Hei! Mitä kertoo kartalla iso kolmio merkurius - neptunus - uranus?
iso kolmio
7
931
Vastaukset
- Kulkija
Iso kolmio eli kultainen kolmio kertoo kyvyistä, joita on helppo hyödyntää ja lahjoista, joita ihmisellä on. Merkurius-Neptunus-Uranus voisi mielestäni kertoa esim. taiteellisesta ja yksilöllisestä viestintäkyvystä, taikka kyvystä ajatella laajasti ja oivaltaa varsinkin henkisiä asioita. Varsinkin veden merkeissä kolmio kertoo luovuudesta/taiteellisuudesta.
- mari
Kiitos tiedoista! Olen Au vesimies As rapu -
kolmion kulmat kaks. vaaka, vesimies. - mari
mari kirjoitti:
Kiitos tiedoista! Olen Au vesimies As rapu -
kolmion kulmat kaks. vaaka, vesimies.Siis, menikö ketuille?
- hazy
mari kirjoitti:
Siis, menikö ketuille?
Ilma-merkkien iso kolmio kertoo ennen kaikkea hyvistä älynlahjoista ja riippumattomasta ajattelusta...
- Kulkija
hazy kirjoitti:
Ilma-merkkien iso kolmio kertoo ennen kaikkea hyvistä älynlahjoista ja riippumattomasta ajattelusta...
Nimimerkki hazy jo vastasikin, eli ilman merkeissä kolmio viittaisi elementtinsä mukaisesti ajattelun luovuuteen. Kun siellä oli Merkurius mukana, niin ajatukset on varmaankin myös helppo ilmaista sanallisesti tai kirjallisesti.
- mari
Kulkija kirjoitti:
Nimimerkki hazy jo vastasikin, eli ilman merkeissä kolmio viittaisi elementtinsä mukaisesti ajattelun luovuuteen. Kun siellä oli Merkurius mukana, niin ajatukset on varmaankin myös helppo ilmaista sanallisesti tai kirjallisesti.
oikein helemoista kiinni pidellen!
- Paksupäät tulevat!
Paksupäät valloittavat maata! Ne vainoavat niitä joiden tähtikartassa on the Kolmio, merkurius uranus ja neptunus! mutta sitten tulee suuri Säästöpossu ja vapauttaa ne joiden tähtikartassa on Venus. Varo iäkkäämpiä vanhuksia, eritoten mummeleita joilla on ruullaattorit! He ovat paksupäiden käskyläisiä! Pakene kaikkia! juokse henkesi edestä, mummelit tulevat!!!!!!! Varo myös epäilyttäviä Vaahtokarkki-kansalaisia niin ehkä selviät kertomaan tarinan lapsenlapsillesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 52768
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671