Vanha hirsitalo puretaan ja tietysti savupiippu ja uuni myös. Tiiliä lähtee melkoisesti ehjänäkin irti - ihan kivan näköisiä, leveitä tiiliä? Onkohan niille mitään menekkiä? Vai viskelläänkö läjään.
Ostetaanko purkutiiliä?
13
1865
Vastaukset
- kunnon saves poltett
Pääsääntöisesti vahvempia kuin nykytiilet.
Taantuma pilaa markkinoita ja osa suomalaisista vaatii ehdottomasti uutta vaikka
laatu laskisi. - Voin ottaa
Jos ilmaiseksi annat ja tuot lavoille kuormattuna tuohon portinpieleen. Pitää olla putsattuna vanhasta laastista, muuten en huoli.
- kierrätttäjä
Jos ovat ehjiä umpitiiliä ja jos vielä käsinlyötyjä (kulmat ei ihan suoria ja pituusmitassakin pieniä heittoja) niin kyllä niistä muutaman kymmenen senttiä saa kappaleelta. Niistä voi tehdä hienon näköistä retroseinää tai vaikka lattian katetulle terassille.
- joku tarvii aina
tori.fi on ilmainen kauppapaikka,eli ei ota jos ei annakkaan,toki vaatii 5 minuuttia elämästä ilmoituksen jättö..
- 3rr2r23r
Jos löytyisi samalta paikkakunnalta kuin itse olen niin ainakin ottaisin/ostaisin jemmaan....jos ovat fiksun näköisiä tiiliä.
- ekomies.
Syrjätiilimuurauksena saa vanhoista hemmetin hienon näköistä seinää. "retroseinää" juuri! Jos itsellä olisi purkutalo, niin ottaisin ehdottomasti talteen, ei ne happane ulkosallakaan säilytettynä. Uusvanhat tiilet kaupasta ostettuna mitä maksanevatkaan??
- 42342
Ongelma kaikessa tällaisessa purkukamassa on työ ja kuljetus. On ihan yks hailee minkä arvoista tavara on kun tunteja tulee niin pirusti että mitään järkevää saadaan aikaiseksi. Siksi kaikki yleensä voittaa enemmän kun kaivinkone lyö täyttöihin tiilet.
- best buy
Jos on ehjiä ja oikeasti vanhoja tiiliä, ostan heti, jos päästään hinnasta yhteisymmärrykseen.
- Tiilitarve
Moikka! Onko tiiliä mahdollisesti vielä saatavilla? Olisi noin 100 kpl tarve ja tulisin itse hakemaan/lastaamaan. Ilmoitathan s.postiin [email protected] Kiitos! :)
Tarttisin 24 tiiltä. Paljonko niistä pyydät?
Olisikohan ne aloittajan tiilet seitsemässä vuodessa kohdanneet kohtalonsa, oli se sitten mikä vain.
- Anonyymi
Viis niistä tiilistä, pääasia että tämäkin ketju on aktivoitu ja onnistuneesti saatu nostetuksi!
- Anonyymi
juu purin uunin ja seinän joten 50 luvun tiiltä löytyy putsattuna 50 senaa kipale
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416