Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

World of Tanks ongelma

TonSki

Latasin just World of Tanksin. Kun avaan sen, ja painan pelaa, tulee ruudulle tämmönen teksti: ''Kriittinen virhe. Virhe käynnistäessä peliä. Sovellus ei voi jatkaa. Katso lisätietoja lokitiedostosta.'' Jelppikää mua!

-Toni

13

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelaaja1

      En tiedä, mutta tietääkö kukaan, miksi vaunua myydessä tulee *virhe. myyntiraja saavutettu"? tietääkö kukaan. jos tietää niin auttakaa.

      • minää22

        olet myynyt liikaa vaunuja saman päivän aikana joten odota seuraavaa päivää.


    • Welps

      Laita virus ohjelma pois päälle ennenkuin pelaat.

      WoT ei tykkää Norttonista esim.

      • TonSki

        Ei valitettavasti toimi:(


    • Hipheiheissulivei

      Mulla tuli tommonen teksti: "Virhe yhdistäessä palvelimeen.
      Palvelin on mahdollisesti alhaalla, tai internet asetuksesi ovat virheelliset."

      Voisko tuo olla nyt alhaalla jo monetta tuntia?
      Eilen latasin tuon pelin ja pelasin pari tuntia, nyt seuraavana päivä tulee tuo teksti ja ei pääse pelaamaan prkl..

      • ettani2

        se on joka aamu noin 7 aikaan sama.


    • pelaaja 1

      Sitä peliä päivitettiin.

    • kettuuntunut tähän

      sama mulla mut wd 7 joten teksti on "windows ei voi käyttää määritettyä laitetta polkua tai tiedostoa tjtns" , pelasin itsekkin pari tuntia eilen mut nyt ei enää toimi , vituttaa vaa ku ei pysty pelaa....

    • WorldWars

      Mulla ei hiiri toimi siinä onko se kiinni asetuksista vai mistä?

    • pelimies3

      minulla lakkasi eilen toimimasta: "Virhe yhdistäessä palvelimeen.
      Palvelin on mahdollisesti alhaalla, tai internet asetuksesi ovat virheelliset."
      Voiko internet operaattori estää liikenteen? Konehan toimii palvelimena?

    • haluan pelata

      Mullakin tulee nyt toi "virhe yhdistettäessä palvelimeen"-teksti. Onko mitään mun tehtävissä, vai onko vika muualla?

    • :(:(:(:(:

      Avaan pelin niin yritän tehdä jtn vaikka painaa taistele niin tulee''yhteys keskeytyi''

    • ruuhenkiiski

      Wot ja mac. latasin juuri uusimman päivityksen ja ei auennut millään. poistin pelin koneelta ja en enää saa peliä käyntiin... Viisaita neuvoja tarttis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe