Onkos netissä olemassa jokin sivusto/chat, jossa miehet sekä naiset
hakevat pikapanoseuraa ? Me miehet ollaan kyllä sellaiseen valmiita
ja halukkaita, mutta uskon myös että nykypäivänä naisetkin ovat alkaneet
himoitsemaan pikapanoa. Ei seurustelua, ei rinnakkaissuhteita, vain kohtaaminen ja orgasmi. Kukaan ei jää roikkumaan. ihana fantasia.
Onkohan tällaista olemassa jo Suomessa ? Jos on, kertokaa kokemuksianne.
Saitti pikapanoa varten ?
6
2309
Vastaukset
- hakua on
Tuossa on asiaa. Joku paikka tai aika esim. netisssä voisi yhdistää halukkaat Vau, 27.12-12 tule Mäntsälän pohjoisen liitymän Shellille. Olen bi, olen mies, kaikesta voidaan sopia. Olen paikala 15,30. 57v, 188 95./
- bii1
on paikkoja puhelimen kohtauspaikalta olen löytänyt joskus runkkuseuraa joskus on ollut oikein hyvää kovaa kalua joskus on ollut erektiovaikeuksia yhdellä oli niin kireä esinahka että kun sen veti terskan päältä pois ja meinasi ottaa terskan suuhun ja imuttaa ja päästi irti niin esinahka peitti terskan kokonaan piti pitää kunnolla kiinni ja runkata samall a kyllä se laukesi sitten suuhun runsaasti ja oli hyvää
- iskuri . net
iskuri piste net on ainoa järkevä ilmainen ilmoituspaikka.
- xxxdatesnet
uusi ilmainen aikuisten kohtauspaikka: xxx-dates.net
- tämä---
www.iskuri.net
- ykkönen-
Samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213849
- 891900
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa891316Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681271- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.541031Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1881007- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849