Vaikuttaakos se matematiikka nero Utin abc wincapita mies vielä Luumäellä? Minkäslaiset tuotot Luumäen ikonilla on tällähetkellä capitasta tullut? Kukaan ei ollut niin fanaattinen Hannu God Kailajärvi fani, kun Luumäen takatukka. No tulipahan Luumäki tutuksi tämmöiselle pääkaupunkiseudun asukillekin =).
Luumäen oma poika
8
899
Vastaukset
- _''_
Eikö se sekkantunut entinen puolustusvoimain komentajakin Wincapitaan?
- kesäisin
Tunsikos muuten kukaan sitä Karia (vai muistanko väärin), joka oli siinä wincapita ohjelmassa? Itse olen kesä Luumäkeläinen ja en nyt saa päähäni kyseistä tyyppiä.
- taisto72
tarkoitatte varmaan karvapää karia eli kari lahtista. huimat rahat tullu wincapitalta kun asuu ufo kahvilan pihalla asuntovaunussa
- Ohhoh =)
No sai pitää sentään asuntovaunun. Jotkut lähti lusimaan.
- Vantaan Asukki
Asuuko siinä pihalla joku muka? Sanokaa sille, että aukasee Ufo-Kahvilan uudestaan! Itse ainakin menisin heti käymään siellä!
- Tuhkatkinpesästä
Voipi lähteä vaunukin. Maakuntaravit ovat alkaneet.
Tilannekataus äässjoelta: http://www.youtube.com/watch?v=Qr0OIQoCBCY
Ja täältä päin: http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2013/02/11/WinCapitassa tilin tehneiltä kymenlaaksolaisilta voitot pois/2013215184793/4- ympäri suomea raveja
Maakuntaravit on edenneet jo hyvään vauhtiin monella paikkakunnalla.
- kari3
ympäri suomea raveja kirjoitti:
Maakuntaravit on edenneet jo hyvään vauhtiin monella paikkakunnalla.
Koditon rasselipää laitto 5 euroo ja kaikki meni paitsi usko hannuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104326
- 793523
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843365Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223331Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263268- 742936
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642817"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92522