Keskiyö, auttaistko minua.
Olen jäämässä työttömäksi ja olen hakenut uutta työpaikkaa.
Joudunko olemaan työttömänä vai saanko minä paikan?Syysvaahter
Keskiyö/Tuntiasi
2
72
Vastaukset 2
Hei
jäitä hattuun. sellainen parin kuukauden väliaika on mahdollinen, vaikken osaakaan puhua ajoista.
minusta sinä olet pitänyt työstäsi. olet saanut siellä monta hyvää asiaa aikaan ihan omana ideanasi.
ja tottahan sinun työurasi jatkuu, sinua puhuttelee mieshenkilö ja hän haluaa sinut.
sinä jännittät, se on sinun luontosi. ja perheenkin puolesta voin sanoa että kaikki on hyvin!
osaako teillä joku soittaa huilua, vai mikä on tämä pitkä puukappale, minkä näen?
puu, sellainen kevyt puu, on teidän elementti. mutta ei kuitenkaan niin kevyt, kuin bambu. onko joku läheisistäsi lähtenyt aasiaan? mieshenkilö?
eihän minun pitäisi kysellä, mutta tämä näkyy edessäni.
t. Keskiyö- vappu2
Kyllä vanhempani olivat vasta aasiassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681337KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi221262- 961151
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R721059Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84749Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47703Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella28697Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43636- 63636
- 38619