Hei, mitä tuleman pitää rakkauselämään reilun vuoden hiljaiselon jälkeen? Entä asuntoasiat, kannattaako muutos vai odotanko että mahdollisen rakkauden kanssa vasta asuntoasiat jälrjestykseen? Koko tulevaisuus avoinna, vaakanainen vm. 69.
Rakkauselämä? Asumisasiat? Kertoisiko joku, kiitos!
5
98
Vastaukset
Hei
sinä olet kuin avoin päiväkirja, tuijotat tyhjää sivua.
en osaa puhua ajoista, mutta näen energiasi. se on keltaista ja iloista, vaikket ehkä nyt uskokaan.
mies on jo olemassa. ja niin on kotikin. ette ole vielä valmiita yhteiseen asumisjärjestelyyn. raha-asiat teillä ovat erillään, kummallakin on oma suunnitelma. mutta tämän miehen sinä toki jo tunnet hyvinkin. hän voi huonosti lähi menneisyytensä vuoksi, se ei vielä ole väljähtänyt hänen mielessään.
sinä taas olet saanut tarpeeksesi ulkoilusta ja tyhjistä sanojen helinästä.
sinulla on ehkä tytär, näen myös pojan kuvassa. he ovat omillaan. mutta yhteenmuuton oman rakkaan kanssa voit vielä toistaiseksi jättää mielestäsi. siinä välissä voisit vaikka käydä kivalla matkalla.
sellainen hyvinvointi loma olisi kiva vaihtoehto, se rauhoittaisi ja rentouttaisi. mahdollisesti se on meren toisella puolen. ja, siellä on paikallinen mies joka rakastuu sinuun!
tällä miehellä olisi jopa business idea teille yhteiseksi, mutta katso sitä tarkkaan. mutta ei se mahdottomuuskaan olisi! meri on lähellä ja turisteja käy tuon tuosta. joutuisit laskemaan elintasoasi, mutta saisit paljon muuta uutta tilalle. herran jestas sentään, sinä uhkut uutta energiaa siinä kuvassa!
t. Keskiyö- Tulevaisuus ?
Hei @keskiyö, ja kiitos vastauksestasi. minulla on poika, vielä ihan lapsi 8 v. Voisiko tyttö olla tuon miehen tyttö, saman ikäinen poikani kanssa?
Mitä on tapahtunut miehen lähimenneisyydessä, onko meillä yhteistä menneisyyttä?
Matkaa olen kyllä suunnitellutkin, ihan yksin, olen siitä sanonut kavereilleni että se tulee olemaan minun henkisen kasvun matka :) . Saa nähdä toteutuuko.
Jäin miettimään tuota: mies on jo olemassa, ja tunnen miehen hyvinkin.... pystytkö vielä tarkentamaan tuota ajatusta? Tällä hetkellä olen siis "sinkkuäiti" .
Kiitos etukäteen!
Hei
sinulle on ilo katsoa.
tuo tyttölapsi on niin samanikäinen poikasi kanssa, että he voivat leikkiä yhdessä.
mitä miehen lähimenneisyydessä on tapahtunut, liittyy luottamuksen katkeraan katkeamiseen.
tuolla matkalla en tarkoita etelää, mutta eurooppaa kuitenkin. se voisi olla itämeren tai pohjanmeren rannikolla. meren rannalla varmasti. tapaat miehen baltiasta tai saksasta.
tästä suomalaisesta miehestä näen, että sinä jo tunnet hänet edes joten kuten.
et välttämättä tiedä, että hän on eronnut.
matkailuun liittyvälle sektorille sinua yritetään kovasti houkutella. eikä se idea ole edes huono, vaan se tulee poikimaan rahaa tulevaisuudessa. sinä joudut todellakin miettimään hartaasti, mihin päin kallistut.
molemmat vaihtoehdot ovat hyviä.
jos tahdot että käytän koko illan tuon miettimiseen, niin ota sähköpostitse yhteyttä. edelliseen pitkään tulkintaan minulta meni tänä iltana 3 tuntia. ehkä se auttaa tuota lukijaa, toivon ainakin niin.
t. Keskiyö- Tulevaisuus ?
Kiitos @keskiyö! ehkä jätän tässä vaiheessa pohtimisen tähän, muuten alan toivoa liikoja. Olen töissä matkailualalla, tosin suomessa. Kyseinen mieshlö vaikuttaa tutulta, mutta on tällä hetkellä varattu (avoliitossa) . Mutta katsotaan pv kerrallaan eteenpäin. Kiittäen, hyvää joulunaikaa toivottaen!
- MustaLilja
Hei Keskiyö!
Pohtisitko pikaisesti minullekin?
Olen lapseton nainen, asun maaseudulla. Työelämä mietityttää; 7 v pituinen työsuhteeni saattaa päättyä viimeistään keväällä. Olen ollut kauan tyytymätön tähän työhön. Uutta työtä olen hakenut, en tosin kovin innokkaasti, sillä tuntuu että olen hukassa oikean suunnan kanssa -mitä oikeastaan haluan? "Vikatikkejä" en työelämältä enää halua, koska olen kohta jo 35v ja mielessä siintää mahdollisesti myös perheen perustaminen tai vaihtoehtoisesti kouluttautuminen uuteen ammattiin. Lapsia minulla ei ole, kaksi lemmikkiä kylläkin. Sairauteni "pakottaa" hankkimaan lapset seuraavan 2-3 vuoden sisällä.
Tapasin 2 vuotta sitten miellyttävän miehen, ja hän kunnioittaa minua ja kohtelee minua paremmin kuin kukaan aikaisemmin (minulla on 2 epäonnistunutta suhdetta viimeisen 6 v sisään ennen tätä miestä). Mietityttää hänen historiansa ja eritoten epävakaa työ- ja rahatilanteensa. Hän on tehnyt vääriä ratkaisuja menneisyydessä, ja tuntuu ettei edelleenkään ole päässyt jaloilleen taloudellisesti. Mahdollinen perheen perustaminen hänen kanssaan mietityttää, sillä en ole varma kykeneekö hän taloudellisesti siihen ja ennenkaikkea, kykeneekö hän oikeasti siihen henkisesti. Hänellä on lapsia edellisistä liitoistaan, eikä hän tietääkseni ole lastensa kanssa missään tekemisissä -en tiedä miksi-onko omasta tahdostaan, vaiko muiden.
Haluaisin muuttaa elämääni, mutta toisaalta haluaisin vihdoin asettua aloilleni villien vuosieni jälkeen ja elää rauhassa luonnon helmassa. Minulla olisi mahdollisuus ostaa asuttamani talo itselleni, mutta ihan selvää se ei ole, lähinnä taloudellisista syistä. Lisäksi mietityttää onko se oikea ratkaisu, itseni ja miehen kannalta? Olen tehnyt menneisyydessä paljon virheitä, joista olen kuitenkin oppinutkin jotain. Muutos, tuntematon tulevaisuus, mutta toisaalta tietyltä kantilta myös tämänhetkinen rauhallinen, tuttu elämä ahdistaa. Olen ollut pitkään väsynyt ja koen että olen kärsinyt jonkinasteisesta työuupumuksesta ja kaikesta epävarmasta ympärilläni, turvallisuuden tunnetta ei oikein ole missään asiassa. Onko tämä ohimenevää vai merkki siitä, että minun pitäisi tehdä isoja muutoksia elämässäni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2953677BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62455Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2722296- 682119
- 761794
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3651470MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/301278Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1921147- 661123
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341122