Yhtä mä en todellakaan ymmärrä

>..................I

Jos ihminen on asteista ja varma siitä mielessään ettei mitään jumalaa tai jumalia ole, miksi ihmeessä he roikkuvat tälläkin sivustolla räkyttämässä.

Jos minä olisin seriffi sivustola, joka ainoa ateistien kuten Mirkan kuitti lähtisi sivustolta tänne kuulumattomana pois bittiavaruuteen ja nopeasti.

Häirintä on eriasia kuin keskustelu.

22

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käykääälkääjääkö

Noin minäkin keskustelun valvojana toimisin. Palstalla lienee kuitenkin merkityksensä siinä, että häiriköivät lapset ja lapsen asteelle jääneet ikääntyneemmätkin saavat vihansa jossakin ilmaistuksi. Ehkä se sitten on hyvä.

• Ehkä näin ehkä ei

Tästä palstasta, joka varmaan on myös kova paikka papeille, ja suuri pettymyskin, koska kirkon brändääminen ei onnistu sivustolla, kuten rippikoululeireillä on turhauttanut pappeja jotka valvovat sivustoa, ja ehkäpä he omien visiodensa sortuessa antavat tämä sivuston muodostus eräänlaiseksi "vessan seinäksi", jonne kirjoittelua ei kyetä eikä edes haluta mitenkään rajoittaa asiallisen keskustelun rajoihin, sillä eiväthän nämä papit edes siihen pysty.

• beåvghnrwtyju

Samalla linjalla olen nimenomaan noiden pelkkien heittojen kannalta. Ateistien _keskustelun_ hyväksyn tällä palstalla. Kriittisetkin kommentit ja arvostelukin on ok, jos kyse on keskustelusta.

Se, että jatkuvasti kirjoittaa muutamaa yhden lauseen kommenttia lähes joka ketjuun, ei ole keskustelua. Se on häiriköintiä, ja se pitäisi poistaa.

• warikset

Toi on kyllä nii että sinne tänne voi asiallisesti kirjottaa ja piste. TOINEN juttu on SITTE USKOVIEN TIETOINEN PARJAAMINE JA arvosteleminen julkinen häpäisy ja joukkokannatuksen yrittäminen omaan aivotoimintaan sopivaksi. t uskova

• Uljas Kandolin

Aivan mutta seriffit nukkuu prinsessa Ruususen unta.

• <<>>

Aloittaja, mitä mahdat tarkoittaa,jos ihminen on asteista? Ihan riippumatta
      mihin uskoo,sananvapaus on jokaisella. Lisäksi sananvapautta ei mitata
      asteilla kuten esm. lämpötiloja.

• Ateistin ongelma on hänen sisimmässään oleva ristiriitaisuus. Hän tietää, että Jumala on olemassa, mutta ei halua tunnustaa sitä. Hän tiedostaa sen, että jos hän tunnustaa Jumalan olevan olemassa, hän joutuu samalla myös vastuuseen Jumalan edessä, koska Jumalan Sana osoittaa hänet syntiseksi.

Tästä syystä hän yrittää paeta Jumalaa kieltämällä Hänen olemassaolonsa. Kun sanoo, ettei Jumalaa ole, se aivan kuin vapauttaa olemasta vastuullinen Jumalalle.
      Näin ainakin ateisti kuvittelee.

Hän roikkuu näillä palstoilla siksi, että häntä kiusaa se, että uskovat puhuvat aina Jumalasta ja muistuttavat häntä Jumalan olemassaolosta. Hän yrittää vaientaa tämän totuuden pääsemästä hänen sisimpäänsä.
      Vaikka hän lopettaisi roikkumisen tällä palstalla, hän ei pääse eroon hänen sisimmässään olevasta totuudesta, että Jumala on olemassa. Mutta hän ei voi taistella sitä sisäistä vastaan muutoin täällä keskustelupalstalla.

Tämä on minun arvioni ateistien täällä olosta.

• 139

Kirjoititpa hyvän kiteytyksen!

• Ja miksiköhän Jaakob uskovaiset sitten mellastavat ateismipalstalla?

Arvaan että sinulla lienee siellä jokin käännytys missio menossa, mutta siellä riehuu muitakin ja kirjoitustensa perusteella eivät ainakaan käännyttää aio.

• weccu kirjoitti:

Ja miksiköhän Jaakob uskovaiset sitten mellastavat ateismipalstalla?

Arvaan että sinulla lienee siellä jokin käännytys missio menossa, mutta siellä riehuu muitakin ja kirjoitustensa perusteella eivät ainakaan käännyttää aio.

Weccu puhu asiaa. töhrijöoitä riittä joka lähtöön..

Se on tämän vapaan tiedonjaon mukanaan tuoma mahdollisuus.

• JAAKOB, sinun ongelmasi on oletusten teko. Nyt oletat ateistin uskovan, mutta ei halua vain tunnustaa Jumalaa. Teet oletuksesi sen perusteella, että itse uskot.Et ymmärrä, että ei kaikki usko samohin asioihin, ei edes samohin jumaliin.

Ja koska sinä itse vierailet ateismipalstalla, niin minä teen sitten oman arvioni: Sinä tiedät, ettei Jumalaa ole, mutta et halua tunnustaa sitä.

• Maria-Elisabet
        weccu kirjoitti:

Ja miksiköhän Jaakob uskovaiset sitten mellastavat ateismipalstalla?

" Eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat", sanoo Jeesus.
        Siksi uskovat "mellastavat" ateistien palstalla. Olette kuoleman sairaita! Tietämättänne!

• Jaakob puhuu asiaa.

Aina kun toisinajattelija saa kiukkuisen tai melkeinpä minkä tahansa kommentin hän kokee päässeensä tulokseen.
      Itse olen monessa mielessä toisinajattelija, mutta ymmärrän sen tuskan joka noista ilkeämielisistä huudahduksista huokuu.
      Juuri tuosta syystä useimmat keskustelupalstat on vähintään rekisteröinnin takana. Aika oudolta tuntuisi kuitenkin kristillisessä arvomaailmassa jonkinlainen pois sulkeminen, varsinkaan kun ei nyt aivan rikosoikeudellista syytä näyttäsi olevan.
      Sepä vasta olisikin voitto toisinajattelijalle jos jonkinlaista karsintaa tapahtuisi!

Eikö kuitenkin ole se joka reagoi, se anta potkua uusiin iskuihin. Eli ei se ole väärässä joka pyytää vaan se joka maksaa.
      Taistelu hyytyy jos vastusta ei ole.
      Ainakin itse näen ainoana mahdollisuutena Jeesuksen opetuksen

• kone temppuilee..
      koetan jatkaa

Käännä tonenkin poski
      En siis kimpaannu ainakaan ilkeyteen!
      Ei ole tämän sukupolven syy jos Raamattu käsitetään niin monella tavalla?
      Hyvä on(ainakin minun) katsoa kuka minussa kimpaantuu,
      Minun vastaukseni on minulle, = minun itsekkyyteni egoni, reagoi.
      Se osa joka minussa on Jumalan luomaa, pyhää, se tietää olevansa pelastettu, se ei tarvitse , muuta kuin minun hyväksymiseni että näin on.
      Ja onhan se vertaus siitä kadonneesta lampaasta.....

• helvettiin tie vie

ihminen on tyhmä, jotkut sen tajuavat ja jotkut eivät. ateistit ja agnostikot ovat tyhmistä tyhmimpiä. Sen toteavat tuomiopäivänä ja toki useimmat ennen sitä. Ja parasrta omn se, että he tietävät ansainneensa sen.

Terveidsiä teille usean eri miehen nussimille lutkille erityisesti.

• ?!?

Tarkoititko mariaa?

• Siinäpä erinomainen esimerkki ylimielisestä uskovaispojusta.
        On hauskaa, kun joku äidin hameissa elävä peräkammarin poika tulee ilmoittamaan ehdottoman mielipiteensä.
        Kiitos nauruista, pelle.

• ?!? kirjoitti:

Tarkoititko mariaa?

Tais poloinen pistää tietämättään terkut äidilleen, mummoleen, anopilleen ja mahdollisille siskoilleen, sekä tulevalle vaimolleen.

• Avaaja

Juuri tällaiset ikiateistin esittämät "kommentit" tulisi kitkeä pois sivustolta välitömästä ja aina kun niitä esiintyy.

• Hasse J.

Mutta antaisitko sen sijaan jäädä paikoilleen esimerkiksi tuossa yläpuolella olevan "Helvettiin tie vie" -nimimerkin viestin? Mikäli vastauksesi on kyllä, niin siinä tapauksessa olet kaksinaismoralisti.

• Avaaja
        vaadit tekstiäni poistettavaksi. Muista että kommenttini tulisi tulkita asiayhteydessään. Eli koska edellä oli teksti nimimerkiltä:
        helvettiin tie vie
        joka kirjoitti
        >>> ateistit ja agnostikot ovat tyhmistä tyhmimpiä.>Terveisiä teille usean eri miehen nussimille lutkille erityisesti.

• seinähullu

toi on ihan totta .ihan vasite leukoja vaa loukottavat tarkoutuksella ja mustamaalaavat minkä .......... pystyvät.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8566
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      171
      2897
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1252
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      938
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      903
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      832
    Aihe