Oon 13 w poika ja mul on 1,5cm levossa ja 6 cm stondiksessa eikä karvoi muualku päässä? Onko kellään muulla mun ikäsellä vielä tällee??????? vastatkaa!!!!!!
ONKO KAIKILLA n.13w Pojilla jo KARVAT???
13
2914
Vastaukset
- tihk
älä hätäile kyllä se sun munas vielä pituutta saa. ja ne karvat... ne kasvaa joskus jos kasvaa.
- Jere
Toisilla ei karvat kasva koko ikänä vaikka harvinaisempaa se tietenkin on. Saatat mahdollisesti kuulua ns. harvinaisempaan lajiin jos nyt ei kalu ota pituutta n. seuraavan 3 vuoden aikana ja haivenia ala ilmaantua. Eli kyselepä silloin uudelleen jos vielä mietit asiaa.
- tyttö-90
ei kellään voi olla NOIN pieni..?
- ekan viestin kirjottaja
Tyttö-90 minkä kokoseks luulet ikästes poikien sukuelimii?
- JlJjl
Miten jollakin tytölel ei voi olla rintojaollenkaan?
- hyväihminen
Otsikko selvittää kaiken
- Jonne
Kyllä se pippeli siitä vielä kasvaa ja karvojakin tulee. Mulla oli 13v viel ihan pikkupojan pippeli, mut 15v jo ihan äijän vehkeet.
Että älä turhaa stressaa !
Jonne - juuu
on karvat kunnoliset ja vehjekkkin pidenpi
- Skyline
En kyllä periaatteessa ihmettele tyttö-90:n ihmetystä sillä hän tuskin on koskaan nähnyt alastonta poikaa.
Mutta kyllä ne siitä vielä kasvaa. Käy vilkuilemassa muitten ikäistes housuihin niin huomaat että heilläkin ainakin suurimmalla osalla on sama homma. Ehkä pientä haiventa saattanut kasvaa, mutta joka tapauksessa posliineja.
Jos kyrpäsi ja karvasi ovat vielä samanlaiset kun olet 17-18 vuotias niin voit ottaa yhteyden lääkäriin, mutta vielä vuosiin sinulla ei ole murheen aihetta :) - poju
täytin just 14 ja mul on levos n.10 ja
seistessä varmaa 17.... et oot amatööri!!!=)- sulla..
terve! onnex olkoon koosta meinaan! mulla on seisokissa 11.5cm.ja.riitää mulle vallan mainiosti..olen hyväksynyt sen koon..mitä karvoihin tulee..niin kyllä kaikki saane!itselläni on liika kasvua joten olen ajanut ne pois..posliinibili=)..parempi niin..minun mielestä! tsemmpiä aikuistumiseeen!
- jeppe
onks toi totta?
- totta
jeppe kirjoitti:
onks toi totta?
JEP!! SORI JOS LOUKKASIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181