-Voinko vaihtaa focuksen 1.6 TDCI virtalaatikon samanlaisesti kuin taskulamppuun paterit, tarviiko apuvirtoja pitämässä auton aivoja tulilla.
AKUN vaihto??
9
883
Vastaukset
- köfffffff
Ei tarvita, koska autossa ei ole aivoja.
Ota akku pois vaan.....
hihhhiiiiii - köf
onnellinen monskun omistaja!!!
- Black box
Kytke akkulaturi piuhoihin kun vaihdat akkua täten ojainboxi ei ota nokkiinsa!
- Kannattaa varoa
” Kytke akkulaturi piuhoihin kun vaihdat akkua täten ojainboxi ei ota nokkiinsa!” Pienennät riskiä huomattavasti jos laitat parkit päälle ja pidät ne kokoajan kun vaihdat akkua.
- hihhiiiiiii
Jep..
ja käsijarru päälle...hihiiiiiiiiiiiiiii - Utelias.
Joko akku vaihdettu, miten teit sen?
- virtalaatikon vaiho
akku on vaihdettu ja temppulut loppivat kuin kanan lento,käynistymisessä ei enää ongelmia, Akku taloOulussa) hoitihomman iso .
- jalkua1
joo kylla ford on muisti patteri ei ole ongelma virtojen katkeaminen.tosin itse olen pitanyt akku johot kengissa.kello ja mankka.joutuu sepittamaan.
- senteistä kiinni
http://www.youtube.com/watch?v=HqS52Vo86ZI
Kannattaa pitää virtaa piuhoissa, ettei kaikki muistit nollaannu, mm. radio lukittuu ja tarvii koodin jos on vähän aikaa sähkötön.
Itsellä on Kugassa akun vaihto ilmeisesti edessä koska on alkanut virran rittävyys olla vähän tiukassa tänä talvena. Akun kiinnitys ja kotelo on näköjään täsmälleen samanlainen kuin tuossa videon Focuksessa. Onko kukaan vaihanut tuollaiseen alkuperäistä korkeampaa akkua, miten on mahtunu? Kugan akun mitoilla ei oikein löydy edes 80Ah akkua, jollainen alkuperäinen on, mutta pari senttiä korkeampia löytyisi isommallakin varauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818