Philipsin laitteet on täysiä paskaromuja!Halvalla tehtyä krääsää mikä ei kestä kuin juuri ja juuri takuuajan yli...
ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN PHILIPS-TUOTTEITA!!!BOIKOTTIIN KOKO RYÖSTÖFIRMA!!!
Haista Philips vittu!
6
1879
Vastaukset
- kljh
Pitää suurelta osin paikkansa kokemukseni mukaan mutta kaikki elektroniikka on halpispaskaa nykyään.
- Eulalia
Ostin Philipsin stereovideot vuonna 2001. Meni tuskin kahta vuotta kun kuva alkoi pomppia. Kaikilla kaseteilla tätä ei tapahdu - varsinkin sellaiset kasetit jotka eivät ole vielä kertaakaan ehtineet laitteessa käydä, näkyvät vakaasti. Muut näkyvät päin v-tua. Paska laite. Käytänkin vain nauhottamiseen ja katselet kuvat Sharpin monolta.
- jussi
ostaa philips laajakuvan....eli kannattaisko????
- ----
jussi kirjoitti:
ostaa philips laajakuvan....eli kannattaisko????
...käydä ostamassasi liikkeessä useammin, sillä Philips ei osaa tehdä laajakuva televisioita. Itselläni oli Philips:n 28" laajakuvatelevisio n.vuoden, tuosta ajasta tv oli huollossa noin puolet eikä asia korjaantunut. Vikana oli kuvan vääristyminen aivan ihmeen näköiseksi ja väriseksi. Vika korjaantui vasta kun sain jälleenmyyjältä vastaavan (eri merkkisen) laajakuva tv:n. Jälkeenpäin olen kuullut että vastaavia vikoja on esiintynyt muissakin Philipsin laajakuva televisioissa.
- J.S
Sullahan se on kestänyt yllättävän pitkään. Siinä on luultavasti painerulla kulunut ja se ruttaa nauhan. Sen takia alussa nauha näkyy. Ei ole iso vika jos osaa itse vaihtaa kumi rullan siitä kuvarummun oikealta puolelta.
- Eulalia
J.S kirjoitti:
Sullahan se on kestänyt yllättävän pitkään. Siinä on luultavasti painerulla kulunut ja se ruttaa nauhan. Sen takia alussa nauha näkyy. Ei ole iso vika jos osaa itse vaihtaa kumi rullan siitä kuvarummun oikealta puolelta.
En tarkoita että alussa kuva näkyy. Vaan tarkoitan että kaseteilla jotka lainaan kaverilta kuva näkyy vakaasti alusta loppuun, ja kaseteilla joita olen itse käyttänyt tässä ko. laitteessa monta kertaa kuva alkaa pomppia heti alussa ja pomppii koko ajan. Tai paremminkin väpättää silleen ikävästi.
Myös joillakin ikivanhoilla (90-luvun alun) kaseteillani kuva on ihan vakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746