Tomi (osa 1)

BeingBi

Oli maanantai aamu ja olin matkalla kouluun. Normaalisti tähän aikaan viikosta olin masentunut mukavan viikonlopun jälkeen, mutta nyt olin innoissani. Näkisin hänet taas. Tomin.
Vihasin itseäni, kun olin yllättäen ihastunut tähän viime kuussa paikkakunnalle muuttaneeseen minun rinnakkaisluokalleni tulleesseen poikaan.
En ollut ikinä tykännyt pojista näin, mutta tässä oli vaan jotain ihmeellistä. Ruskeat, silmille ylettyvät hiukset, hyvä kroppa ja komea naamasta.
Ongelma oli, etten ollut ikinä edes puhunut Tomille, joten minulla ei ollut mahdollisuuksia häneen.

Kaksi ensimmäistä tuntia olisi liikuntaa, jossa Tomikin olisi mukana. Pääasiassa odotin liikunnan jälkeistä suihkua, jossa tapasin tiirailla salaa Tomin kaunista alastonta kroppaa, hänen hyvää persettään ja aika isoa kalua. Riski kiinnijäämisestä oli suuri, mutten pystynyt olla ihailematta häntä.

Liikuntahalli näkyi jo, kun alkoi sataa. Oli toukokuun loppu ja tämä oli viimeinen viikko koulua. Odotin lomaa, mutta silti olin haikeana, koska en varmasti näkisi Tomia koko kesänä.
Pistin juoksuksi. Liikuntahallin takana kulkevalla polulla huomasin jonkun polttamassa tupakkaa hallin nurkalla. Ohittaessani häntä huomasin, että se oli Tomi. En pitänyt tupakasta ollenkaan, mutta saadakseni puhua hänelle, sanoin; "Anna yks imu".
Tomi selvästikin yllättyi kuullessaan minun puhuvan hänelle, mutta ojensi heti puoliksi poltetun tupakan minulle.
"Saat sen kokonaan. Mä en oikeastaan ees polta." Tomi sanoi söpö virne huulillaan.
"Et polta, mutta poltat silti?" kysyin vähän hämilläni pitäen tupakkaa edelleen mahdollisimman kaukana itsestäni, sillä sen savu oksetti minua.
"Ääh, löysin askin maasta, jossa oli yksi jäljellä. Ajattelin vaan kokeilla, mutta toi ei oo mun juttu." Tomi sanoi.
"No, eksä haluukaan sitä imuu?" hän kysyi minun vieläkin pitäen tupakkaa vain kädessäni. Mulla tuli mieleen aivan jotkut muut imut mieleen ja koko tilanne oli aiheuttanut minulle puoliseisokin.
"En mäkään polta... Ajattelin kokeilla vaan itsekin" sanoin naurahtaen.
Sitten mieleeni juolahti:"Tässä on muuten todella vaarallista olla tupakilla, sillä liikunnanope, Petri, pyöräilee just tästä töihin.." en saanut edes lausetta loppuun, kun kuulin pyörän ääntä takaani.
En ehtinyt edes heittää röökiä pois, vaan olin se edelleen kädessäni Petrin pyrähtäessä viereeni jarrut ulvoen. Tomi näytti kauhistuneelta. Hän pärjäsi hyvin koulussa, eikä varmasti ollut ikinä kuvitellutkaan jäävänsä tupakista kiinni, kuten en minäkään.
Petri näytti raivoisalta.
"Eikö teidän yhdeksäsluokkalaisina pitäisi jo tietää, että minä kuljen tätä reittiä töihin? Ainakin sinun pitäisi tietää, Joonas" hän sanoi vihaisesti katsoen minua. "En tarkoittanut aivan tätä, kun kehotin teitä ottamaan Tomin mukaan tekemisiinne" hän jatkoi edelleen silmät tiukasti silmissäni. En pystynyt katsomaan hänen silmiinsä, vaan pidin katseeni jaloissani.
"Tupakoimisesta kaksi tuntia jälki-istuntoa molemmille ja tämän liikuntatunnin te siivoatte varastoani, ettekä pääse pesikseen." Petri sanoi. Minua ei pesis kiinnostanut, kuten ei Tomiakaan hänen ilmeestään päätellen.
"Ja tietenkin vanhempanne kuulevat tästä pikemmiten."
"Ei! Et saa kertoa tästä vanhemmilleni!" Tomi huusi pelästyen. Petrin kasvoille nousi voitonriemuinen hymy.
Olin aivan hiljaa, vaikka minuakin kauhistutti vanhempieni reaktio, sillä hekin olivat tupakkaa vastaan, kuten minäkin.
"Minä saatan teidät varastolle, niin saatte aloittaa urakkanne." Petri kertoi edelleen hymyillen. Lähdimme seuraamaan Petriä kohti liikuntatarvikevarastoa, joka oli sisällä liikuntasalien vieressä. Se oli suuri huone, jossa oli kaikenlaisia tarvikkeita sählypalloista puolapuihin pitkin ja poikin huonetta, ilman minkäänlaista järjestystä.
"Kun tulen takaisin, kaikki tavarat ovat lajiteltu järjestykseen ja lattiat ovat putsattu pölystä" Petri murisi viskaten harjan käteeni. Hän poistui lyöden oven perässään kiinni.
Olimme kaksin ihastukseni kanssa siivoamassa varastoa.
Nyt ei ollut hyvä hetki, mutta minulla seisoi.

8

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homopoika94

      Sitte äkkiä jatkoa, alkoi lupaavasti ;)

    • BeingBi

      Alkoi tämä tarina kyllästyttämään heti alkuunsa, niin saapa nähdä jatkanko lainkaan :(
      Mutta kaikenlaisia mielipiteitä luen mielelläni! Toki jos jatkoa haluat niin kerro!

      • binfencent

        Tottakai kaikki haluaa jatkoo! Jatka! :D


      • RomanceBoy

        Jatka ihmeessä :D


    • k.lkölk

      Jatkoa ja äkkiä!!

      • liikavähäntarinoitatääll

        Nyt on jo niin monet pyytäneet jatkoa niin sun on nyt vähän pakko jatkaa!


    • ultramariinitaivas

      Tämä on lupaavin tarinanalku, mitä täällä on julkaistu sitten Sebastianin (emil.laine) tarinan. Haluamme ehdottomasti jatkoa, mutta kirjoittajastahan se on kiinni. Ketään ei voi pakottaa.

      Vaivauduin ihan kirjautumaan sisään, kun oli pakko tehdä tämä suostutus. ;)

    • BeinBi

      No tottakai kirjoitan jatkoa, kun itse ultramariinitaivas kehuu :D
      Voisin kirjoittaa viikonloppuna, ehkä jo huomenna, jos se innostus sieltä vaikka palaisi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe