampi kuin ii2...
- MansiCCa
Jos käytät irciä niin ei kai sillä oo niin välii. Ii2:ssa on aika usein käyttökatkoja, joten suosittelen galleriaa.
- tottakai!!
nii sinne vaa! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483