toivon että joku näkevä voisi katsoa mulle-ei r akkautta,se ei onnistune tässä elämässäni,vaan ihan muut asiat-tilannekatsantoa,asuntoasiat ,tapahtmia-ei siis miesjuttuja,ne ei onnistu tässä elämässäni,liian huono itsetunto,häpeän itseäni,mulla on kaunesuvirheitä .olen ajaton luonnolapsi,kuka ei uskalla enää suhteisiin.
kuka voisi katsoa mullekin-
7
86
Vastaukset
Hei
tiedäthän sinä sen, että on myös miehiä joilla on kauneusvirheitä. mitä sinä niistä tuumaat? mitä mieltä olet miehen ylipainosta?
ajattelen, että et välttämättä ole kovin kompromissi valmis.
sanon ihan kovasti, että jokainen vammainenkin ihminen toivoo itselleen tervettä kumppania. näin on todistettu tilastoissa. mutta jätetään ne miehet.
vai jätetäänkö?
onko sinulla lävistyksiä tai arpia? näen jotakin kasvoissasi.
taidat olla melko tiukan kodin kasvatti. et usko kodista saamiisi oppeihin. mutta ei siellä nyt niiiiin köyhää ollut.
toivot jatkavasi suhteellisen samalla tavalla, ei mitään järkytyksiä. mutta kyllä minä voin kuitenkin sanoa, että se oma rakas on olemassa. niinkuin se oma kotikin hänen kanssaan.
mutta sitähän sinä et halua kuulla.
sinä protestoit aika vahvasti. et halua kuulua minnekään ja haluat kuulua johonkin. näen myös rintasi, ne ovat aivan sinun ikiomat. pidä niistä hyvää huolta.
kun tapahtumia toivot, niin kerron että menet jonnekin ystävän tai tutun luokse, mutta siellä ei ole kivaa. itseäsi nuorempi nainen käy vahvasti hermosi päälle.
asuntoasiat riippuvat kovasti työhalustasi, eli sinä saat sen asunnon, minkä olet valmis maksamaan. mutta varmasti sinä vielä muutat.
minua melkein ärsyttää tuo sinun tyylisi mollata itseäsi. mikset rakasta kaunista ihoasi ja sen alla virtaavaa energiaa? mikset pidä huolta painostasi?
vaikka on luonnonlapsi ja rakastaa luontoa, voi silti katsoa peiliin ja miettiä, mitä muut siitä ajattelevat. puhun nyt kovin sanoin.
uskon ja tiedän, ettet ihastu mieheen, joka on vain sen näköinen, miksi luonto hänet loi. selityksiä on monia. mutta aitoon ihmissuhteeseen tarvitaan huolenpitoa ja vastuuta, niin itsestä kuin kumppanistakin. mikä on parempi ase kuin huoliteltu ulkonäkö? sano sinä se minulle.
voit ottaa härkää sarvista, se on oma valintasi. jos taas tahdot tehdä itsestäsi sen, miksi sinut on luotu, silloin sinä saat itse valita kumppanisi. se on reilua peliä ja viidakon laki.
t. Keskiyö- korvat täynnä korut
mikäs vik mun rinnoissa on-nehän miehiä koukuttavat,ei muut.on mulla lävistyksiä korvissa useita,kasvot on kauniit,iho ok.saan melkein kenet vaan,mut ne haluaa vain vartaloani.ei muuta.luonnostatykkään,olen sen takia luonnonlapsi,laitan ja huolehdin itsestäni,maikkaan kivasti ja persoonallisesti kasvoni.tukkani ja kehoni on houkuttavaa,mut sehän se hämää,minusta halutaan vain tiisejäni ja persustani.ei9 minua itseäni,,,kuka pirun akka mua kiusaa.kyllä erään tiedän,löin luun kurkkuun ,alkoi pelaamaan jka mä haistan nämä nartut.mua ei jymäytellä,mä haistan kasvoista jo ihmiset,saanko kodin.
- kymmenet korut
korjaan että olen sporttinen ja ok oloinen,tyytymätön tietistä jutuista.mut san hyvännäköisiä' namumiehet kyllä sänkyyni,mut entä muuta-en luota että joku tahtoisi musta muuta,siis enempää.olen hankala luonne,luova,ja asitin asioista.olen monimutakinen ja uhtä tahtoisin hän kutsui just kyläänsä,mut vain seksipuuhiinsa.olin aikanaan rakastunu siihen,,,mä en luota ett joku välittäis minusta muutenkin.saanko tilavamman asunnon jos haen....tämä namipala joka mut tunti sit kutsui,satutti pahasti AIKANAAN,mut nyt ei enää...onko tunteita hänen puoleletaan,,,menen tolalatani kun hän ottaa yhteyksiä.olen kylässä tämän etkisen jutun luona just,en tidä mitä haluan koskaan enään...
Hei
en vastaa sinulle enää muuten, kuin sähköpostitse. ja se ei ole ilmainen palvelu.
sinä provosoit. täällä on muitakin ihmisiä, joilla on oikeasti ongelmia.
t. Keskiyö
Hei
jospa lukisit tuon ensimmäisen viestisi uudestaan?
sinulla on monta ristiriitaa, mutta miksi yrität pukea ne lampaan vaatteisiin?
kyllä minä voin auttaa, mutta sinä et taida olla siihen valmis.
t. Keskiyö- sama vielä kerran
en provosoi muita,hiljaista tuntuu olevan,anteeksi.jos hakuat jeesata,ole hyvä vaan.kiitos,
- naamatutuistako eroo
näetkä mulle asuntoasiaan muutosta-pääesnkö leikkaukseen-miehet unohetaan,onni lähtee itsestä ja rauhasta,olen turhautunut tähän oravanpyörään,ei ole hyvä kököttä aloillaan,vilkkaan ihmisen,mut rajansa sosiaalissa tilanteissakin,en saa olla rauhasa missään muualla kuin asunnssani,aika joku tuppaa juttusille,en osaa olla mykkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3013875BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62495Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2752387- 692190
- 761824
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3991563MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321351Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2001218Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku211156- 661153