Kerro miten joulun aikaa kulkee elämässäni?Toivon kovasti tietoa eräässä kovasti askarruttavassa asiassa,josko joulun aika toisi tiedon tullessaan?Myös kova huoli tyttärestä ja hänen elämästään.Olen ruskeasilmäinen 40:n rajapyykin ylittänyt nainen.
KESKIYÖ
6
159
Vastaukset
- Joulun taikaa
Nostan keskiyölle ja samalla kysyisin vielä pojastani,että onko terveys vaakalaudalla?
Hei
on ollut niin paljon kiireitä ja olin matkoilla, mutta täällä ollaan taas.
kun ei vieläkään ole oppinut puhumaan ajoista :-) eli, en voi kertoa juuri joulun tapahtumista. tunntet olosi yksinäiseksi kotonasi, se näkyy ensin.
kotona on käynyt jotenkin huonosti, voisiko se ehkä olla poikasi kunto?
mutta ei välttämättä ole kysymys pojastasi, ellei hän enää asu kotona. jokin on kuitenkin kotona muuttunut, eikä se tule enää samanlaiseksi. eli, jospa se näin pikaisesti katsottuna olisikin jonkin muun tärkeän asian loppuminen.
mutta koti pysyy tietenkin pystyssä ja hohtaa lämpöään! sinulla on paljon onnea, jos olet selvittelemässä raha-asioita, niin ne kyllä sujuvat erittäin hyvin. älä pelkää, menet vain entistäkin enemmän lukkoon. se on turhaa.
sitten näen sinut onnellisena miehen rinnalla, tällä miehellä on asema tai virka.
ryhdikäs ihminen. tyttäreesi liitän kotiin kohdistuvat raha-asiat, joita hänen ei tarvitse hoitaa yksin. hänellä on kumppani ja he tulevat ihanasti toimeen keskenään. mutta kuten aina, en voi kertoa aikoja.
ja poikasi menee naimisiin hänkin, en näe hänelläkään tulevassa mitään pelon aihetta. ihan teillä on kaikilla hyvin pullat uunissa!
mikä lie tuo sinun huolen aiheesi, sitä en ymmärrä.
t. Keskiyö- Joulun taikaa
Kiva kun olet palannut meidän seuraamme :)
Kyllä on tosi,että tunnen oloni hyvin yksinäiseksi.Mikään ei sinänsä ole huonosti kotona siis tarkoitan ettei kotona ole mitään tapahtunut ,koputtaa puuta :) ja poikani ei asu kotona,tosin nyt hän kyllä on ollut kun säikähti omaa terveyttään.Ja talousasiat on huolena,mutta sehän on normaalia.Niin ja totta kirjoitat siitä raha-asiasta joka liittyy tyttäreen ja kotiin.Niin ja hänellä on kumppani :) Niin kertoisitko minulle tästä miehestä jotain muuta.Ja se minun oma huolenaiheeni...Olen itselleni toivonut jotain kovasti,mutta toteutuuko se?Jos jaksaisit vielä näihin kommentoida,olisin todella kiitollinen sinulle.Ja toivotan sinulle rauhallista joulua ja ihanaa tulevaa vuotta 2013. Hei
no kyllähän minä yritän. ja on aivan selvä, että kysyt salaperäisesti, koska muutenhan voisit ohjata vastaustani.
näen sinut itseäsi vanhemman miehen rinnalla, onnellisena ja tyytyväisenä, mutta ajoittain hänellä on jännitystiloja, hän hermostuu helposti. miehellä on kiltti luonne, hän osaa antaa ja jakaa omastaan.
sitten se sinun oma toiveesi. siinä voisi olla mukana vaikuttamassa mies, jolla on erittäin rakas lapsi. asunto on myös kuvassa mukana. sinä täytät paperin ja lähdet sen mukaan liitämään.
ei kun kiitämään.
eli, toivomuksesi ei ole kotona, eikä sen vieressäkään. se on kauempana ja onnistumiseen vaikuttaa mies, jolla on se rakas lapsi.
en oikein usko, että tästä olisi ollut apua.
t. Keskiyö- Joulun taikaa
Kiitos sinulle :) Niin,kysyin kyllä salaperäisesti....Mutta sinä olet oikeassa todellakin.Minun toiveeni,siinä on kyllä mies mukana,joka on minua vanhempi(mies on kyllä olemassa elämässäni,läheisesti).Ja oikeastaan se toive on molempien :) Mutta se asunto-asia ihmetyttää,mutta katsotaa tulevaisuudessa sitä mitä tapahtuu.Kaikkea hyvää sinulle näkemisen saralla ja älä anna masentaa niiden jotka ei oikeasti usko sinuun. Enkeleitä työhösi ja elämääsi.
Hei
kiitos myös kilteistä sanoistasi. minulla on myös rakkautta ja onnea elämässäni, jotta jaksan. minulla on myös oikea usko, mikä ei liity kirkkoon, eikä muihinkaan ihmisen tekemiin rahallisiin yhdistyksiin.
mutta henkimaailma on se rajaton apu, mistä me kaikki voimme ammentaa pimeinäkin hetkinä. niin sinäkin.
sinulla on työtä ja rahaa, millä pärjäät. asunnosta en oikein itsekään tiedä, että mitä se tarkoittaa. ehkä tahdot jotakin uutta kotiin, mutta ennemminkin uskoisin, että toiveesi on kodin ulkopuolella. siihen liittyy paperi tai papereita.
et kai sinä mieti adoptiota tai kummilasta?
t. Keskiyö
ja oikein hyvää joulua teille kaikille!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813277BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2502111- 682009
- 711684
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3411301MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241088- 641026
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231016Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165955