Keskiyö, auttaistko minua.
Olen jäämässä työttömäksi ja olen hakenut uutta työpaikkaa.
Joudunko olemaan työttömänä vai saanko minä paikan?Syysvaahter
Keskiyö/Tuntiasi
2
72
Vastaukset
Hei
jäitä hattuun. sellainen parin kuukauden väliaika on mahdollinen, vaikken osaakaan puhua ajoista.
minusta sinä olet pitänyt työstäsi. olet saanut siellä monta hyvää asiaa aikaan ihan omana ideanasi.
ja tottahan sinun työurasi jatkuu, sinua puhuttelee mieshenkilö ja hän haluaa sinut.
sinä jännittät, se on sinun luontosi. ja perheenkin puolesta voin sanoa että kaikki on hyvin!
osaako teillä joku soittaa huilua, vai mikä on tämä pitkä puukappale, minkä näen?
puu, sellainen kevyt puu, on teidän elementti. mutta ei kuitenkaan niin kevyt, kuin bambu. onko joku läheisistäsi lähtenyt aasiaan? mieshenkilö?
eihän minun pitäisi kysellä, mutta tämä näkyy edessäni.
t. Keskiyö- vappu2
Kyllä vanhempani olivat vasta aasiassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671