Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mieheni lähtee

toden

Tammikuussa hiihtolomalle 2 tuttava miehen kanssa lappiin(levi) hiihtolomalle.
Ei siinä mitään jos pääsisin mukaan ,mutta nämä hänen tuttavat ovat sinkkuja. Olen sanonut Reijolle etten katso hyvä tuota matkaa. Tiedän että nämä kumppanit ainakin iskettävät naisia mutta saavatko he puhuttua mieheni ympäri ja hänkin sortuu vieraaseen petiin. Tunnustan olen miehestäni hirveän mustis. Tarkoitus olisi alkaa laittaa omaa kroppaa kuntoon kevään aikana. Minulle pääsi synnytyksen jälkeen tulemaan liikaa kiloja. Olen 158 cm /92 kg. Älkää tuomitko olin vielä 2 vuotta sitten 55 kg. Mieheni joskus vinoilee , että voisit vähän pudottaa elopainoa. Meillä kyllä sexi onnistuu ja mieheni pitää siitä , että osaan hoitaa hänet hyvin.

38

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo joo

      typerä tarina, mut pakko sanoa, että väkisin et ketään ittelläs pidä. Vaikka olisit sitten sen parikymmentä kiloa hoikempikin. Selvähän se, että äijäs menee hehkeen naisen kanssa petiin, jos tilaisuus tulee. Tai sitten se on tyhmä, jos ei mene!!

    • 24hrs

      Reijolle parempaa sukseeta liukkaammilla suksilla. Toivoo tiimin porukka.

    • toden

      ihmettelen mitä kummaa pitää palaveri miesten kanssa kun lähtevät hiihtolomalle porukassa. Reijo ja kaverinsa pitivät viikonloppuna mukamas palaverin matkaa varten. Sanoin Reijolle , että mitähän asioita siellä pohditaan matkaa varten.
      Minua rassaa hirveästi enkä voi miettiä mitä mieheni siellä touhuaa , tulen hulluksi. Kaikista ihanin olisi kuulla , että mieheni ei pääsisi ollenkaan koko hiihtolomalle. Tai ottaisi minutkin mukaan sinne. Sitten kun hän lähtee en saa päiväkausiin nukuttua kun mietin mitä siellä tehdään. Minun on vain oletettava , että hän ei sorru vieraisiin naisiin.

      • reijo7

        Ensinnäkään se sinun Reijos ei ollenkaan lähtiskään sinne kavereitten kanssa lappiin jos siellä ei sitten tehtäis kaikkea uskottomuutta ja pahaa mikä ei koti olissa ole mahdollista. Jos se sinun Reijo sinua rakastais niin sillä ei olis minnekkään lappiin tarvetta edes lähteä ilman sinua. Sano sille Reijollesi, että jos sinä et saa tulla mukaan, niin sinua ei näy kotona, kun hän sieltä lapista kotiutuu. Jos se sinun reijosi valitsee sen että sinä lähdet hänen kanssaan sinne lappiin niin sanoisin, että hän rakastaa vielä sinua.


    • toden teolla

      osta hänelle kumeja, levillä vilisee vaikka mitä.

    • rillumarei666

      p'lluuuaaaa hän saapi siellä. turha sun on huolehtia, kaipa miehille kelpaa vain se parhain tuhero. Koettu on.

    • toden

      Olen yrittänyt pyydellä em. tammikuussa Ruotsin vieraita meille kylään jotta saisi Reijo matkasta luopua. Soitin Reijon veljen vaimolle Stokholmaan ja Liisa sanoi ,että kysyy mieheltään. Miehensä soitti Reijolle mutta Reijo oli sanonut olevansa matkoilla. Reijo tuli huutamaan minulle , että lopeta se vieraitten kutsuminen eikä hän tule lomaa perumaan vieraitten kanssa. Olen ajatellut , että jospa minä sairastun ja hommaan itteni sairaalaan niin eiköhän sitten peru loman. Naapurin nainen kertoi minulle kauhutarinoita Levistä. Hän kertoi että siellä on aina rietasta elämää ja kuulemma naiset ovat ihan villinä miesten perään. Alkoi ahdistaa enemmän.

      • reijo7

        Hän kertoi että siellä on aina rietasta elämää

        Pitää paikkansa, lisäksi siellä näitten lemmen kipeitten kotimaisten nais leskien lisäksi on Venäläinen hyvä valikoima ammattilaisa ja vielä niitä jotka ottaavat miehen kuin miehen siinä toivossa, että pääsisivät tänne Suomeen ja saisivat Suomen kansalaisuuden. Näin se menee.


    • näkemys tällainen

      Minä ajatelen näin, että kellekään ei voi sanoa, että sinä et saa lähteä kavereiden kanssa reissuun. Se on sitten jokaisen omassa vallassa mitä siellä tekee ja kenen kanssa, jos tekee mitään. Luulisi kuitenkin, että pelisäännöt on selvät ennen reissulle lähtöä!!! Ja toinen kunniottaa toisen arvoja/tahtoa!!! Oletan, että käytte myös yhdessä Lapissa:) koska kahden keskisiäkin reissuja on hyvä olla siis yhteistä aikaa, irtiottoja arjesta! Piristää kummasti:)

    • toden

      Kyllähän me ollaan käyty mieheni kanssakin Levilla , viimeksi 2009 ja olin silloin solakka nainen. Minua kiusaa se kun tiedän , että siellä ravintolassa naiset oikein hakevat miehiä illan viettoon. Tiedän , että mieheni on oikein naisten mieleen.
      Tuttava nainen kertoi , että miten uskallat päästää Reijon leville eronneitten miesten kanssa. Sanoin etten minä mielelläni päästäkään mutten voi mitään.
      Tuttava sanoi , että annat viimeisellä viikolla miehellesi joka ilta sexiä ettei Levillä jaksa hakea. Minua alkoi vielä enemmän ahdistaa kun nykyään miehet jos löytävät uuden naisen ottavat herkästi eron.

      Kunpa kultani ei sortuisi vieraisiin naisiin. Minua ärsyttää lisäksi se , että olen tällainen läski ja mieheni on urheilullinen hyvän näköinen mies.

    • usko vain

      Uskon ettei miehesi sorru vieraisiin naisiin. Minulta vietiin mies viime keväänä levillä.

      tv. eronnut nainen

    • exä...

      mun exä lähti kerran thaimaaseen asti viettämään kaverin synttäreitä.ei niitä voinu suomessa juhlia.siellä oli varmasti hauskaa ja p.illua sai.

    • toden

      Toivon , että tulee kovat pakkaset lappiin niin Reijo ei voi lähteä hiihtämään
      kavereidensa kanssa.

      Tietääkö kukaan mistä voisi ostaa yksityisetsivän palveluja ja mikä on hinta.
      Ajattelin , että etsivä voisi varjostaa miestäni levillä mitä touhua ja raportoida minulle sitten.

      • exä...

        toi menee nyt vähän liian överiks.oot liian mustasukkanen.ei toista ihmistä voi omistaa.en mäkään tykänny kun exä lähti thaimaaseen,mutta miten sä aikuista miestä estelet?!


    • toden

      Meiltä työpaikalta lähtee lähtee samaan aikaan 2 pariskuntaa Leville. Olen sanonut Irmelille , että voisiko hän tarkkailla Reijoa ainakin siellä tanssisalissa. Reijo on hyvä tanssimaan ja viihtyy tanssisalissa. Hän on mm. opettanut tanssia
      8 vuotta. Toivottavasti Reijo viihtyy tanssilattialla ettei ehdi naisten kanssa pelehtiä.
      Käskin Irmelin nauhoittaa puhelimella sellaisia epämääräisiä kohteita naisten kanssa.

      • exä...

        nyt selkis.sä provoilet! ei kukaan noin hullu ole oikeesti.


    • toden

      Itken monesti iltaisin itseni uneen , kun ajattelen mitä paineita Reijo minulle asettaa. Olen hirveän loukkaantunut näistä muutamista kirjoituksista jotka vain haukkuvat minua. En saa muutamilta edes sympatiaa osakseni.

    • pinkmangoful

      Tää on ihan samanlaista kirjotusasua kun oli tossa yhdessä kirjotuksessa, jossa naisella muka halut hävis ja KIDUTTI miestään pihtaamalla 3 vuotta. :DDD Hulvatonta provoa! :D

    • Thaimaya
    • yks....

      Yllätä miehesi ja aloita kuntokuuri niin laihdut ja eiköhän miehesi ole vuorostaan mustis :)

    • toden

      Onneksi Vuosi vaihtuu ja 4.1 Reijo lähtee kaveriensa kanssa lappiin. Tulee tosi surkea uusi vuosi kun tietää , että toinen lähtee hiihtelemään. Ja mitähän loppujen lopuksi menevät sinne tekemään. Pitää hakea rauhoittavia lääkkeitä ettei tarvi muistella miehen lapin reissua. Kyllä on alkanut masentaa koko elämä.

      Ihmettelen , että joillakin ihmisillä on kanttia haukkua toisten hätää täällä.

    • testattuon

      Älä huoli, teet testi Reijollesi. Ennen Lappiin lähtöä naulaat pienellä naulalla sukset kiinni toisiinsa, salaa tietenkin, ja jos paketti on avaamaton kun hän palaa reissulta, on ihan ilmi selvää missä siellä on aikaa vietetty :)

    • impi

      tule reijo tule

    • 0887490

      Juu minä päästin naiseni lomareissulle naisporukassa, koska rakkautta vannottiin ja luotin häneen. En iki maailmassa olisi uskonut hänen pettävän minua. No nyt vuoden jälkeen sain sitten pettämisestä kuulla oman salapoliisityön ansioista ja voin kertoa että sattui, syytän itseäni etten lähtenyt mukaan matkalle. Jos voisin palata ajassa taaksepäin nii olisin hypännyt koneeseen.. nyt olo on jossain niin syvällä että.. Että mieti tarkkaan, vaikka kyllä sitä terveessä parisuhteessa toinen pitää päästää yksin reissuun, näin ainakin kuvittelen, tai kuvittelin... joo

    • toden

      Hei kaikille. Kaksi yötä on ja kultani lähtee lappiin kyllä harmittaa. Tulostin Reijolle muutamia juttuja joita täällä kirjoitellaan , kuinka naiset menevät metsästämään meidän miehiä. Olen yrittänyt vannottaa hänelle rakkauttamme ja kuinka hyvin meillä on rakkauselämä mennyt. En voi edes miettiä miten menettelen jos hän käy vieraissa. Laitoin suksien pohjaan sinitarraa 4 kpl. Onneksi sinne lähtee Irmeli ja hänen miehensä ja toinen pariskunta. Irmeli on luvannut tarkkailla miestäni.

    • toden

      Murheissani tässä kirjoittelen. Eilen Reijo lähti miesporukassa Leville , eikä ole eilen illalla eikä tänä aamunakaan vastannut puhelimeen. Olen lähettänyt hänelle eilen illan jälkeen 12 viestiä eikä edes vastaa. Soitin aamulla Irmelille ja hän sanoi nähneensä illalla tanssilattialla Reijon. En tiedä mitä ajatella miksei hän vastaa.

    • toden

      Sunnuntaina vasta sain mieheni Reijon kiinni ja siitenkin vasta Irmelin kautta. Olen soittanut Perjantaista saakka Reijolle sitten huomasin , että soitin irmelille ja pyysin häntä käymään mieheni mökillä. Hän oli mennyt sunnuntaina ja käskenyt soittaa vaimolleen. Reijo soitti sunnuntaina 14:30 ja ensi kysymys mikä hätänä. Sanoin ettei mikään mutta miksi et ole vastannut puhelimeen vaikka soita kymmeniä kertoja päivässä. Hän suuttui minulle ja käski olla soittamatta ollenkaan. Tänä aamuna ensikerran soitin 7.00 ja ei vastausta. Huusin hänelle ,että opettele vastaamaan puhelimeen.

    • kun ei

      Olisko Reiska panohommissa kun ei vastaa.

    • toden

      Reijo tulee tunturista 13.1 Sunnuntaina. Minä aamusella soittelin ja ei voinut vastata vaan sanoi , että oltiin saunassa kavereitten kanssa. Hän soitti sitten 12:00
      Haukuin hänen sinkkumiehet jotka ovat mukana siellä. Sanoin , että käyttää järkeä eikä tee sellaista mitä sinkut tekee. Kotiin kun tulee alkaa kova tutkiminen ?

    • toden

      Moi ! Irmeli soitteli aamusella ja kertoi , että Reijo ja hänen kaverinsa ovat olleet joka ilta ravintolassa. Eilenkin olivat tanssiravintolassa ja Irmeli oli lähtenyt miehensä kanssa pois 03:00 ja mieheni seurueineen oli sinne jäänyt. Irmeli kertoi ,että kovin paljon tämä mies porukka viihtyi samanlaisen naisporukan kanssa pöydässä. Kysyin lähtivätkö samaa matkaa mutta hän kertoi , että olivat jääneet vielä istumaan pöytään. Olen yrittänyt saada miestäni kiinni aamusella monia kertoja mutta ei voi vastata. Ahdistaa ajatella mitä siellä tehdään ?

      • reijo7

        Kyllä minun mielestäni teillä on rakkaus siinä jamassa, että teistä tulee ero jo vuoden sisällä. Kyllä mies vastaa puhelimeen jos suhde on ennallaan, uskon, että sinun on parempi varautua suhteenne lopulliseen katkeamiseen, kyllä miehen käytösvaikuttaa siltä. Otan osaa ja tunnen että sinulle on tulossa vielä vaikeampaa kuin nyt onkaan. ehkä olisi kuitenkin yksi pelastuksen mahdollisuus suhteellenne. Ymmärsin, että teillä on lapsi. Anna se lapsi usein Reijon syliin ja sitten yhdessä hoidatte sitä ja hellitte, niin voisi olla, että miehesi saisi ihan uudemman suhteen sen lapsen kautta sinuun ja siihen lapseen. Ei sulla oo helppoo!


    • surissa

      Ymmärrän sinun mustasukkaisuutesi todella hyvin. Minäkään en päästä miestäni yksin mihinkään , koska rakastan häntä niin paljon ja luulen naisten iskevän häntä.
      Kerran kun oltiin tansseissa niin baaritiskillä eräs nainen alkoi vikittelemään miestäni menin ja sanoin naiselle suorat sanat.

    • toden

      Reijo tuli sitten sunnuntaina 13.1 pois ja kehui kuinka he hiihtelivät joka päivä ja paljon. Kävin tarkistamassa sukset ja huomasin suksien pohjissa minun laittani sinitarrat jotka edelleen olivat pohjassa. En tiedä miten kertoisin miiehelleni , että ette ole hiihtäneet ollenkaan siellä. Kokoajan mitä olivat levillä aina oli vaikeampi saada häntä puhelimeen. Irmelikin kertoi , että aina Reijo oli kavereineen pikkutunneille saakka ravintolassa. Kerroin hänelle , että kaverini on kertonut teidän olevan kapakassa aina myöhään. Reijo raivostui asiasta ja soitti Irmelille ja huusi , että älä seuraa hänen elämää ja pidä omista asioista huoli.Luulen , että Reijo kävi vieraissa naisissa.

    • toden

      einarinari pieri ja pani.

    • toden

      Olen yrittänyt kysyä Reijolta oliko hänellä vierasta naista jota epäilen. Reijo kieltää kaiken mutta ihmettelen miksi hänellä on puhelin alkanut tiheästi soimaan. Viikonloppuna hän sitten meni näitten Levi kaverien luo saunaan. Irmeli sanoi minulle , että oli Reijolla ja hänen ystävillään luvattoman paljon naisten kanssa keskustelua tanssihotellissa. Olisiko tyhmää jos yöllä ottaisin hänen puhelimen ja selaisin kaikki puhelinnumerot lävitse kuka ja kelle soittaa.

    • toden

      En ole viitsinyt sanoa Reijolle , että minä laitoin lähtiessä sinitarrat suksien pohjaan ja siellä ne olivat sinun tullessakin Leviltä. Ihmettelen kun Reijo eilen illalla sanoi , että Perjantaina hän menee levin kavereitten kanssa saunailtaan.
      Kysyin miten niitä saunailtoja on näin tiheään hän vastasi , että kunhan vietetään miesten iltaa ja olen heidän luonaan yötä joten lauantaina tulen kotiin. Harmi kun en pääse vakoilemaan kun hänen kaverillaan on salainen osoite. Tiedän hänen työpaikan ja soitin sinne mutta eivät antaneet osoitetta. Enkä tiedä ketään kuka tuntisi hänet ja tietäisi osoitteen.

      • reijo7

        Perjantaina hän menee levin kavereitten kanssa sauna iltaan.

        Mun mielestä sinun ei tarvitsekkaan mitään vakoilla, sun Reijosi pettää sinua, siitä ei ole epäilystä, omien kirjoitustesi mukaan sen hullukin huomaa. Älä alistu tuollaiseen, sano, että jos ne eri menot ei lopu, niin tämä tyttö lähtee tästä, ja se siitä.


    • Ei jymmärrä

      Ettet sitten tuon parempaa tarinaa keksinyt. Mene satuilemaan novellipalstoille. Pitääkö kaikki foorumit pilata omilla fantasioilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe