Mite oiss miehet jos ens syksyl kaik passimiehe varustettaisii sillviisii kasapanolsella vain yksi meestä kohden nii ei tulis nimmottii vaihinfgonlaukauksia ja maanpuollustuushenki nousis kunniaansa
Kasapanos hirvijahtiin?
3
433
Vastaukset
- Ehtne
Vabandus, aga sa polegi ehtne Jahimees, kes ju aeglaseminigi on temasel foorumile erilisi asjude kohale kirjutanud.
=
Tema Jahimees, kes on teha temase vestlustelu eelmisteksti, ta Jahimees EI OLE see sama Jahimees kes ju aeglaseminigi on temal foorumit tema nimendusega kirjutanud!! - Finnclassic 512s
mitä hyötyä siitä metsästyksestä olisi jos ei jää mittää lihoja jäljelle.Minä ainaki metsästän hyvän lihan takia.
- Antti
Eihän se Jahtmees hirviä niillä kasapanoksilla aikonut lahdata. Sehän kirjoitti että yksi panos miestä kohden, ei hirveä. Eikä hirvilahti mitään maanpuolustushenkeä kohota. Lukisit oikein senkin...senkin torvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628