Tänään tiedossa illallinen hyvin pukutuneena. Vaimolla jotain mustaa ja aidot nylonit ja tosi korkeat korot. Saan valita. Päivää meneekin pohtiessa, olisiko mustat saumallla, klassisesti, vai ihonväriset mustalla saumalla, tai kenties kevyesti ruudutetut. Kaikki SIL-brandia.
Ja illalisen jälkeen yö jatkuu korkeatasoisessa hotellissa, mmm. Sukkia ei riisuta ennen aamua, tuskin kenkiäkään.
Sukkanauhat kuusinauhaiset.
Miltäs kuullostaa, nylonfanit?
Ihana nylon-ilta tiedossa
8
924
Vastaukset
- lljj12
Lucky bastard ;)
- FF-N
Tänään jouluostoksilla verkkokaupassa, naisella lyhyt hame jossa kiva halkio juuri strategisesti oikeassa paikassa, kahdeksanauhaiset sukkanauhat, transparenze sara 70 den sukat, joissa kudottu osuus hieman pilkottaa hameen alta ja sillointälöin muutama klipsikin. Kaupan liukuportaissa pitkää talvitakkia kun hiukan raotti, sukkanauhaa näkyi tuuman verran hameen halkiosta.. samoin kun hyllyn vierellä kyykistyttiin miettimään sopivaa lahjaa kummipojalle niin sukkanauhojen metallisosat kimaltelivat hameen alta. Jalassa kymmenen sentin korolla varustetut nilkkurit.
Lauantaina sitten taas saumasukat ja ohut pliseerattu hame tansseihin. Pyörityksissä saattaa hiukan noustakin.. viime kerralla oli viimeisen vessakäynnin jälkeen ikävästi alushame unohtunut vyörölle niin että sukkanauhat ja senti verran vaaleaa ihoa näkyivät selvästi hameen läpikuultavan päällysosan läpi. Bussissa ei jaksanut edes alkaa korjailemaan hametta.Vau....kiinnostasko jutella nylonsukista lisää...kirjoita [email protected]
Ihan asiallinen olen.
Kateeks käy.
- jiiri3
Olen vasta reilu 20-vuotias, mutta haaveilen seksistä vähän vanhemman naisen kanssa hotellissa. Naisella olisi mieluusti mustat nylonit saumalla, punaiset tai mustat korkkarit ja elegantti meikka, mielellään paljon punaista hyväntuoksuista huulipunaa. Onko jollain kokemusta tällaisesta kattauksesta?
- Blak FF
Jiiri,
Minulla on ollut tuo kattaus jo vuosia omasta takaa. Etsi, niin löydät kyllä.
Kyllä nylonit tuovat hurjan latauksen.
niin, tuo nylon ilta päättyi kuten pitikin. Alkuillasta baarissa enne pöytään menoa oli hienoa vaivihkaa vertailla muita ladyja. Aidot nylonithan erottaa. Ei muilla näkynyt. Hieman rypyillä nilkasta, mutta sehän kuuluu aidoissa asiaan, vai mitä mieltä?jatku meni hyvin Himokkaasti. Settinä kiiltonahka-avokkaat, SIL mustat FF ja housuliivi 6 nauhalla. Joka suunnasta saimme molemmat.
Lisää tulossa...
Moi!
Kateeksi käy....no parhaat on ihonväriset mustalla saumalla..
Mistä olette ttilanneet nyloneita?
Itse tilannut Englannista..Onnenpoika olet, kateeksi käy ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835